Gå til innhold

Hva er grunnen til at du ikke hilser tilbake?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mayer skrev (7 minutter siden):

Hæ, jeg skjønner ikke :bond:

Forvirra min amigo :trøst:

Det jeg mente var at om du gjør til en vane å være en morgentrøtt faen, så vil de akseptere deg som en. Uten vonde følelser. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg ikke hilser så har jeg enten ikke fått det med meg eller så har jeg ikke forstått at det er meg du snakker til.

Anonymkode: 680f5...66b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (22 minutter siden):

Forvirra min amigo :trøst:

Det jeg mente var at om du gjør til en vane å være en morgentrøtt faen, så vil de akseptere deg som en. Uten vonde følelser. ❤️

Man er ikke en morgentrøtt faen fordi man ikke får med seg at noen hilser. Ta deg et knekkebrød ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayer skrev (3 minutter siden):

Man er ikke en morgentrøtt faen fordi man ikke får med seg at noen hilser. Ta deg et knekkebrød ;)

pepperkakemann-klistremerke.jpg.3ef9ad815a3c3f5ad1987b4daa6d2bdb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke hører deg/ikke oppfatter at det er noen som hilser på meg. Hvis noen kommer kjørende forbi i bil og hilser, er jeg heeeelt håpløs! Kjenner ikke igjen biler og før jeg oppfatter hvem det er er bilen forbi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Begge mine nærmeste nabodamer hilser ikke tilbake. Helt sært. Vi har bodd her i 10 år.

Anonymkode: 567f1...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iblant registrerer jeg det ikke før en eller to sekunder etter, fordi jeg er litt i mine egne tanker. Da føler jeg det blir rart å si hei med et stort mellomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan også være at jeg rett og slett ikke liker vedkommende. Det er ikke så mange av de, men det er noen få jeg ikke hilser på.

Anonymkode: c1104...b8b

!!!! Er det sant? Og altså FLERE mennesker du misliker så sterkt? Og at du viser det åpenlyst? Ved å unnlate å hilse?

Dette er jo helt merkelig! Hva har disse menneskene gjort?

Anonymkode: ab105...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G

Endret av RobertoOo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten har jeg ikke fått det med meg/gjenkjent vedkommende, eller så har stemmen min blitt så hes at du har passert før jeg merker det og får renset stemmen nok til å si hei igjen. Eller så er jeg sliten og lei av alt, og orker ikke prate med folk, punktum. (Så hvis du ser at jeg kjenner deg igjen, men unngår blikket ditt eller går omveier for å sleppe å stoppe opp og småprate, så er det prating jeg vil unngå, ikke deg som person. Mitt sosiale batteri er fullstendig utladet, og jeg trenger å få ladet det opp igjen først.)

Anonymkode: 51fb4...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 13.48):

Vet om folk, både naboer, kolleger, bekjente og andre som ikke svarer hei når du hilser. Hva er grunnen? 

Anonymkode: 4ba6d...9b6

Jeg hilser tilbake jeg. Men de hører ikke. Og det er ikke mitt problem.

Anonymkode: a69e8...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hilser alltid tilbake. Naboen over gangen derimot har ikke hilst på meg enda. Vi har bodd her et halvt år, og jeg synes det er ekstremt spesielt. Jeg har slutta å hilse etter mange måneders forsøk uten hell. Nå overser jeg vedkommende i et forsøk på å gjøre det hakket mindre kleint.

Anonymkode: 01bad...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...