AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Del Skrevet 22. mai Når dere kjenner søtsuget komme, hva hjelper dere da? Trenger tips. Fått tips om te, men synes ikke det fungerer😅 Anonymkode: 27b60...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Del Skrevet 22. mai Sjokolade. Anonymkode: 12933...277 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 22. mai #3 Del Skrevet 22. mai GJøre noe som får tankene over på noe annet enn å spise. Hobby, trening, sex, dusj/bad osv... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Del Skrevet 22. mai Jeg spiser mager cottage cheese med hjemmelaget syltetøy og valnøtter. Det metter og smaker som en dessert, men har ikke veldig mange kalorier. Er jeg veldig sugetn på noe søtt, spiser jeg en frukt eller en neve med nøtter og rosiner Anonymkode: 5244d...ae0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Del Skrevet 22. mai Ta en sukett i teen. Sukkerfri saft, brus osv går også. Anonymkode: 8c956...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #6 Del Skrevet 22. mai Drikker te på kvelden. Likte det ikke før, men nå koser jeg meg med tekoppen 😅 ellers velger jeg oppskåret frukt med litt vaniljekesam og hakkede valnøtter. Anonymkode: 896f1...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 22. mai #7 Del Skrevet 22. mai Ikke en dritt. Må ha sjokolade, så unner meg 3 ruter stratos i nøden. En sånn liten rekke blir ikke mange kaloriene, og sammen med en kaffe føler jeg at jeg har fått dessert 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #8 Del Skrevet 22. mai Hadde et ekstremt søstsug før, ble nærmest desperat og kunne finne på å spise ting jeg egentlig ikke syntes var spesielt godt en gang bare fordi jeg måtte ha NOE. Nå er dette 95% og det er rett og slett fordi jeg spiser mer mat! For meg dreide dette suget om at jeg var sulten. Spiser mye god og sunn mat, med fokus på proteiner, grønnsaker og frukt. Har ikke spist godteri på månedsvis. Anonymkode: cff6a...389 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #9 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sjokolade. Anonymkode: 12933...277 Det skulle være mitt svar også 😄 Anonymkode: fc2a1...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 22. mai #10 Del Skrevet 22. mai Eple med sukrin og kanel. Eventuelt bare det jeg har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #11 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Når dere kjenner søtsuget komme, hva hjelper dere da? Trenger tips. Fått tips om te, men synes ikke det fungerer😅 Anonymkode: 27b60...3d4 Noe som knaser, å spise seg fullstendig mett på kjøtt og salat. Anonymkode: 51649...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowe Skrevet 22. mai #12 Del Skrevet 22. mai Spiser riskaker med litt peanøttsmør og bananskiver på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbanana Skrevet 22. mai #13 Del Skrevet 22. mai Krom! En tablett om dagen har gjort søtsuget mye mindre. https://www.apotek1.no/produkter/bio-chrom-chromoprecise-100mcg-tabletter-60stk-866063p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankenstein1 Skrevet 22. mai #14 Del Skrevet 22. mai For å forebygge: nok og næringsrik mat (spesielt proteiner) og drikke gjennom dagen, redusere stress. Når det først oppstår: YT proteinpudding, mindfullness, holde meg opptatt med andre ting eller trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #15 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hadde et ekstremt søstsug før, ble nærmest desperat og kunne finne på å spise ting jeg egentlig ikke syntes var spesielt godt en gang bare fordi jeg måtte ha NOE. Nå er dette 95% og det er rett og slett fordi jeg spiser mer mat! For meg dreide dette suget om at jeg var sulten. Spiser mye god og sunn mat, med fokus på proteiner, grønnsaker og frukt. Har ikke spist godteri på månedsvis. Anonymkode: cff6a...389 Støtter dette! Viktigst for meg er å være mett på skikkelig mat. Når kvelden kommer, pusser jeg tenner før jeg setter meg ned i sofaen, og finner tyggis om søtsuget er heftig. Anonymkode: df5f9...e38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #16 Del Skrevet 22. mai Spis offte.. og litt bær og sånnt. Unga og bli skrubb sulten Anonymkode: af0c2...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #17 Del Skrevet 22. mai Ingenting. Jeg er dømt til å dø feit fordi jeg elsker alt det dårlige og hater å trene. *gitt opp og kjøper større bukse* Anonymkode: 799c7...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #18 Del Skrevet 23. mai Lavkarbokosthold. Anonymkode: 590e0...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 23. mai #19 Del Skrevet 23. mai Pepsi max og frukt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #20 Del Skrevet 23. mai Grønn te og 80% sjokolade Anonymkode: 0f4c0...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå