AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Del Skrevet 22. mai Har noen naboer der mannen i huset er veldig hyggelig hilser alltid og slår som regel av en prat når vi treffes, men dama hans hun behandler meg som luft og om hun ser jeg prater med samboeren hennes, ser hun veldig på vakt ut. Jeg har prøvd å smile og hilse på henne men til ingen nytte. Syns bare det er rart, begynner å lure på om hun tror jeg skal stjele samboeren hennes, eller noe? Anonymkode: 0ec96...39e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Del Skrevet 22. mai Kan jo hende hun er vant til at han ligger med all slags. Anonymkode: 5ccea...32b 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan jo hende hun er vant til at han ligger med all slags. Anonymkode: 5ccea...32b Det vet jeg ingenting om, men i så fall merkelig at hun er sammen med han da. Og uansett er mannen snart 60, alt for gammel til at jeg skulle være interessert i han. Anonymkode: 0ec96...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Del Skrevet 22. mai 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det vet jeg ingenting om, men i så fall merkelig at hun er sammen med han da. Og uansett er mannen snart 60, alt for gammel til at jeg skulle være interessert i han. Anonymkode: 0ec96...39e Noen som ikke har mot/ressurser whatever til å gå. Og det vet jo ikke hun. For alt hun vet er snart 60 din greie. Anonymkode: 5ccea...32b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Del Skrevet 22. mai Det er ganske vanlig at motsetninger tiltrekker. Han kan være en veldig sosial fyr som prater med alle, mens hun kan være totalt motsatt. Mulig hun i tillegg bare har et sånt ansiktsuttrykk, resting bitch face. Anonymkode: 8ee55...49c 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #6 Del Skrevet 22. mai Ellers kjenner jeg til en par i samme aldersgruppe der mannen har vært utro med 20-30 år yngre damer. Selv om han er langt fra noe kjekk, aner ikke hvordan han får det til, men det skjer. Anonymkode: 8ee55...49c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7 Del Skrevet 22. mai Noen som sliter med sosial angst kan også oppleves som sure eller misfornøyde når de bare prøver å takle alt som skjer så godt som de klarer. Anonymkode: e140c...2cf 17 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 22. mai #8 Del Skrevet 22. mai Noen folk er bare rare. Jeg er autist, og de fleste vil nok karakterisere meg som rar. Jeg har ingen interesse i unødvendig smalltalk, så alle ‘uviktige’ folk behandles som luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #9 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har noen naboer der mannen i huset er veldig hyggelig hilser alltid og slår som regel av en prat når vi treffes, men dama hans hun behandler meg som luft og om hun ser jeg prater med samboeren hennes, ser hun veldig på vakt ut. Jeg har prøvd å smile og hilse på henne men til ingen nytte. Syns bare det er rart, begynner å lure på om hun tror jeg skal stjele samboeren hennes, eller noe? Anonymkode: 0ec96...39e Høres ut som meg, men jeg er ung. Tror ikke du skal legge så mye i det. Kan hende hun er autist, lite sosial, har sosial angst eller andre ting. Kanskje har hun nok å henge fingrene i og ikke er opptatt av det sosiale eller sliter med det. Mest sannsynlig har det ingenting med deg å gjøre, ikke vær innbilsk 😛 Anonymkode: a2209...16e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #10 Del Skrevet 22. mai 49 minutter siden, AnonymBruker said: Det vet jeg ingenting om, men i så fall merkelig at hun er sammen med han da. Og uansett er mannen snart 60, alt for gammel til at jeg skulle være interessert i han. Anonymkode: 0ec96...39e Aha, du er yngre og penere. Hun er sjalu ja. Anonymkode: 12e07...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #11 Del Skrevet 22. mai Lykkedykker skrev (5 minutter siden): Noen folk er bare rare. Jeg er autist, og de fleste vil nok karakterisere meg som rar. Jeg har ingen interesse i unødvendig smalltalk, så alle ‘uviktige’ folk behandles som luft. Samme her. Har tenkt over det noen ganger, at jeg skulle ønske at jeg var mer sosial og lyste velkommenhet og annet hyggelig. Men slik er det dessverre ikke 😂 tror de fleste naboene ser meg som rar, lite snakkesalig, uinteressert eller i værstefall frekk..🥹 Anonymkode: a2209...16e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #12 Del Skrevet 22. mai At hun ser «på vakt ut» er bare din tolkning av henne, som ikke trenger å stemme. Kanskje hun rett og slett ikke bryr seg om deg, mange på spekteret er slik. Anonymkode: 53119...f07 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #13 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aha, du er yngre og penere. Hun er sjalu ja. Anonymkode: 12e07...0b6 Det trenger da ikke å være det! Jeg har samboer i 40-årene og er selv i 20-årene. Jeg er akkurat slik som ts beskriver og det har INGENTING med naboene å gjøre eller noen form for sjalusi. Jeg er autist!😅 ingen hadde gjettet det ved å se på meg… Anonymkode: a2209...16e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #14 Del Skrevet 22. mai Just now, AnonymBruker said: Det trenger da ikke å være det! Jeg har samboer i 40-årene og er selv i 20-årene. Jeg er akkurat slik som ts beskriver og det har INGENTING med naboene å gjøre eller noen form for sjalusi. Jeg er autist!😅 ingen hadde gjettet det ved å se på meg… Anonymkode: a2209...16e Greit at du er autist, vi vet ikke om den gamle dama er det. Anonymkode: 12e07...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #15 Del Skrevet 22. mai Nei det vet vi ikke, men jeg synes det er dumt å hoppe til en konklusjon hvor TS er i fokus. Verden sentrerer ikke seg rundt henne. Den enkleste forklaringen er at naboen har forhold ved SEG SELV som fører til en slik oppførsel, ikke nødvendigvis at TS er årsaken til det. Anonymkode: a2209...16e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #16 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Greit at du er autist, vi vet ikke om den gamle dama er det. Anonymkode: 12e07...0b6 Du vet da heller ikke at hun er sjalu. Poenget er jo at det kan være flere årsaker til hvorfor hun reagerer/oppfører seg som hun gjør. Anonymkode: e140c...2cf 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 22. mai #17 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ellers kjenner jeg til en par i samme aldersgruppe der mannen har vært utro med 20-30 år yngre damer. Selv om han er langt fra noe kjekk, aner ikke hvordan han får det til, men det skjer. Anonymkode: 8ee55...49c Ikke bra. Synes mest synd på hans samboer/kone regner med at hun ikke vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 22. mai #18 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ellers kjenner jeg til en par i samme aldersgruppe der mannen har vært utro med 20-30 år yngre damer. Selv om han er langt fra noe kjekk, aner ikke hvordan han får det til, men det skjer. Anonymkode: 8ee55...49c Det er ikke normalt. Høres rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #19 Del Skrevet 22. mai Jeg har unnvikende pf, noen dager er jeg ved godt mot, har sovet god og har lite smerter og da snakker jeg og hilser men så har jeg dager da jeg ikke klarer det og da ser jeg nok sur ut og kan fort komme litt skjevt ut feks med en nabo hvis jeg har hatt slike dager hver gang muligheten til å hilse har vert der. Anonymkode: e2bbf...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #20 Del Skrevet 22. mai Alle potensielle farer må angripes med resting bitch face, slik er det bare. Anonymkode: ad8c1...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå