AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #21 Del Skrevet 22. mai 2024 14 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, men har ikke opplevd det de siste årene (snart 50😄) Men! i fjor var det en gammel mann med rullator som stod utenfor butikken og ringte på ei bjelle som han hadde festet på styret da jeg gikk inn og ut 😂 Han og kompisen stod der og humret da jeg snudde meg🤣 Anonymkode: e7634...62d 🤣 Hey, a win is a win. 😂 Anonymkode: 5d17f...cce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #22 Del Skrevet 22. mai 2024 Jepp 🙋🏼♀️ det har vært ukentlig sikkert fra ungdomsskolen til starten av 20-årene. Var ganske babe som ungdom 😏 med tykt laaaangt platinablondt hår, solbrun og falske lange vipper. Tynn og stor rumpe. «Juicy butt» var kallenavnet på ungdomsskolen (av guttene….). Er i slutten av 20 årene nå, og med litt mer mammakropp etter 4 tette graviditeter 😅og godt er det. Anonymkode: ccdc2...f6d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. mai 2024 #23 Del Skrevet 22. mai 2024 Hadde aldri turt å tute. Det er flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #24 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor skal hva man har på seg bety noe? Anonymkode: 9831b...86e Hvorfor skal det ikke? Et plagg kan gjøre deg styggere og finere. Du kan se sporty ut, du kan assosiere til noe sexuelt, klær har en makt i hva folk forventer av oss. Og noen klær skaper mer misnøye i noen. Men utsnedet har jo også noe å si, men klær utgjør en forskjell. Holdning og oppførsel også. Anonymkode: 1c6c4...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. mai 2024 #25 Del Skrevet 22. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 20.37): Har opplevd at hver eneste sommer siden jeg var typ 13-14 år at biler og spesielt lastebiler tuter når de kjører forbi meg. Hender også at det er en mann eller flere som stikker hodet ut, smiler og roper "babe" og lignende. De som faktisk stikker hodet ut er ofte av utenlandsk opprinnelse (nei, er ikke rasist selv om jeg nevner dette). Hvor vanlig er dette?😅 kler meg ikke spesielt utfordrende heller, bare helt vanlig sommertøy. Er samtidig veldig skvetten av meg og har blitt verre med alderen (tidlig 30-årene) så får hjertet i halsen nesten hver gang, noe som begynner å bli irriterende. Andre kvinner som opplever dette? Anonymkode: e9df6...697 Dem tuter ofte på meg, for jeg gir tegn til at dem skal tute 😂😂😂😂. Synes det er gøy 🤭😆. Endret 22. mai 2024 av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #26 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor skal hva man har på seg bety noe? Anonymkode: 9831b...86e Fordi hvis man ser ut som man kommer rett fra Pærra er nok terskelen for å tute lavere enn hvis man fører en normal stil. Anonymkode: 2afb0...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #27 Del Skrevet 23. mai 2024 Veronicha skrev (På 22.5.2024 den 2.33): Har opplevd det veldig få ganger. Kanskje 3 ganger de siste 10 årene (er i midten av 30-årene og har svaiende hofter 🤭) Svaiende hofter? Ser for meg at du er lang og tynn og står og svaier som et tre i brisen 😂 Anonymkode: 7550a...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 23. mai 2024 #28 Del Skrevet 23. mai 2024 Det har skjedd ja. Blant annet når jeg gikk i en lett men lang sort sommerkjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #29 Del Skrevet 23. mai 2024 Alt vi kvinner må holde ut med 🤯 Anonymkode: e9df6...697 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #30 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 20.37): Har opplevd at hver eneste sommer siden jeg var typ 13-14 år at biler og spesielt lastebiler tuter når de kjører forbi meg. Hender også at det er en mann eller flere som stikker hodet ut, smiler og roper "babe" og lignende. De som faktisk stikker hodet ut er ofte av utenlandsk opprinnelse (nei, er ikke rasist selv om jeg nevner dette). Hvor vanlig er dette?😅 kler meg ikke spesielt utfordrende heller, bare helt vanlig sommertøy. Er samtidig veldig skvetten av meg og har blitt verre med alderen (tidlig 30-årene) så får hjertet i halsen nesten hver gang, noe som begynner å bli irriterende. Andre kvinner som opplever dette? Anonymkode: e9df6...697 Utenlanske er sånn på alle, ligger i kulturen vår, vi er ikke sjenerte, men frempå, liker å gi alle komplimenter så ofte blir vi beskyldt for å være flørtepus. I utelandet f eks i spania så er alle menn sånn med spanske damer og selvførgelig andre damer da. Trenger ikke være noe spesielt med oss, utenlanske bare er sånn med alle. Jeg er jo spansk og opplever utenlanke gjør det hele tiden ja 😂 på gata i spania husker jeg hele gaten ropte jeg var digg, fin osv hele tiden, nesten ikke en eneste som ikke sa det og det var mange der, alle hørte det fra flere kanter så alle snudde seg etter meg FLAUT 😂 Anonymkode: 49651...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #31 Del Skrevet 24. mai 2024 Bare nok med at folk ser du har pyntet deg i spania så liker folk å gi komplimenter og det synes jeg er kjempe fint. Vi er varme mennesker, liker å løfte opp andre😊 ikke bare spanske men de fleste utenlanske I norge så er det jo vanlig menn ikke er sånn. Så det er kanskje unormalt eller uvandt for deg, men hadde du bodd i utelandet noen år tror jeg du ville vært vandt til det og ikke brydd deg noe særlig, men jeg som er vandt til det bryr meg ikke/tenker ikke noe særlig på det. Blir jo bare mer og mer utelanske i norge Anonymkode: 49651...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #32 Del Skrevet 24. mai 2024 Opplever heldigvis ikke tuting, nei. Men jeg er verken ung, pen eller slank, om det har noe å si. Jeg har ikke flagrende sommerkjoler, svaiende hofter, juicy butt eller falske vipper, heller. Eneste gang jeg opplevde oppmerksomhet fra bil som kjørte forbi var noen som kasta en tom brusboks på meg da de passerte. Tenker at jeg lever fint uten å være et ronkeobjekt for menn. Anonymkode: 36307...116 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #33 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg hører tuting men det er pga et skilt jeg har bak, på skikkelig dårlige dager. Der står det»honk if you think i’m sexy». Så når jeg ikke kjører på grønt så tutes det🤓 Anonymkode: 70d74...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mai 2024 #34 Del Skrevet 24. mai 2024 Til og med jeg har opplevd dette da jeg var yngre, men godt voksen. Hadde skikkelig påkledning; bukser og sid skjorte og satt på en sykkel i fart. Bakfra vises kanskje "timeglassformen" når en lener seg forover og trør og for noen skal det ikke mer til enn det. Er fullstendig uønsket fra min side, men sånne menn finnes fremdeles, dessverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #35 Del Skrevet 24. mai 2024 Tuting er overgrep! Anonymkode: 9d083...cae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #36 Del Skrevet 24. mai 2024 Aldri opplevd. Men så har jeg alltid vært stygg også Anonymkode: 7cf6a...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 24. mai 2024 #37 Del Skrevet 24. mai 2024 Da jeg var tenåring og i 20 årene var det noe slabbedasker som gjorde det. Opplever ikke det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #38 Del Skrevet 24. mai 2024 Jepp, skjer jo daglig nå på sommeren. Noen ganger skvetter jeg. Det er irriterende, og noen ganger tuter jo noen for en mening, men det blir jo borte i de « oj, der er dame med shorts « tutene. Anonymkode: 17301...b79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #39 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 11.27): Disse barna har gjerne har mer spretne og større pupper enn voksne damer. Hvor tror du øynene til lastebilsjåfør kan se når man går med utringet topp fordi en høy lastebil som står i kø. Sku ønske jeg hadde mine tenåringspupper. 😭 Anonymkode: 5d17f...cce Det var jeg som skrev jeg ble tutet på fra ca 13-14 års alder. Jeg var flatbrystet. Og hadde speilegg str når jeg var 20. Så nei, ingen store bryster å tute på Anonymkode: 061bd...433 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #40 Del Skrevet 24. mai 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det var jeg som skrev jeg ble tutet på fra ca 13-14 års alder. Jeg var flatbrystet. Og hadde speilegg str når jeg var 20. Så nei, ingen store bryster å tute på Anonymkode: 061bd...433 Du var vel tynn dame/jente. Noe som gav menn noe pent å se på/tute på. Anonymkode: 5d17f...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå