Vma Skrevet 25. mai 2024 #21 Del Skrevet 25. mai 2024 En klar sommerkveld lå jeg på plenen og så på stjernehimmelen. De utallige stjernene over meg minnet meg om universets enorme størrelse og alder. Jeg tenkte på hvordan hver stjerne kunne ha sitt eget planetsystem, og hvor mange av disse planetene som kunne ha liv. Jeg husket forskningen på eksoplaneter og hvordan noen av dem ligger i den beboelige sonen. Tanken på ekstremofile organismer på Jorden, som overlever under de mest ekstreme forhold, forsterket overbevisningen min. Universet er nesten 14 milliarder år gammelt, og med milliarder av stjerner og planeter, føltes det umulig at vi skulle være alene. Mens jeg lå der og så på den uendelige stjernehimmelen, ble jeg overbevist: Det måtte finnes liv på andre planeter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 25. mai 2024 #22 Del Skrevet 25. mai 2024 Vma skrev (4 minutter siden): Universet er nesten 14 milliarder år gammelt, og med milliarder av stjerner og planeter, føltes det umulig at vi skulle være alene. Mens jeg lå der og så på den uendelige stjernehimmelen, ble jeg overbevist: Det måtte finnes liv på andre planeter. Jeg er helt enig i at med den kunnskapen vi har om universet, og om muligheter for abiogenese, så er det god grunn til å tro at liv andre steder i universet er overveiende sannsynlig. Men derfra, til å tro at jorda har fått besøk av intelligent liv fra andre planeter, solsystem eller galakser, er et enormt sprang, et sprang jeg ikke er villig til å ta uten gode bevis. Nå er jeg klar over at du @Vma ikke antydet dette, men det er spørsmålet om besøk her på jorda som var ts sitt spørsmål, og det er viktig å skille de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 25. mai 2024 #23 Del Skrevet 25. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 21.37): er det riktig nå? Ja helt riktig. Så hvis du har noen rasjonelle argument for en intelligent skaper, flat jord eller julenissen (som hvis jeg forsto deg rett, alle tre var påstander du støtter), hører jeg gjerne på dem. Ikke slemt ment, jeg syntes bare det var morsomt hvordan du formulerte deg når du avsluttet debatten pga tekniske problem 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 25. mai 2024 #24 Del Skrevet 25. mai 2024 Stusselige greier. Du har altså ikke noe annet enn en dårlig versjon av Watchmaker argument som "bevis". At du ikke er i stand til å forestille deg at universet har blitt til på annen måte enn av guden du tror på, beviser ikke på noen måte at du har rett. Det beviser ikke annet enn at din forestillingsevne er svært begrenset. For å ta det grundigere: AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 23.21): Tror du skapelsen er noe tilfeldige greier? Det er jo matematisk umulig. Bortsett fra at du viser at du ikke er matematiker, hva skal dette bety? Sitat Den PCen du bruker nå ble laget av noen, altså den kom ikke ut av det blå. Ja, det vet vi, fordi vi har bevis for hvordan en Pc er designet av mennesker og bygget, og vi kan sammenligne slike menneskeskapte ting med ting som ikke er menneskeskapt. AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 23.21): Hvilken kunstner står bak skapelsen av hele universet tror du? Vi har ingen bevis for at universet er skapt av noen. I motsetning til en PC har ingen noengang sett et univers bli skapt, så at det er skapt er kun en antagelse du gjør, som vi ikke har noen bevis for. AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 23.21): Svaret er allmektige Gud. Hvordan vet du det? Hvor er bevisene...? AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 23.21): Bevisene er overalt, for.eks entropi loven. Her viser du at du ikke aner hva "entropi loven" er. Jeg antar du såvidt har hørt om termodynamikkens andre lov, men ikke aner hva den beviser. Men forklar gjerne. AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 23.21): Gud dør ikke, sover ikke, blir ikke sliten, blir ikke trøtt, går ikke på do osv... Hvordan vet du det? Hvor er bevisene? AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 23.21): Håper noen har lært noe idag. Ikke annet enn at du tror sterkt på noe du ikke har bevis for, men det visste jeg vel allerede. AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 23.21): Gud er kongen, Gud er herren, Gud er bossen, Gud er sjefen, Gud er skaperen, Gud er dommeren, Gud er nådefull, Gud er barmhjertig... Og sånn kan jeg fortsette i uendelighet. Ja, jeg tviler ikke på at du kan ramse opp ubegrunnede påstander uten bevis i det uendelige. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vma Skrevet 26. mai 2024 #25 Del Skrevet 26. mai 2024 Capitan Fracassa skrev (9 timer siden): Jeg er helt enig i at med den kunnskapen vi har om universet, og om muligheter for abiogenese, så er det god grunn til å tro at liv andre steder i universet er overveiende sannsynlig. Men derfra, til å tro at jorda har fått besøk av intelligent liv fra andre planeter, solsystem eller galakser, er et enormt sprang, et sprang jeg ikke er villig til å ta uten gode bevis. Nå er jeg klar over at du @Vma ikke antydet dette, men det er spørsmålet om besøk her på jorda som var ts sitt spørsmål, og det er viktig å skille de to. Det var da ingenting i spørsmålet om at disse romvesenene hadde besøkt jorda. Det er SYKT langt mellom stjernene, og sannsynligvis umulig å reise fortere enn lyset. Selv om universet sannsynligvis har massevis av romvesener er det ganske lite sannsynlig at noen av dem skal reise i tusenvis eller millioner av år for å skremme random bønder med kornsirkler før de reiser videre igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 26. mai 2024 #26 Del Skrevet 26. mai 2024 Vma skrev (3 minutter siden): Det var da ingenting i spørsmålet om at disse romvesenene hadde besøkt jorda. Når tittelen på tråden er «Har du hatt noen opplevelser med spøkelser eller romvesener? Som gjør at du har tenk at de finnes?», så tolker jeg det slik at disse opplevelsene med romvesener nødvendigvis må være her på jorda. Hvor skulle de ellers være? Men jeg er åpen for at jeg tolket TS feil. Vma skrev (5 minutter siden): Det er SYKT langt mellom stjernene, og sannsynligvis umulig å reise fortere enn lyset. Selv om universet sannsynligvis har massevis av romvesener er det ganske lite sannsynlig at noen av dem skal reise i tusenvis eller millioner av år for å skremme random bønder med kornsirkler før de reiser videre igjen Her er vi helt enige 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #27 Del Skrevet 26. mai 2024 Hvis man har fulgt litt med i de siste årene så har mange mennesker høyt oppe i bl a det amerikanske forsvaret og innrømt at de har beviser for utenomjordisk aktivitet på jorda. Min unge sønn på 20 sa her om dagen at man måtte være rimelig dum om man inne trodde på dette nå til dags. Og det har han jo rett i, men det var annerledes for kun få år siden, før så mye ble sluppet. Anonymkode: b1dac...4a1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #28 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis man har fulgt litt med i de siste årene så har mange mennesker høyt oppe i bl a det amerikanske forsvaret og innrømt at de har beviser for utenomjordisk aktivitet på jorda. Min unge sønn på 20 sa her om dagen at man måtte være rimelig dum om man inne trodde på dette nå til dags. Og det har han jo rett i, men det var annerledes for kun få år siden, før så mye ble sluppet. Anonymkode: b1dac...4a1 *om man IKKE trodde Anonymkode: b1dac...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vma Skrevet 26. mai 2024 #29 Del Skrevet 26. mai 2024 Evolusjon og vitenskap gir en naturlig forklaring på hvordan livet har utviklet seg over milliarder av år gjennom naturlig utvalg. Livet på jorden startet ikke med avanserte skapninger som kunne lage spill som GTA 5, men med enkle, selvreplikerende molekyler som aminosyrer. For rundt 3,8 milliarder år siden oppstod de første livsformene som enkle organismer i havene. Gjennom naturlige prosesser utviklet disse organismene seg gradvis til mer komplekse livsformer. Små genetiske mutasjoner over generasjoner skapte variasjoner, og naturlig utvalg favoriserte de mest tilpasningsdyktige individene. Dette er en langsom prosess som tar mange millioner år. Etter milliarder av år med evolusjon, utviklet noen organismer seg til komplekse dyr, inkludert mennesker. Menneskets utvikling er et resultat av millioner av år med gradvise endringer og tilpasninger. Først for rundt 200 000 år siden dukket moderne mennesker opp, og det tok enda lengre tid før vi utviklet avansert teknologi. Teknologisk utvikling er en nylig del av menneskets historie. Det var først for noen få tiår siden at vi begynte å lage komplekse videospill som GTA 5. Denne evnen er et resultat av kumulativ kunnskap og teknologisk innovasjon over tid. Vitenskapen viser at alt liv på jorden, inkludert mennesker og vår teknologi, er et resultat av naturlige prosesser uten behov for en overnaturlig skaper. Evolusjonen forklarer hvordan komplekse livsformer kan utvikle seg fra enkle molekyler gjennom små, akkumulerte endringer over milliarder av år. Det finnes ingen vitenskapelige bevis som tyder på at en skaper er nødvendig for denne prosessen. Derfor er det svært lite sannsynlig at en skaper står bak universet og livet slik vi kjenner det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #30 Del Skrevet 26. mai 2024 Romvesener, nei, men spøkelser har jeg personlig funnet nok bevis for å tro på. Men familien kaller det ånder, og vi har kommet fram til at det er slekt som er her sammen med oss. De er ikke slemme, men bare forteller at de er her. Jeg har sett noen gå i full fart forbi et hjørne, trodde det var jentungen pga håret og høyden. Jeg snakket til henne og fulgte etter, men det var plutselig ingen der. Jentungen satt på stua... Vi skulle bytte en del på en hvitevare, og la delen i et skap inntil videre. Da vi skulle bruke den, var den søkk vekk. Vi lette lenge, og bestilte til slutt en ny del. Da vi hadde byttet den, lå den første delen plutselig midt på hylla igjen. Jeg har sett min mann skvette, fordi "noen" kilte han ved å stikke fingrene i midja. Han snudde seg, og skulle tulle tilbake med ungen, trodde han, men det var ingen der. Treåringen stoppet brått et trassanfall med hylskriking, da det kom en svart hånd inn døra (egne ord). Samme ungen har opplevd at en mann snakket til han, men han fikk ikke svar da han snakket tilbake, så han ropte "pappa?". Da jeg ropte opp til han at pappa var på jobb, ble han skikkelig redd, så jeg er sikker på at han hadde hørt noen. Min mann ser ofte "folk" gå forbi i sidesynet. Vi hadde ei dør som måtte åpnes med makt under husbyggingen. Mannen opplevde at den ble åpnet, mens han var her alene en sen kveld. Ene ungen opplevde så mye "forstyrrelser" på rommet sitt, at hun ikke ville sove der. Det rommet brukes nå til oppbevaring, men vi hører ofte at "noen" går oppe der. Dette er bare et utdrag, men det er bevis nok for meg. Anonymkode: 1de28...7ee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #31 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg har opplevd å bli lugget vennlig i håret, fått dyna bredt over meg da jeg var kald, hørt en tydelig stemme i rommet og i et opptak, sett en menneskelignende silhuett som var det svarteste jeg noensinne har sett, som om den absorberte alt lys, pluss mange andre ting som er for personlige til at jeg har lyst til å skrive om det her. Aner ikke om det virkelig var noe "beyond" som forårsaket dette eller bare hjernen som tullet voldsomt med meg da, men jeg var i alle fall klar og rasjonell i hodet da disse hendelsene forekom. Anonymkode: e8694...f0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 28. mai 2024 #32 Del Skrevet 28. mai 2024 Rang????? Politikerne er folkevalgte og skal tjene folket. Hold den uforskammede tonen din for deg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #33 Del Skrevet 28. mai 2024 On 5/26/2024 at 9:46 AM, AnonymBruker said: Hvis man har fulgt litt med i de siste årene så har mange mennesker høyt oppe i bl a det amerikanske forsvaret og innrømt at de har beviser for utenomjordisk aktivitet på jorda. Min unge sønn på 20 sa her om dagen at man måtte være rimelig dum om man inne trodde på dette nå til dags. Og det har han jo rett i, men det var annerledes for kun få år siden, før så mye ble sluppet. Anonymkode: b1dac...4a1 Dette kom jeg også inn for å skrive. Jeg synes det er helt sprøtt hvor lite fokus det har fått i media ellers, når det er enkelt å søke opp offisielle dokumenter og pressekonferanser. Anonymkode: d5bc1...517 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 28. mai 2024 #34 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 18.00): Jeg trenger ikke bevis for Guds eksistens fordi bevisene er overalt sa jeg. Men alle andre ting trenger jeg bevis for. Hele poenget er jo å tro på Gud uten håndfaste bevis, det er jo det som er testen, Sherlock. Hvis poenget er å tro uten bevis (håndfaste eller ikke), er det ingenting som hindrer deg i å tro på kristendom, Islam, Hinduisme, at den hvite rase er overlegen eller hva som helst annet. AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 18.51): Har du noen beviser du også, eller skal du komme bare med benektelse igjen? Din forestillingsevne er enda mer begrenset enn min. Jeg kan forestille meg mye, engler, feer, drager, guder og mye annet. Men jeg tror på dem når det finnes bevis, ikke før. AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 18.00): Bevis meg at Gud ikke eksisterer. Klarer du ikke det nei? Jeg har kommet med bevis, nå er det din tur. Selvsagt kan jeg ikke bevise at en eller annen gud ikke eksisterer, det har jeg da heller ikke påstått. Du har fortalt at du ikke klarer å forestille deg at verden ble til på annen måte enn en gud. Jeg tror deg på at du ikke klarer å forestille deg noe annet, men det er ikke bevis på annet enn din manglende forestillingsevne - ikke på at det faktisk finnes en gud. AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 18.51): Jeg er en matematiker. Hvis du ikke vet hva betyr er ikke det mitt problem. Det er ditt problem hvis du er matematiker og samtidig hevder at det er matematisk umulig at verden har oppstått tilfeldig. Da kommer du med en påstand om matematikk som bryter direkte med hva matematikk er, og du klarer ikke å begrunne eller vise dette matematisk. AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 18.51): Her beviser du Guds eksistens. Noen ting er menneskeskapt, andre ting er skapt av Gud. At noen ting er menneskeskapt har vi bevis for, i form av direkte observasjoner om dette og i at dette kan gjentas under observasjon. At andre ting er skapt av gud er en påstand vi ikke har tilsvarende bevis for, så det første medfører på ingen måte det andre. Du kan like gjerne skrive at andre ting er skapt av troll, det finnes ingen beviser for det heller. Merk, jeg påstår ikke at verden ikke er skapt av en gud, jeg påstår bare helt konkret at det ikke finnes noen gode bevis for at verden ble skapt av en gud, og at det derfor ikke er rasjonelt å påstå dette som fakta. Det eneste "beviset" du har kommet med, er at siden vi kan observere at noen ting er skapt av mennesker så klarer ikke du å forestille deg at andre ting har blitt til uten en bevisst skaper. Det eneste du der beviser er din manglende forestillingsevne. AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 18.00): Siter meg hvor jeg har sagt at jeg tror på flat jord. Det er du som er ignorant og en løgner. Jeg ser at jeg misforsto det du skrev om en snurrende planet. Det lignet på argument flatjordere kommer med, men det var jeg som leste deg feil. Dette beklager jeg, selv om det på ingen måte var en bevisst løgn fra min side. AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 18.51): Det er du som viser at du ikke aner hva entropi loven er. Alle sammen skal dø og råtne, du også. Veldig pinlig at du tror du er så smart. Bare vent til den dagen kommer. Det du feilaktig kaller "entropi loven", er på ingen måte noe i nærheten av "Alle sammen skal dø og råtne", så alt tyder på at du ikke kjenner til dette. Det nærmeste er Termodynamikkens 2. lov som sier at enhver prosess fører til at den totale entropien til et isolert system enten øker eller forblir konstant. Jeg benekter for øvrig på ingen måte at alt liv vi kjenner til er dødelig, og går over til nye tilstander ved prosesser som forråtnelse, kremering eller annet. Men det har lite å gjøre med Termodynamikkens 2. lov om økning av entropi i et isolert system. Men forklar gjerne, jeg savner bedre begrunnelser fra deg, både her, om den "matamatiske umuligheten" og hvorfor det er bevis for gud at du ikke klarer å forestille deg noe annen årsak. Okei, så da du skrev at julenissen fantes, så mente du ikke at det alle tenker på når de hører "julenissen" fantes, bare at det var et ekte menneske som var delvis opphav til disse mytene. At St. Nicholas er delopphav til mytene er kjent, og noe jeg ikke selsvsagt ikke bestrider, men det gjør ikke julenissen med alle de forestillingene det innebærer noe sannere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 29. mai 2024 #35 Del Skrevet 29. mai 2024 Du mistet meg ved «vantro». Folk som bruker det ordet kan bare ikke tas seriøst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #36 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 6.05): Dette kom jeg også inn for å skrive. Jeg synes det er helt sprøtt hvor lite fokus det har fått i media ellers, når det er enkelt å søke opp offisielle dokumenter og pressekonferanser. Anonymkode: d5bc1...517 Enig! Det er nok fordi folk ikke orker å forholde seg til det. Det er nok det samme som skjer når så mange fortsatt tviholder på at nesten ingen fikk ødelagt livet av covidvaksinene. De orker ikke å tro det, for det forkludrer deres virkelighetsbilde. Jeg kjenner en fyr som har fått total utmattelse og likevel holder fasaden ovenfor folk flest, nettopp av frykt for at folk ikke tror han, og mulig fordi han håper å bli frisk og tøff igjen. Vi snakker tidligere topptrent fyr i 20-årene. De få gangene han er sosial så ligger han inne i dagesvis etterpå. Anonymkode: b1dac...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #37 Del Skrevet 29. mai 2024 Skulle til å svare på denne på påstanden, men det har andre gjort før meg. Vi vet ikke hva som skjedde på Roosevelt, men det offisielle forklaringen er værballong. At NASA innrømmer UFO, kjenner jeg ikke til, men det amerikanske forsvaret innrømmer at de har observert fysiske objekter med bevegelsesmønstre de selv ikke er i nærheten av å klare. Mulighetene er andre lands teknologier, eller noe superhemmelig fra eget land. Eller noe helt annet, som feks utenomjordisk teknologi eller tidsreisende, uten at det har vært omtalt som en sannsynlig løsning. Anonymkode: 29af2...8e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #38 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 8.46): Hvis man har fulgt litt med i de siste årene så har mange mennesker høyt oppe i bl a det amerikanske forsvaret og innrømt at de har beviser for utenomjordisk aktivitet på jorda. Anonymkode: b1dac...4a1 Det kan godt hende noen har sagt noe slik, men det amerikanske forsvaret står på ingen måte bak en slik uttalelse. Enkeltpersoner har til alle tider kommet med oppsiktsvekkende påstander. Det betyr ikke på noen måte at de er riktige. Anonymkode: 29af2...8e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #39 Del Skrevet 29. mai 2024 Ja opplevd flere ganger. Har også filmet en. Men fortsatt skeptisk. Prøver å finne logiske forklaringer. Men det er liksom ingen. Det jeg filmet var egentlig katten på kattestativet. Mens jeg filmer blir det veldig lystpå min høyre side. En slags lys tåke ca oval i ca høyde 40cm. Som glir lett mellom meg og katten fra høyre til venstre. Katten reagerer ikke. Det var ikke støv på linsa. Det fenomenet kjenner jeg godt til, pga hobby fotograf. Og flares var det heller ikke, fordi det var mørkt ute. Og under vindus høyde. Og annet utseende. Men man kan se denne "tåken" på filmen. Jeg har sett sånn tåke tudligere i huset her. Men da var den i menneske høyde og med menneskelig form i front ned kjeller trappen. En kvinne. I det tåken nådde gulvet ble det borte. I kjelleren har det vært mye her. Skygger som passerer verktøy som romstrerte, kontor stol som rullet av seg selv på gulvet. En dør som stadig åpnet seg med et smell. Til tross for at den var svært tung å åpne. Faktisk så måtte vi sette foten i veggen å ta i for å få den opp. Har hatt barnevakter her som har hørt og opplevd det samme. Og fått noen spm. Jeg har sett en gutt komme hit. Hørte bilen, så han passerte kjøkkenvinduet. Vi har ikke ringeklokke så gikk til døra. Selv med 3cm nysnø kunne jeg ikke se spor i snøen. Ikke hørte jeg noen bil som startet og dro. Denne gutten så jeg akkurat som om et vanlig menneske. Til og med speilbilde av han i bilen min. Tenkte først jeg hadde blitt tullerusk. Men så begynte mine små å peke i gangen å spørre om hvorfor han gutten sto der. Og fikk beskrivelse som passet med gutten jeg så. Dette var to hendelser med hvert av barna uten den andre tilstede. Og minste kunne ikke snakke og pekte på samme sted og sa mann, mann. Dette minste barnet var også med sin pappa på kjøretur. Peker på et sted på veien og sier se to. Dagen etter ligger det blomster der. Og i avisen står det at det har vært markering på stedet da to unge mennesker hadde dødd akkurat der barnet pekte. Det var en ett års markering og minne om trafikk sikkerhet. Det var ingen blomster der da de kjørte der. I tillegg hvis jeg ligger på ene sofaen sent på kvelden. Kan man høre tøy bevegelse som om noen bøyer seg over deg, for å sjekke om du sover. Har bodd andre steder også der det har skjedd mye rart. Som konturen av en gutt som slår skygge på skråtaket på soverommet. Rett før åpnet inngangsdøren seg. Syntes det var rart jeg ikke hadde hørt noen gå opp trappen. Fordi den var veldig gammel og knirket sinnsykt. Men jeg hlrte noen tok ned dlrhåndtaket skritt inn i stuen. Jeg ropte hallo uten å få svar. Så ser jeg skyggen i taket. Så jeg står opp og går ut i stuen. Men det er ingen der. Det var mye inn døren og tråkking på gulv i den leiligheten. Gulvet knirket og kunne fint høre skrittene. Jeg ville nok ha tenkt gammelt hus og knirk. Men det startet alltid med at dørhåndtak gikk ned. Skritt på tvers av gulv bordene. Inn til høyre forbi vedovnen. Hører noen snu gå ut i andre stuen og så inn på kjøkkenet som hadde gulvbelegg. Det var tydelige skritt og knirket kun i gulvet på de vanlige knirke stedene. Anonymkode: cc7b6...b06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #40 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kan godt hende noen har sagt noe slik, men det amerikanske forsvaret står på ingen måte bak en slik uttalelse. Enkeltpersoner har til alle tider kommet med oppsiktsvekkende påstander. Det betyr ikke på noen måte at de er riktige. Anonymkode: 29af2...8e4 Det er lov å følge med! Pentagon har bekreftet at de har bevis (som bilder, videoer og radar) av objekter som ikke er skapt av oss. Disse objektene ble også observert på 40-tallet. Altså neppe kinesisk. Anonymkode: 65265...cc4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå