AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Del Skrevet 22. mai Hei dere! forrige onsdag måtte jeg fjerne en sprukket eggleder pga feilet svangerskap.. Denne uken skulle jeg egentlig ha mensen. Leser at blødninger fra skjeden kan komme i opptil 5 dager etter exu, men jeg har gått 7 dager nå uten blødninger, når jeg plutselig begynte å blø idag. Det stemmer jo bra med syklus, men en blir litt mer observant når det kommer blod etter en sånn type operasjon😅 Måtte forøvrig inn igjen på mandag for å ta enda en kikhullsoperasjon for å tømme buken for blod, dette var heldigvis ikke like ille. spørsmålet ender vel egt opp med; Er det mensenblod eller er det andre årsaker? Det hopper ikke over en syklus, før det er på igjen på neste? Anonymkode: fa2c6...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 22. mai #2 Del Skrevet 22. mai Exu kan være veldig dramatisk, håper det går greit med deg! Jeg har gått gjennom det to ganger og begge ganger ble mens noe utsatt. Jeg hadde større og mindre blødninger i 2 uker etter sist gang og fikk normal mens etter 6 uker. Da fjernet de også to liter blod fra buken, så denne runden var heftig. Mulig det har noe med omfanget å gjøre. Blødninger og smerter etter exu er veldig vanlig, men om du er usikker eller bekymret, så hadde jeg ringt fastlegen eller sykehuset 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Del Skrevet 22. mai Jeg fikk ikke mensen etter min exu før ca 6 uker etter operasjon. Blødde av og på i ca 8-10 dager etter operasjon. Kroppen går normalt sett ikke rett inn i syklus så raskt - men kan jo skje så klart, men jeg ville tenkt at dette var blødning i forbindelse med exu og ikke mensen. Anonymkode: f85d9...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå