Gå til innhold

Dating for noe seriøst parallelt med å ha en eksklusiv knullekompis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har funnet en mann mye yngre enn meg og vi er eksklusive og ligger kun med hverandre. Men både han og jeg er ikke på forhold, aller mest pga aldersforskjellen.

Akkurat nå funker dette fint da jeg har en som gir meg sex, men jeg vil jo ha noe seriøst på sikt, noe han mest sannsynlig ikke kan gi meg.

Er det derfor ok at jeg dater andre som er mer i den seriøse langsiktige ligaen mens jeg ligger med han? Noen erfaringer?

Anonymkode: e390e...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde sluttet å date deg om jeg visste dette iallfall.

Anonymkode: c990d...4ee

• Liker 15
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har funnet en mann mye yngre enn meg og vi er eksklusive og ligger kun med hverandre. Men både han og jeg er ikke på forhold, aller mest pga aldersforskjellen.

Akkurat nå funker dette fint da jeg har en som gir meg sex, men jeg vil jo ha noe seriøst på sikt, noe han mest sannsynlig ikke kan gi meg.

Er det derfor ok at jeg dater andre som er mer i den seriøse langsiktige ligaen mens jeg ligger med han? Noen erfaringer?

Føler med den potensielt seriøse mannen, som må finne seg i at du har all moroa med han andre. 

Om flere kvinner dater på denne måten har vi et problem. 

Anonymkode: c61b6...452

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at det er helt greit å dra på første date med andre mens du har vennen din, men hvis du møter noen du vil møte igjen så bør du avslutte med vennen din.

Anonymkode: 13256...980

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du ikke er knyttet til den du skal på date med går det fint,som første tinder date hvor dere ikke har chatttet mye. Men om dere har møttes mer enn en gang, har følelser, blitt godt kjennt, så syns jeg det blir feil mot daten. Men kan jo hende daten gjør det samme, mange ligger jo mye rundt, så du kan jo se det an?

Anonymkode: 11767...c36

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er hele poenget med å være eksklusiv at man IKKE dater andre...

Men du må være ærlig med han da, si at du jakter videre, at du vil ha noe seriøst og kommer til å date andre... Og siden dere er eksklusive i senga, så vil du selvsagt ikke ligge med noen du dater før du har avsluttet med han.

Anonymkode: 2b120...562

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Høres helt greit ut. En knullekompis er jo ingen kjæreste, så da ligger det i kortene at dere begge selvsagt må kunne jakte på en kjæreste uhindret av denne relasjonen. (At dere er knulle-eksklusive antar jeg er begrunnet i rent praktiske hensyn.)

Anonymkode: af0b0...593

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres helt greit ut. En knullekompis er jo ingen kjæreste, så da ligger det i kortene at dere begge selvsagt må kunne jakte på en kjæreste uhindret av denne relasjonen. (At dere er knulle-eksklusive antar jeg er begrunnet i rent praktiske hensyn.)

Anonymkode: af0b0...593

TS her: Helt riktig. Min knullevenn og jeg har bare blitt enige om at vi ikke ligger med andre, så er ikke "sammen". En del av meg vil jo treffe en for noe langsiktig, og det kan nok ikke han gi meg. Så derfor tenker jeg at dersom en interessant potensiell langsiktig partner dukker opp, gjør jeg vel ikke noe galt med å ta en middag eller to. Sex ville jeg her uansett ventet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Føler med den potensielt seriøse mannen, som må finne seg i at du har all moroa med han andre. 

Uffda, potensiell partner har ligget med andre. For en skam og ulykke!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg hadde sluttet å date deg om jeg visste dette iallfall.

Anonymkode: c990d...4ee

Dere mannfolk har så sinnsykt til dobbeltmoral. Først er det wow hvis man ikke har hatt sex på lenge da syns dere det er turn off og lurer på om hvorfor en ikke har en man møter for sex i det minste.

Når vi har en vi treffer for kun sex nei da skal dere ikke date oss pga den fyren på si. 

Hva vil dere egentlig? 🤷‍♀️

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, funker dårlig om den man dater får greie på det, eller at en kjæreste finner det ut etter at man ble sammen.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 hours ago, AnonymBruker said:

TS her: Helt riktig. Min knullevenn og jeg har bare blitt enige om at vi ikke ligger med andre, så er ikke "sammen". En del av meg vil jo treffe en for noe langsiktig, og det kan nok ikke han gi meg. Så derfor tenker jeg at dersom en interessant potensiell langsiktig partner dukker opp, gjør jeg vel ikke noe galt med å ta en middag eller to. Sex ville jeg her uansett ventet med.

Forklar det for deg selv hvordan du vil, men det er og blir feigt og dobbeltmoralsk å fortsette å ha et knulleforhold mens du dater potensielt nye partnere. Hvor mange tråder på dette forumet er det ikke hvor damene krever at mennene skal kutte skikkelig med forrige før de begynner å date? Men du skal altså ri to hester (pun intended) fordi du bruker ulike ord på forholdene?? 

Her må du ikke misforstå : De ENESTE mennene som gidder sånt er de som har et veldig lettvint forhold til relasjoner og sex selv. Seriøse menn har mer enn nok av seriøse damer å velge i.  For min del hadde jeg ikke drukket opp kaffen engang på vår første date og reiste meg og gått hvis du hadde fortalt meg at du har en du knuller med samtidig som du dater meg fordi du vil ha tilgang på sex inntil du finner noe bedre.  Herregud... 

11 hours ago, Fjompenisse said:

Uffda, potensiell partner har ligget med andre. For en skam og ulykke!

Alltid artig med folk som setter opp stråmenn og er usaklige når andre prøver å diskutere. At man har ligget (preteritum) med andre er det neppe mange som har problemer med. Men at man faktisk ligger (presens) med andre samtidig som de dater deg..?  Ja, det er skam, i de fleste voksne seriøse menneskers øyne.  Jeg kan selvfølgelig bare bruke mitt eget nettverk som referanse, men det er rart jeg ikke kjenner ett eneste menneske som hadde akseptert det. 

28 minutter siden, GrønnNellik68 said:

Dere mannfolk har så sinnsykt til dobbeltmoral. Først er det wow hvis man ikke har hatt sex på lenge da syns dere det er turn off og lurer på om hvorfor en ikke har en man møter for sex i det minste.

Det er TS som har dobbeltmoral. Og det du skriver er ikke det tråden handler om. Ha gjerne knullevenn. Ha ti! Men å sitte å mene at man skal knulle med en fyr samtidig som man dater en potensiell seriøs mann???   Virkelig???  Tror dere seriøse menn er så desperate/dumme at de gidder sånt?? 

Anonymkode: 27a08...9c2

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hør med HAN om han syns det er greit: ikke Kvinneguiden.

Anonymkode: a1379...21b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, så lenge alle tre partene vet om forholdene.

Anonymkode: c8484...2d7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi menn ligger ikke rundt mens de dater eller med flere damer samtidig? Altså spar meg 🤣

Anonymkode: 72518...b72

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du kan se etter en seriøs samtidig som du koser med elskeren, men straks du har vært på en første date og tydelig ser at her kan det faktisk bli noe, så tar du en pause fra elskeren i det minste. 

Så du må jo snakke med elskeren din om at du kommer til å se etter noe seriøst fra nå av og at dersom du finner en med potensiale tar du pause/stopp fra han. Såpass må han tåle siden dere bare er elskere. 

For det er faktisk ikke greit i forhold til en ny mann at du driver på med flere samtidig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Dette må vel være et ikkeproblem?  Jeg synes det vitner om god seksuell helse å ha en fast partner.  Da jeg møtte kjæresten, ble vi enige om å avslutte våre faste ff på begge sider. 

Anonymkode: c4638...84c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig er det ok så lenge man er på en utforskende date man ikke kjenner, men tenker at dersom man vil ha en date nummer to fordi man er interessert, så tar man en pause ja. Og bør være avklart med den man ligger med fra før.

Dette er selvfølgelig ikke noe man trenger å opplyse en fyr man ikke kjenner om. Frem til man prøver å gå videre med en man har møtt, så skylder man dem ikke å ikke ligge med noen.

Anonymkode: fc48b...15c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom jeg hadde funnet ut at daten min lå med noen andre rett før eller etter vår første date hadde jeg dumpet henne tvert. Jeg har standarder. De som ikke greier å være single uten å måtte ligge med noen til stadighet, passer ikke med mine verdier. 

Anonymkode: ad52b...2cf

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...