Gå til innhold

Finner ikke igjen søknaden hos Helfo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

La inn alt hos Helfo/Altinn da vi nådde 15k på første forsøk. Skal legge inn 19k til nå etter andre forsøk. Men jeg finner ikke søknaden? Når jeg går i postkassen på Helfo får jeg bare opp innsendt søknad og hvis jeg trykker på den kommer det en ny jeg må fylle ut. Kan man ikke legge til dokumentasjon på den første søknaden? Må man sende en helt ny søknad også bare ser de at man har andre søknader også og summerer? :) 

Anonymkode: 02fe7...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei,

La inn alt hos Helfo/Altinn da vi nådde 15k på første forsøk. Skal legge inn 19k til nå etter andre forsøk. Men jeg finner ikke søknaden? Når jeg går i postkassen på Helfo får jeg bare opp innsendt søknad og hvis jeg trykker på den kommer det en ny jeg må fylle ut. Kan man ikke legge til dokumentasjon på den første søknaden? Må man sende en helt ny søknad også bare ser de at man har andre søknader også og summerer? :) 

Du må sende ny søknad for hver innsendelse. Kan kun ettersende dokumenter som gjelder den søknaden du allerede har sendt. 

Helfo summerer selv det som sendes inn i flere søknader og slår det sammen i vedtaket du mottar etterpå. 

Anonymkode: 6e6c3...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du må sende ny søknad for hver innsendelse. Kan kun ettersende dokumenter som gjelder den søknaden du allerede har sendt. 

Helfo summerer selv det som sendes inn i flere søknader og slår det sammen i vedtaket du mottar etterpå. 

Anonymkode: 6e6c3...da6

Ok, supert. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...