Gå til innhold

Hvor gammel var du da du var på ditt vakreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

29-30. 

Jeg var også veldig søt da jeg var baby🤣

Anonymkode: 04c6d...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32- 37  vil jeg si.

I 20 åra festa jeg mye / spiste junk og var 10 kilo over anbefalt vekt for min høyde.

Men liker utseende  mitt nå også er 45 år. Er  mer markert  i ansiktet  osv men er mer opptatt av hva jeg spiser og trener enn for 20 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra 28 til 38, hadde 10 år der jeg var fornøyd selv.  Er 51 nå og ser helt ordinær ut . 

Anonymkode: c69e9...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så et bilde fra da jeg var 27 her om dagen, og damn, så pen jeg var! Dessverre så jeg det ikke da og trodde jeg var mindre pen. Nå er jeg 52 og ser begredelig ut, men jeg vedder på at hvis jeg blir så gammel som 77, så kommer jeg til å gremmes over at jeg ikke var mer fornøyd med meg selv som 52-åring. 

Anonymkode: 0c00e...d72

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vil si 27 år kanskje... fikk barn når jeg var akkurat fylt 29 og opplevde at utseende endret seg fra ung og fresh til sliten og herjet 😅savner utseende og kroppen min 

Anonymkode: 3a423...b56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå som 27 åring, mer fit enn noen gang 🔥

Anonymkode: a4534...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eldes som en god vin. Blir bare bedre og bedre med årene ;) 

Men seriøst, så synes jeg faktisk at jeg er på en høyare akkurat nå. Om det er objektivt eller ikke aner jeg ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkedykker

Syns jeg bare blir kjekkere. Begynner å bli grå i håret. Gleder meg til alt er grått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

6 år. Så gikk det bare nedover.

Anonymkode: 8f4f9...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var nok på det peneste fra 20-28, og så kom den kraftige mimikken min tydelig frem og ble til rynker. Jeg ble også mamma som 31 og 34-åring som ikke akkurat hjalp på utseende. Kroppen har alltid vært trent og pen. Nå syns jeg utseende mitt er nesten som det beste jeg har vært (38 år): jeg har tatt restylane i sinnarynken (som var blitt dyp) og tar jevnlig botox i panne, sinnarynke og kråketær, jeg føler jeg ser veldig mye mindre sliten ut nå. Jeg har også fjernet åreknuter som jeg fikk på beina under graviditetene, noe som gjorde at selvtilliten voks mange hakk... det er ikke gratis å prøve å holde seg pen, men jeg føler meg veldig bra nå.

Anonymkode: 94f30...ee3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være når jeg var 24. En homofil professor fortalte hele kullet hvor flott kropp jeg hadde når han skulle demonstrere undersøkelse av bevegelsesapparatet på meg. Ble i vært fall litt innbilsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

19-20 år og/eller 33-34 år, men ikke på heilt samme måte.

Anonymkode: 5dfdf...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler jeg var ganske pen som 22, men følte ikke det da. Men hadde senest idag som 30 et ganske fint øyeblikk med kroppen min selv om aldringstegn definitivt trer frem i dagenslys og har lyst til å bosette seg.

Anonymkode: efe0c...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...