Gå til innhold

Parfyme som lukter syrin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan dere anbefale en parfyme som lukter syrin? Det er en helt fantastisk lukt jeg gjerne skulle brukt daglig 🤩

Anonymkode: 31a7f...8f0

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fint med oversikt, men tenkte om noen kanskje kjenner til noen konkrete 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg leste et intervju nå nylig med en norsk parfymør og hun uttalte at duften av syrin og liljekonvall ikke var mulig å «fange» på flaske. 

Husker ikke hvor jeg leste det og klarer ikke finne intervjuet igjen…

Anonymkode: d71d5...0dd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg leste et intervju nå nylig med en norsk parfymør og hun uttalte at duften av syrin og liljekonvall ikke var mulig å «fange» på flaske. 

Jeg har lest noe lignende i jakten på parfyme, og ser at blant annet disse har "muted scent", så man ikke kan trekke ut lukten naturlig. Man må da lage det syntetisk, eller noe sånt.

Men jeg gir ikke opp jakten på noe som kan lukte så nært som mulig allikevel! Fant et par billige varianter i dag, som jeg synes er litt i samme gate, i hvert fall, på Normal og Rusta 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleasures EdP 30 ml

Este Lauder: Pleasures  lukter helt klart realistisk syrin, men ikke bare syrin selv om syrinen er den blomsten som tar mest plass og som varer lengst på huden, så om det er interessant så finnes den  på vita og kicks i allefall 😊

Fra Kics sin nettside:

En lys og lett blomsterduft som er en ren nytelse. Den åpner seg med en klar, duggfrisk toppnote fylt med hvite liljer og friske fiolblader som løftes opp av friske, grønne innslag. Gradvis utstråler den en tydelig, men lett duft av lilla syriner, hvite peoner, lyserøde roser, sjasmin og eksotiske Karo Karounde-blomster.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/23/2024 at 11:14 AM, AnonymBruker said:

Men nesten alle dass-sprayer har jo en versjon som lukter liljekonvall. Må da gå an å få det på parfymeflaske når man kan få det på aerosolboks til dass 🤣

Anonymkode: ad690...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 11.14):

Takk og pris! Syrin er den verste blomsterlukta som finnes. Tanken på å sitte ved siden av noen som dynker seg i Syrin på en full t-banevogn får meg til å grøsse langt nedover ryggen 🤢

Anonymkode: 76da4...616

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 8.26):

Takk og pris! Syrin er den verste blomsterlukta som finnes. Tanken på å sitte ved siden av noen som dynker seg i Syrin på en full t-banevogn får meg til å grøsse langt nedover ryggen 🤢

Heldigvis tar jeg aldri t-bane eller buss eller tog eller annen offentlig transport 👌🏼😁

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/26/2024 at 8:26 AM, AnonymBruker said:

Du har tydeligvis aldri plukka hegg blomster og tatt de med innendørs

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig å gå inn på en tråd som handler om nettopp det du misliker så sterkt..

Anonymkode: 2f4f1...9b8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Elline skrev (På 25.5.2024 den 17.09):

Pleasures EdP 30 ml

Este Lauder: Pleasures  lukter helt klart realistisk syrin, men ikke bare syrin selv om syrinen er den blomsten som tar mest plass og som varer lengst på huden, så om det er interessant så finnes den  på vita og kicks i allefall 😊

Fra Kics sin nettside:

En lys og lett blomsterduft som er en ren nytelse. Den åpner seg med en klar, duggfrisk toppnote fylt med hvite liljer og friske fiolblader som løftes opp av friske, grønne innslag. Gradvis utstråler den en tydelig, men lett duft av lilla syriner, hvite peoner, lyserøde roser, sjasmin og eksotiske Karo Karounde-blomster.

Den er nydelig.

Anonymkode: 77276...e15

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For noe tull! 

Anonymkode: e5a0c...996

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meiner Oriflame har ein syrin parfyme. Innocent white lilac. Om den framleis er i sortimentet då

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...