Linazer Skrevet 22. mai #41 Del Skrevet 22. mai Favorittrasen er boxer. Ellers kun basert på utseende: Saluki Afghansk mynde Weimaraner Vizla Basenji Welsh corgi Puddel Greyhound Pinscher Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #42 Del Skrevet 22. mai Min skjønneste Maltipoo er vakrere enn vakrest. Helt objektivt sett såklart 🥰 Ellers i tilfeldig rekkefølge: Cavalier King Charles Spaniel Toller Eurasier Shetland Sheepdog Samojed Anonymkode: 3bd82...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strilamann Skrevet 22. mai #43 Del Skrevet 22. mai At noen i fult alvor kan nevne boxer og bulldog i denne sammenheng er så på viddene at jeg ble nødt til å lage meg bruker. Dette er stygge hunder! Samme med King Charles spaniel. (Og Mops, selv om ingen har nevnt den enda, heldigvis.) De vakreste er (i tilfeldig rekkefølge): - Norsk Buhund - Norsk elghund sort - Pointer - Basset fauve de bretagne - Breton - Dunker - Hygenhund - Haldensstøver - Hamiltonstøver - Finsk Spets 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #44 Del Skrevet 23. mai Grand danois troner øverst på min liste😍 Anonymkode: 61498...cac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #45 Del Skrevet 23. mai Finsk lapphund Afghansk mynde Saluki Beagle Engelsk cocker spaniel Border collie fra utstillingslinjer Basset fauve de bretagne Cairn Terrier Basenji Pinscher Anonymkode: bd57f...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #46 Del Skrevet 23. mai Ingen som har nevnt Kleiner Münsterländer 😍 i tillegg kommer; breton alle typer settere engelsk springer spaniel cocker spaniel Anonymkode: aa91f...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 24. mai #47 Del Skrevet 24. mai Okei… kun utseende for meg: Grand Danois Leonberger Berner sennen Rottweiler Labrador Langhåret schäfer Nova Scotia Duck Tolling Retriever Samojed Rhodesian ridgeback Doberman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 24. mai #48 Del Skrevet 24. mai Ulvehybrider (både rasene og direkte blandinger) Hvit gjeterhund Belgisk fårehund type Tervueren og groenendael. Chodsky pez Schæfer hund (med rett rygg) Hollansk gjeterhund, langhåret Border collie Australsk gjeterhund Eurasier Berner sennehund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #49 Del Skrevet 24. mai Sort elghund er penest🥰 Anonymkode: 818cf...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #50 Del Skrevet 24. mai Solar Nebula skrev (På 21.5.2024 den 21.08): Belgisk fårehund, Tevueren of Malinois Shetland Sheepdog Jack Russell terrier Cocker Spaniel Kooiker Irsk setter du glemte groenendael og laeknois: Tervueren: Malinois: Anonymkode: 994c6...6b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleTall Skrevet 24. mai #51 Del Skrevet 24. mai I tilfeldig rekkefølge: Sibirsk Husky Sarloos Wolfhound Alaskan Malamute Toller Dalmatiner Weimaran Mudi Kooiker Lapsk Vallhund Malinois Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #52 Del Skrevet 24. mai Finsk lapphund Samojed Eurasier ChowChow Alaskan Malamute Kooiker Anonymkode: 5bee2...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #53 Del Skrevet 24. mai Engelsk springer spaniel Cocker spaniel Beagle Og så har jeg alltid likt Schæfer, men den må være frisk i ryggen. Anonymkode: a9b87...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #54 Del Skrevet 24. mai Australian Shepherd border collie toller kooiker labrador old english sheepdog sarloos Anonymkode: f1985...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #55 Del Skrevet 24. mai Tilfeldig rekkefølge: Golden retriever Flatcoated retriever Bichon Havanaise Cocker Spaniel Irsk setter Noen pudler Bordercollie Sikkert flere, men disse jeg kom på nå ❤️ Anonymkode: e095c...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 24. mai #56 Del Skrevet 24. mai Oi, den er vanskelig. Cane Corso. Rottweiler. Akita. Dobermann. Malinois. Pointer. Kangal. Tror det er favorittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #57 Del Skrevet 24. mai Min liste, kan nok ikke rate de eksakt forutom min absolute favoritt. Jack Russell terrier(favoritten) Akita Kooiker Nova Scotia Duck Tolling Retriever Papillion Västgötaspets Dalmatiner Rottweiler Schäfer Manchesterterrier Anonymkode: 8c08f...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solar Nebula Skrevet 24. mai #58 Del Skrevet 24. mai 3 hours ago, AnonymBruker said: du glemte groenendael og laeknois: Tervueren: Malinois: Anonymkode: 994c6...6b7 Ja de er alle fantastisk vakre. Favoritten min er Tervueren 🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #59 Del Skrevet 24. mai Shetland sheepdog, og da spesielt de i fargen blue merle (som min) Er ikke noe jakthundmenneske, men synes likevel langhåret Weimaraner (tysk jakthundrase) er noe av det flotteste som er. Nydelig øyefarge, helt lys grågrønn, og sølvfarget pels. Nydelige. Anonymkode: 53f99...abe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå