AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Del Skrevet 21. mai Jeg kom akkurat hjem fra jobbtur..forventet el er om en uke men jeg fikk smiley nå:-( har hatt null sex..mannen kommer hjem imorgen. Vet ikle om jeg skjønner testing helt..har ikke regelmessig så blir helt utslitt. Vi jobber begge hvor vi reiser mye hver måned i jobbsammenheng så er så frustrerende. er det sjans om vi prøver imorgen ? Anonymkode: 3354f...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Del Skrevet 21. mai Det skader ihvertfall ikke. En positiv EL-test sier vel heller ikke noe om du faktisk har hatt eggløsning, bare at kroppen gjør seg klar til det. Anonymkode: 0d4f2...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Del Skrevet 21. mai Har de testene som gir utslag på de to mest fertile dagene. Så i utgangspunktet bør det jo være nok imorgen..men er så mange faktorer og mye som skal klaffe😭 Anonymkode: 3354f...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 21. mai #4 Del Skrevet 21. mai Kast deg over ham så fort han kommer inn døra! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #5 Del Skrevet 21. mai 25 minutter siden, MariaIsabel said: Kast deg over ham så fort han kommer inn døra! 😎 Ja det er planen..🥹 likevel saa lei meg. Er ortende PP om vi kan kalle d PP. Anonymkode: 3354f...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 21. mai #6 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kom akkurat hjem fra jobbtur..forventet el er om en uke men jeg fikk smiley nå:-( har hatt null sex..mannen kommer hjem imorgen. Vet ikle om jeg skjønner testing helt..har ikke regelmessig så blir helt utslitt. Vi jobber begge hvor vi reiser mye hver måned i jobbsammenheng så er så frustrerende. er det sjans om vi prøver imorgen ? Anonymkode: 3354f...6d1 Har du pco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 21. mai #7 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er planen..🥹 likevel saa lei meg. Er ortende PP om vi kan kalle d PP. Anonymkode: 3354f...6d1 Føler med deg ❤️ Vi prøvde selv i 1,5 før IVF. Er nå i uke 19, men det tok sin tid, og mye frustrasjon ... Kjørte en gang 16 timer for å ikke gå glipp av EL da mannen var på reisejobb. 🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #8 Del Skrevet 21. mai 36 minutter siden, mommyaka said: Har du pco? Nei, men vaert litt ustabil mens pga mye reising/stress. Anonymkode: 3354f...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #9 Del Skrevet 21. mai 8 minutter siden, MariaIsabel said: Føler med deg ❤️ Vi prøvde selv i 1,5 før IVF. Er nå i uke 19, men det tok sin tid, og mye frustrasjon ... Kjørte en gang 16 timer for å ikke gå glipp av EL da mannen var på reisejobb. 🫠 Oh den var sot! Hehe saa bra det endellig klaffet for dere❤️ foler ikke vi faar provd naar jeg har el..saa hjelper ikke aa haa regelmessig. Men men..vet ikke om jeg orker imorgen- mister litt piffen. Anonymkode: 3354f...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå