AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #21 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dersom jeg hadde funnet ut at daten min lå med noen andre rett før eller etter vår første date hadde jeg dumpet henne tvert. Jeg har standarder. De som ikke greier å være single uten å måtte ligge med noen til stadighet, passer ikke med mine verdier. Anonymkode: ad52b...2cf Det er helt greit å peke på ulike verdier, men ikke å anta ting om andre. At hun har en ff betyr overhodet ikke at hun ikke greier å være singel uten å måtte ligge med noen til stadighet. 1: en eksklusiv ff er sikker sex med tanke på helse, det er ikke ons. 2: jeg har selv hatt en ff i en periode da jeg var singel, men også vært uten sex i andre perioder som singel og har klart meg helt fint. Det kommer helt an på omstendighetene. Ff betyr ikke at man er sex-desperat. Ellers skjønner jeg at man steiler dersom man finner ut av det, det hadde nok også jeg gjort. Men i utgangspunktet har man ikke noe å gjøre med mennesker man ikke kjenner sitt tidligere sexliv, og dersom daten din ikke har møtt deg før, og hadde sex med en eksklusiv ff dagen før, så er det privat informasjon. Anonymkode: fc48b...15c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 23. mai 2024 #22 Del Skrevet 23. mai 2024 Det er jo mye bedre å ha fast partner enn å finne seg noe tilfeldig når sexlysten blir stor. Så ser ikke problemet med å ha sex og samtidig være på datingmarkedet. Men, du må være sikker på at FWB’en er komfortabel med at du dater, og ikke trekker eksklusiviteten så langt at man ikke skal treffe andre. Også ville jeg satt sexrelasjonen på pause straks jeg fikk en ekstra bra dialog med noen, helst før første date men hvertfall dersom første date innbyr til mer. Forrige singelperiode datet jeg en hvor vi etter noen uker fant ut at det bare var vennskap. Men sexen var bra, så vi fortsatte med det mens vi søkte ny date på hver vår kant. Når jeg fikk såpass kontakt med en fyr at vi chattet daglig og jeg skjønte at en date var nære, da sa jeg fra til han andre at jeg ville ha pause til jeg visste hva den nye relasjonen førte til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #23 Del Skrevet 23. mai 2024 GrønnNellik68 skrev (1 time siden): Dere mannfolk har så sinnsykt til dobbeltmoral. Først er det wow hvis man ikke har hatt sex på lenge da syns dere det er turn off og lurer på om hvorfor en ikke har en man møter for sex i det minste. Når vi har en vi treffer for kun sex nei da skal dere ikke date oss pga den fyren på si. Hva vil dere egentlig? 🤷♀️ Vi men deler ikke en og samme moral. Jeg hadde droppet å date TS om hun samtidig skulle ligge med andre mens vi datet. Hadde hun dermed droppet han, kunne jeg vurdert å ta opp igjen tråden. Men hadde dette vært noe jeg fant ut at du deg på med langt ut i datingen, så hadde nok min trofasthet til henne blitt borte på et blunk. Hun hadde blitt den jeg var for henne, om du skjønner. En jeg bare ligger med til jeg finner en seriøs en. Anonymkode: eb8c0...525 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #24 Del Skrevet 23. mai 2024 Damer som knuller andre mens de dater er søppel, menn også forsåvidt. Sier mye om ens karakter Anonymkode: e81e3...4b8 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #25 Del Skrevet 23. mai 2024 Mange som dater ligger jo likevel innimellom. Enten med den de dater (ons første date) eller ons fra byen feks. Jeg tenker detcmest ryddige er å ta en liten pause fra elskeren når du drar på date. Prøv å få til en date raskt og ikke la tiden gå med meldinger i flere uker. Når du dater treffer du ikke elskeren. Gikk dater dårlig kan du jo treffe elskeren igjen kort tid etter. Men hvis dere treffes for flere dater, så ville jeg avventet å treffe elskeren. Kjipt om noe kommer frem når du har truffet en du vil være i forhold med. Anonymkode: ec697...e69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #26 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er TS som har dobbeltmoral. Og det du skriver er ikke det tråden handler om. Ha gjerne knullevenn. Ha ti! Men å sitte å mene at man skal knulle med en fyr samtidig som man dater en potensiell seriøs mann??? Virkelig??? Tror dere seriøse menn er så desperate/dumme at de gidder sånt?? Nettopp. Ekstremt få menn ville likt det, det viser jo bare at hun egentlig ikke er seriøs Anonymkode: e81e3...4b8 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 23. mai 2024 #27 Del Skrevet 23. mai 2024 Tror jeg ville droppet knullekompisen. Selv om det bare er sex, tror jeg denne relasjonen bare vil gjøre det vanskeligere å gå 100% inn for å finne en seriøs partner. Du sier jo selv at alderforskjell er det største hinderet for en mer seriøs relasjon med han du holder på med, og da tenker jeg at det ligger en viss emosjonell tilknytning der også. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #28 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forklar det for deg selv hvordan du vil, men det er og blir feigt og dobbeltmoralsk å fortsette å ha et knulleforhold mens du dater potensielt nye partnere. Hvor mange tråder på dette forumet er det ikke hvor damene krever at mennene skal kutte skikkelig med forrige før de begynner å date? Men du skal altså ri to hester (pun intended) fordi du bruker ulike ord på forholdene?? Her må du ikke misforstå : De ENESTE mennene som gidder sånt er de som har et veldig lettvint forhold til relasjoner og sex selv. Seriøse menn har mer enn nok av seriøse damer å velge i. For min del hadde jeg ikke drukket opp kaffen engang på vår første date og reiste meg og gått hvis du hadde fortalt meg at du har en du knuller med samtidig som du dater meg fordi du vil ha tilgang på sex inntil du finner noe bedre. Herregud... Alltid artig med folk som setter opp stråmenn og er usaklige når andre prøver å diskutere. At man har ligget (preteritum) med andre er det neppe mange som har problemer med. Men at man faktisk ligger (presens) med andre samtidig som de dater deg..? Ja, det er skam, i de fleste voksne seriøse menneskers øyne. Jeg kan selvfølgelig bare bruke mitt eget nettverk som referanse, men det er rart jeg ikke kjenner ett eneste menneske som hadde akseptert det. Det er TS som har dobbeltmoral. Og det du skriver er ikke det tråden handler om. Ha gjerne knullevenn. Ha ti! Men å sitte å mene at man skal knulle med en fyr samtidig som man dater en potensiell seriøs mann??? Virkelig??? Tror dere seriøse menn er så desperate/dumme at de gidder sånt?? Anonymkode: 27a08...9c2 Men en mann som mener at han eier min kropp og seksualitet, fordi vi har pratet litt på en app er jo ikke en kvalitetsmann. Tvert i mot, dette er et rødt flagg i forhold til sjalusi og kontrollbehov. Å ha en FF som singel har to formål, det åpenbare er fast tilgang på trygg sex, mens det litt mindre åpenbare er å være en sikkerhetsventil for å unngå å havne i forhold med giftige, konservative og sykelig kontrollerende menn. At nettverket ditt deler dine dårlige holdninger er jo naturlig, venner deler gjerne verdier, enten de er gode eller dårlige. Mens min erfaring fra de siste 25 åra er at flertallet aksepterer at single kvinner har et seksualliv, og at det er innafor med litt overlapp i en prosess hvor man blir kjent. Hvor man er komfortabel med å trekke grensa vil variere, selv avvikler jeg ikke formelt en FF før vi har hatt en prat om eksklusivitet, men i praksis vil jeg fase ut FF med en gang jeg blir gira på en ny partner, rett og slett fordi døgnet bare har 24 timer, og jeg vil prioritere tid med en jeg også er følelsesmessig engasjert i. Aldri opplevd at menn er kritiske til dette, så lenge man er tro fra man lover troskap. Og menn gjør jo dette i hytt og pine, så dersom man respekter kvinner kan man ikke kritisere dem for å fjøre det samme som en selv eller sine kompiser. Anonymkode: b168e...06d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #29 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har funnet en mann mye yngre enn meg og vi er eksklusive og ligger kun med hverandre. Men både han og jeg er ikke på forhold, aller mest pga aldersforskjellen. Akkurat nå funker dette fint da jeg har en som gir meg sex, men jeg vil jo ha noe seriøst på sikt, noe han mest sannsynlig ikke kan gi meg. Er det derfor ok at jeg dater andre som er mer i den seriøse langsiktige ligaen mens jeg ligger med han? Noen erfaringer? Anonymkode: e390e...edf Der hadde jeg takket for kaffen og gått min veg. Hadde ikke giddet to dater med ei som hadde datet meg og knullet en annen mellom hver gang vi møttes. hadde det kommet frem 2-3 år seinere hadde jeg blitt forbannet og dumpet deg tvert. Å bli ført bak lyste å inngått et forhold på falske premisser blir ikke bedre etterhvert som tiden gikk. Du får være ærlig på at du ønsker å date en fuckboy med samme preferanser. Så kan dere date hverandre og begge knulle andre samtidig. Dere passer sammen. Anonymkode: d6096...63a 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #30 Del Skrevet 23. mai 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men en mann som mener at han eier min kropp og seksualitet, fordi vi har pratet litt på en app er jo ikke en kvalitetsmann. Tvert i mot, dette er et rødt flagg i forhold til sjalusi og kontrollbehov. Å ha en FF som singel har to formål, det åpenbare er fast tilgang på trygg sex, mens det litt mindre åpenbare er å være en sikkerhetsventil for å unngå å havne i forhold med giftige, konservative og sykelig kontrollerende menn. At nettverket ditt deler dine dårlige holdninger er jo naturlig, venner deler gjerne verdier, enten de er gode eller dårlige. Mens min erfaring fra de siste 25 åra er at flertallet aksepterer at single kvinner har et seksualliv, og at det er innafor med litt overlapp i en prosess hvor man blir kjent. Hvor man er komfortabel med å trekke grensa vil variere, selv avvikler jeg ikke formelt en FF før vi har hatt en prat om eksklusivitet, men i praksis vil jeg fase ut FF med en gang jeg blir gira på en ny partner, rett og slett fordi døgnet bare har 24 timer, og jeg vil prioritere tid med en jeg også er følelsesmessig engasjert i. Aldri opplevd at menn er kritiske til dette, så lenge man er tro fra man lover troskap. Og menn gjør jo dette i hytt og pine, så dersom man respekter kvinner kan man ikke kritisere dem for å fjøre det samme som en selv eller sine kompiser. Anonymkode: b168e...06d Er du helt syk? Dette var voldsomt til projisering og vrenging av andres ord. Det å forvente at den du dater ikke knuller med andre har ingenting med kontrollbehov å gjøre. Ikke "eierskap" til noens kropp å gjøre heller. Det er helt normalt for de aller fleste. Så dropp de giftige anklagene dine og spar dem til noe annet. Ingen seriøse menn finner seg i det. Ingen seriøse kvinner ville godtatt å date en mann som knuller andre damer samtidig heller. Det er bare noen av dere som knuller rundt som holder på med det. Anonymkode: 27a08...9c2 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #31 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men en mann som mener at han eier min kropp og seksualitet, fordi vi har pratet litt på en app er jo ikke en kvalitetsmann. Tvert i mot, dette er et rødt flagg i forhold til sjalusi og kontrollbehov. Å ha en FF som singel har to formål, det åpenbare er fast tilgang på trygg sex, mens det litt mindre åpenbare er å være en sikkerhetsventil for å unngå å havne i forhold med giftige, konservative og sykelig kontrollerende menn. At nettverket ditt deler dine dårlige holdninger er jo naturlig, venner deler gjerne verdier, enten de er gode eller dårlige. Mens min erfaring fra de siste 25 åra er at flertallet aksepterer at single kvinner har et seksualliv, og at det er innafor med litt overlapp i en prosess hvor man blir kjent. Hvor man er komfortabel med å trekke grensa vil variere, selv avvikler jeg ikke formelt en FF før vi har hatt en prat om eksklusivitet, men i praksis vil jeg fase ut FF med en gang jeg blir gira på en ny partner, rett og slett fordi døgnet bare har 24 timer, og jeg vil prioritere tid med en jeg også er følelsesmessig engasjert i. Aldri opplevd at menn er kritiske til dette, så lenge man er tro fra man lover troskap. Og menn gjør jo dette i hytt og pine, så dersom man respekter kvinner kan man ikke kritisere dem for å fjøre det samme som en selv eller sine kompiser. Anonymkode: b168e...06d Ikke meg du svarer men for min del så når jeg dater noen. Og vi snakker sammen, avtaler å møtes, gjør mitt beste for å sjarmere dama og vise meg fra min beste side. Så få vite at etter en hyggelig kveld hvor jeg slipper av henne hjemme. Da ringer hun opp knullevennen og har sex med han etter vi har avtalt å møtes igjen. Da er det er rimelig klar tilbakemelding til meg tenker jeg. Det handler ikke om å eier en en kvinne. Men litt stolthet og egenverdi må en mann ha lov å ha . Ikke alle er dørmatter. Det er jo en rimelig sikkerhetsventil så jeg slipper å handle i et forhold med ei som knuller rundt så fort hun finner en unnskyldning for å gjøre det. (Unnskyldninger og anus har alle til felles) Anonymkode: d6096...63a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #32 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men en mann som mener at han eier min kropp og seksualitet, fordi vi har pratet litt på en app er jo ikke en kvalitetsmann. Tvert i mot, dette er et rødt flagg i forhold til sjalusi og kontrollbehov. Å ha en FF som singel har to formål, det åpenbare er fast tilgang på trygg sex, mens det litt mindre åpenbare er å være en sikkerhetsventil for å unngå å havne i forhold med giftige, konservative og sykelig kontrollerende menn. At nettverket ditt deler dine dårlige holdninger er jo naturlig, venner deler gjerne verdier, enten de er gode eller dårlige. Mens min erfaring fra de siste 25 åra er at flertallet aksepterer at single kvinner har et seksualliv, og at det er innafor med litt overlapp i en prosess hvor man blir kjent. Hvor man er komfortabel med å trekke grensa vil variere, selv avvikler jeg ikke formelt en FF før vi har hatt en prat om eksklusivitet, men i praksis vil jeg fase ut FF med en gang jeg blir gira på en ny partner, rett og slett fordi døgnet bare har 24 timer, og jeg vil prioritere tid med en jeg også er følelsesmessig engasjert i. Aldri opplevd at menn er kritiske til dette, så lenge man er tro fra man lover troskap. Og menn gjør jo dette i hytt og pine, så dersom man respekter kvinner kan man ikke kritisere dem for å fjøre det samme som en selv eller sine kompiser. Anonymkode: b168e...06d Og du har holdt på med dette i 25 nå??. Hvordan syntes du det har gått da. Alle har syntes det har vært greit synes du?? Men i hodet har de redusert deg fra seriøs partneremne til ei kjekk å ha knulle venninne til de finner noe bedre. Det er det du har presentert deg som. Hvorfor skal en mann (med ryggrad) gjøre en annens manns tidsfordriv til sin utvalgte når det finnes bedre alternativ.. Anonymkode: d6096...63a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #33 Del Skrevet 23. mai 2024 GrønnNellik68 skrev (5 timer siden): Dere mannfolk har så sinnsykt til dobbeltmoral. Først er det wow hvis man ikke har hatt sex på lenge da syns dere det er turn off og lurer på om hvorfor en ikke har en man møter for sex i det minste. Når vi har en vi treffer for kun sex nei da skal dere ikke date oss pga den fyren på si. Hva vil dere egentlig? 🤷♀️ Poenget er vel ikke dobbeltmoral eller at mannen ikke tåler at dama har ligget med andre menn før. Det som for en mann kan oppleves som problematisk, er hvis man dater en dame seriøst, og at man i denne relasjonen venter med sex, noe som kan være greit nok i seg selv. Men så finner man ut at parallelt med at man selv må vente på "godsakene" driver dama og har seg med en heit ung elsker. For de fleste menn ville det vært en turn-off å finne ut av dette. Ikke fordi man forventer at dama skal ha vært et dydsmønster fram til akkurat de to eventuelt ble sammen, men fordi man selv ville følt seg uattraktiv og som et andrevalg. Anonymkode: a32c0...df4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #34 Del Skrevet 23. mai 2024 6 hours ago, GrønnNellik68 said: Dere mannfolk har så sinnsykt til dobbeltmoral. Først er det wow hvis man ikke har hatt sex på lenge da syns dere det er turn off og lurer på om hvorfor en ikke har en man møter for sex i det minste. Når vi har en vi treffer for kun sex nei da skal dere ikke date oss pga den fyren på si. Hva vil dere egentlig? 🤷♀️ Hva skulle være spesielt med å ikke ha hatt sex på en stund? Hadde ikke tenkt noe over det, men hadde vel sikkert ikke visst noe om det heller. Har man sex med noen mens man dater andre fremstår det fullstendig useriøst. Man er ikke ledig på markedet om man ligger med noen. Et reint seksuelt forhold er også et slags forhold, og personlig anser jeg ingen i et nåværende forhold som en potensiell partner. 5 hours ago, AnonymBruker said: Fordi menn ligger ikke rundt mens de dater eller med flere damer samtidig? Altså spar meg 🤣 Anonymkode: 72518...b72 De fleste? Absolutt ikke. Menn flest er nokså seriøse, og de aller færreste har i det hele tatt muligheten til å ligge rundt. Husk at dating er litt forskjellig for kjønnene – for kvinner er det lettest å "bare" ha sex, mens for de fleste menn er det langt enklere å finne seg en kjæreste enn en rein sexpartner. Anonymkode: eb5b0...faf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #35 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De fleste? Absolutt ikke. Menn flest er nokså seriøse, og de aller færreste har i det hele tatt muligheten til å ligge rundt. Husk at dating er litt forskjellig for kjønnene – for kvinner er det lettest å "bare" ha sex, mens for de fleste menn er det langt enklere å finne seg en kjæreste enn en rein sexpartner. Anonymkode: eb5b0...faf Litt forskjellig er vel egentlig en understatement. Det er så pussig at kvinner aldri skjønner at for 90% av mennene er ikke det å velge å ligge rundt en opsjon. Det er noe (nesten alle) kvinner kan velge hvis de vil. De fleste menn har ikke den muligheten. Og ja, det inkluderer også de fleste menn med "gode verdier" (hva nå enn det er), som har pusset tennene og gredd håret og kledd seg pent osv. osv. osv. Anonymkode: a32c0...df4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #36 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): TS her: Helt riktig. Min knullevenn og jeg har bare blitt enige om at vi ikke ligger med andre, så er ikke "sammen". En del av meg vil jo treffe en for noe langsiktig, og det kan nok ikke han gi meg. Så derfor tenker jeg at dersom en interessant potensiell langsiktig partner dukker opp, gjør jeg vel ikke noe galt med å ta en middag eller to. Sex ville jeg her uansett ventet med. Anonymkode: e390e...edf Hva tenker du om å møte en mann i samme situasjon som deg. Han knuller en på si, men ønsker å være seriøs med deg? Anonymkode: c61b6...452 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 23. mai 2024 #37 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Poenget er vel ikke dobbeltmoral eller at mannen ikke tåler at dama har ligget med andre menn før. Det som for en mann kan oppleves som problematisk, er hvis man dater en dame seriøst, og at man i denne relasjonen venter med sex, noe som kan være greit nok i seg selv. Men så finner man ut at parallelt med at man selv må vente på "godsakene" driver dama og har seg med en heit ung elsker. For de fleste menn ville det vært en turn-off å finne ut av dette. Ikke fordi man forventer at dama skal ha vært et dydsmønster fram til akkurat de to eventuelt ble sammen, men fordi man selv ville følt seg uattraktiv og som et andrevalg. Anonymkode: a32c0...df4 Ergo jeg har aldri møtt en kar som har ment noe seriøst. Ikke at jeg hadde drevet og ligget med noen hvis jeg skulle på date. Men jeg bare ikke skjønner hvorfor det virker for meg at menn mister interssen hvis jeg ikke har hatt sex på lenge.. tror sikkert at man har lav sexlyst ser jeg for meg etter som man klarer å vente på noe som er bra, hva vet jeg? Eller så er det hvis en har en man har sex med da innimellom så er det feil og for da er de plutselig redde for at du fortsatt holder på med dem. Den kan jeg skjønne.. greia er at når man dater så er man ikke med andre der er jeg enig, men der kan jo folk lyve over en lav sko om akkurat det da når en ser hvordan dating er i 2024. Virker som det å ligge rundt er helt normalt. Sex uten betydning er helt normalt.. men å holde hender.. å fy fy.. det blir for intimt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 23. mai 2024 #38 Del Skrevet 23. mai 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: TS her: Helt riktig. Min knullevenn og jeg har bare blitt enige om at vi ikke ligger med andre, så er ikke "sammen". En del av meg vil jo treffe en for noe langsiktig, og det kan nok ikke han gi meg. Så derfor tenker jeg at dersom en interessant potensiell langsiktig partner dukker opp, gjør jeg vel ikke noe galt med å ta en middag eller to. Sex ville jeg her uansett ventet med. Anonymkode: e390e...edf I min bok er det null stress, men basert på en del tilbakemeldinger som har kommet i denne tråden gjør du nok lurt i å holde det for deg selv. Du skjønner nok godt selv når det begynner å bli så seriøst at du må kutte ut din FF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #39 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fordi menn ligger ikke rundt mens de dater eller med flere damer samtidig? Altså spar meg 🤣 Anonymkode: 72518...b72 😅 lykke til med den holdningen. Joda menn og damer ligger rundt samtidig, men de får seg ikke så enkelt en seriøs partner. Du må lære deg forskjellen på useriøse og seriøse. Men jeg skal spare deg jeg Anonymkode: eb8c0...525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #40 Del Skrevet 23. mai 2024 Til deg TS. Det kommer helt an på hvilke mann du vil ha. For meg er tillit alfa omega, og vil ikke gå for en som ikke klarer å skape tillit. For meg er det du tenker på nå noe som definitivt ikke er med på å bygge tillit, tvert imot vil det skape utrygghet. Det sies her at du bør holde dette skjult for den du evt dater. Og dette kommer fra en mann som ikke har noe problem med det du tenker å gjøre. Når man er villig til å skjule ting man selv ikke har noe problem med, hva annet kan slike mennesker tenkes å skjule for en partner? Jeg tror du forstår hva jeg prøver å si her. Men det er helt opp til deg hvilke type mann du vil ha, og det kommer helt an på om du også er en som er villig til å holde ting skjult for en du ønsker noe seriøst med. Velger du en type mann, så går det tydeligvis helt fint. Velger du en annen type, så må du holde det skjult for alltid. For min del er det null stress å ha en FF, men da tenker jeg at man har det fordi man er singel. Ønsker man seg noe seriøst så er fokuset på dating. Begge tingene fungerer ikke for min del. Og skulle jeg fått vite noe sånt inn i et forhold, så hadde det vært vanskelig for meg å fortsette som før. Jeg hadde følt meg lurt og dum, og hadde nok ikke sett på vårt forhold på samme måte lengre Anonymkode: eb8c0...525 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå