Gå til innhold

Vi hadde anal for første gang i helgen, gjorde utrolig vondt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fremmed fugl skrev (10 minutter siden):

Generelt i vår kultur så er det mindre aldersforskjeller hos dem med høy utdanning og inntekt. Har ikke med anal sex direkte å gjøre men du kom med en påstand som jeg tolker som at du har lav utdanning og inntekt. 

Interessant, du skriver ikke her om aldersforskjeller på bygda mellom råner i 20 årene (som oftest håndverkere) og jenter på ungdomsskolen? Eller evt. småborgerskapet i sin alminnelighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så man er KUN kreativ hvis man puler i ræva? Vi er kreative på mange andre måter. Igjen, godtar du også at det gjør vondt for DEG når dama di tar deg med strap-on, eller skal kun damer ha vondt ved sex?

Anonymkode: 16d9e...907

Lære seg å skrive - og registrere en profil?

Hvor mange har hatt vaginal sex som på et eller annet tidpunkt gjorde vondt? Det er vel ikke helt unormalt. Når du skriver 'vi' og samtidig insiterer på at analsex skal være en vedvarende lidelse, så tyder det på at du har en dude som ikke forstår hvordan det skal gjøres. Kanskje erfaring av å fingre seg selv i rumpa som tenåring hjelper. Men han var/er kanskje ikke en utforskende type?

Endret av Vincent84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vincent84 skrev (5 minutter siden):

Hvor mange har hatt vaginal sex som på et eller annet tidpunkt gjorde vondt? Det er vel ikke helt unormalt. Når du skriver 'vi' og samtidig insiterer på at analsex skal være en vedvarende lidelse, så tyder det på at du har en dude som ikke forstår hvordan det skal gjøres. Kanskje erfaring av å fingre seg selv i rumpa som tenåring hjelper. Men han var/er kanskje ikke en utforskende type?

Eller at jeg ikke tenner på å få noe i rompa. Og nei, jeg har ikke vondt ved vaginalsex. Har du vondt når du blir tatt med strap-on? Jeg har for øvrig registrert en profil, ellers hadde jeg ikke fått tilgang til å skrive her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Eller at jeg ikke tenner på å få noe i rompa.

Så derfor viktig å bruke masse tid i en tråd om analsex? Du har aldri hatt sex med en dude som får det til, også har du konkludert med at det må være jævlig, eller så har du noen seksuelle blokkeringer? Tviler på at det er anatomien, men hvem vet. 

Og nei, jeg har ikke vondt ved vaginalsex. Har du vondt når du blir tatt med strap-on? Jeg har for øvrig registrert en profil, ellers hadde jeg ikke fått tilgang til å skrive her.

Du har aldri hatt vondt ved vaginalsex i noen sekunder, heller ikke første gang, eller hvis det har vært lenge siden? Det tror jeg er nokså unormalt. Strap-on, en plastikkgreie som er formet som en penis, uten nerver og følelser knyttet til partneren. Hvorfor skulle jeg være interessert i det?

Jeg har for øvrig registrert en profil, ellers hadde jeg ikke fått tilgang til å skrive her.

Kunne vært en fordel å ikke skrive 'ørten' innlegg som 'anonym', når det utvikler seg til en slags diskurs/dialog. Å lage seg et pseudonym er ikke så vanskelig.

Endret av Vincent84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vincent84 skrev (22 minutter siden):

Så derfor viktig å bruke masse tid i en tråd om analsex? Du har aldri hatt sex med en dude som får det til, også har du konkludert med at det må være jævlig, eller så har du noen seksuelle blokkeringer? Tviler på at det er anatomien, men hvem vet. 

Du har aldri hatt vondt ved vaginalsex i noen sekunder, heller ikke første gang, eller hvis det har vært lenge siden? Det tror jeg er nokså unormalt. Strap-on, en plastikkgreie som er formet som en penis, uten nerver og følelser knyttet til partneren. Hvorfor skulle jeg være interessert i det?

Kunne vært en fordel å ikke skrive 'ørten' innlegg som 'anonym', når det utvikler seg til en slags diskurs/dialog. Å lage seg et pseudonym er ikke så vanskelig.

Fordi du har G-punktet der. Men du ønsker ikke å ha vondt selv. Du ønsker at kvinnene skal ha det. Du tenner på å påføre andre smerte. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi du har G-punktet der. Men du ønsker ikke å ha vondt selv. Du ønsker at kvinnene skal ha det. Du tenner på å påføre andre smerte. 

Du insiterer på hva andre er og mener. Det er teit.

Men generelt, har du noe imot BDSM, eller sagt på en annen måte, mennesker som driver med BDSM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vincent84 skrev (21 minutter siden):

Du insiterer på hva andre er og mener. Det er teit.

Men generelt, har du noe imot BDSM, eller sagt på en annen måte, mennesker som driver med BDSM?

Har ingenting imot BDSM. Men i motsetning til deg, så hevder jeg ikke at ALLE kan like BDSM, og hvis noen ikke liker det, så er det bare fordi de har vært med en partner som ikke kan det "skikkelig". 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vincent84 skrev (2 timer siden):

Hatt vaginal sex jevnlig i 37 år. Har aldri vært vondt, trengt tilvenning eller krevd andre forberedelser enn å være tent. Du må nok bare godta at det finnes endel mennesker som ikke tenner på analsex. Uten at det er noe galt med oss. 

Endret av Pingvinen
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vincent84 skrev (3 timer siden):

Interessant, du skriver ikke her om aldersforskjeller på bygda mellom råner i 20 årene (som oftest håndverkere) og jenter på ungdomsskolen? Eller evt. småborgerskapet i sin alminnelighet?

Nei, dette gjelder nok så generelt. Er mindre utdanning, mindre inntekt og mindre pent ansikt som samvarier med at enn mann søker seg mot vesentlig yngre kvinner.

Du skrev noe rar om samfunnslag, så tenker vel at du er en typisk rånere fra bygda. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 16.49):

Det er en myte.

Anonymkode: 75335...319

Det er absolutt ingen myte

Anonymkode: 799cc...653

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (13 minutter siden):

Nei, dette gjelder nok så generelt. Er mindre utdanning, mindre inntekt og mindre pent ansikt som samvarier med at enn mann søker seg mot vesentlig yngre kvinner.

Du skrev noe rar om samfunnslag, så tenker vel at du er en typisk rånere fra bygda. 

Dette er ganske revolusjonerende sosiologi du kommer med! Kilder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 17.04):

Skader kan man få over alt på kroppen. Selv har jeg kun fått blødninger ved vaginalsex, men slutter ikke med det likevel.

Anonymkode: 75335...319

Du skjønner vel at fødselskanalen har større fleksibilitet enn en lukkemuskel? 

Anonymkode: 34d53...d3b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vincent84 skrev (3 timer siden):

Strap-on, en plastikkgreie som er formet som en penis, uten nerver og følelser knyttet til partneren. Hvorfor skulle jeg være interessert i det?

Du har langt bedre forutsetninger for å nyte å bli penetrert analt en hva en kvinne har.

Det mest «naturlige» er at mannen er den som blir penetrert.

Personlig avstår jeg fra analsex. Kun ubehagelig.

Ser samtidig noen hevder at det er en «riktig» måte å ha analsex på. Det er ingen «riktig» måte å ha analsex på, men det er tiltak for å redusere risiko for skade. Å minske risiko betyr ikke det samme som «riktig». Fordøyelsessystemet vårt med dens perestaltikk er ikke konstruert for innføring/penetrasjon. Nei, det er ikke munnen heller, men det er sammenligning så idiotisk at man kan spare seg for.

Anonymkode: 804f8...2cc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skjønner vel at fødselskanalen har større fleksibilitet enn en lukkemuskel? 

Tror de færreste har en kuk med større hode enn et menneske på vei ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Personlig avstår jeg fra analsex. Kun ubehagelig.

Ser samtidig noen hevder at det er en «riktig» måte å ha analsex på. Det er ingen «riktig» måte å ha analsex på, men det er tiltak for å redusere risiko for skade. Å minske risiko betyr ikke det samme som «riktig». Fordøyelsessystemet vårt med dens perestaltikk er ikke konstruert for innføring/penetrasjon.

Pussig at dere som ikke liker analsex er så utrolig aktive på forumet, men helt fraværende i det virkelige liv. Ja, jeg tror de aller, aller fleste jenter digger når det gjøres riktig. Men men, når det gjelder biologi og evolusjon, så er jeg ikke helt sikker på at analsex ikke har hatt en funksjon før p-pille og kondom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vincent84 skrev (7 minutter siden):

Tror de færreste har en kuk med større hode enn et menneske på vei ut. 

Nettopp, derfor er ikke en rift i vagina /skjede like ille som det kan være i endetarmsmuskelen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Vincent84 skrev (1 minutt siden):

Pussig at dere som ikke liker analsex er så utrolig aktive på forumet, men helt fraværende i det virkelige liv. Ja, jeg tror de aller, aller fleste jenter digger når det gjøres riktig. Men men, når det gjelder biologi og evolusjon, så er jeg ikke helt sikker på at analsex ikke har hatt en funksjon før p-pille og kondom. 

Hvordan er jeg fraværende i det virkelige liv? Er man fraværende i det virkelige liv fordi man ikke har glede av analsex? 

At du tror de fleste jenter nyter analsex «når det gjøres riktig», er ganske avslørende for din manglende kompetanse på seksual funksjon og ikke minst på kvinners seksualitet. Fascinerende.

Når analsex «gjøres riktig», så syntes jeg det er unehagelig og gir en følelse av å bæsje en litt for stor og hard bæsjeklump man ikke får ut. Det er du nesten bare nødt til å forholde deg til🤷🏼‍♀️

Igjen. Det er ikke noe som heter å ha analsex «riktig». Det heter å ha analsex på en måte som reduserer risiko.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nettopp, derfor er ikke en rift i vagina /skjede like ille som det kan være i endetarmsmuskelen.

Hvordan logikk er det her? 🤭 Kanskje behovet ikke er det samme?

Rift i endetarmen kan du få av stram avføring, så kroppen håndterer det ganske greit, men det er ikke noe som normalt skjer ved analsex, som ei annen her skrev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vincent84 skrev (1 minutt siden):

Hvordan logikk er det her? 🤭 Kanskje behovet ikke er det samme?

Rift i endetarmen kan du få av stram avføring, så kroppen håndterer det ganske greit, men det er ikke noe som normalt skjer ved analsex, som ei annen her skrev. 

Vel. Jeg får ikke smerter ved analsex. Men det gir meg ingen verdens ting. Like kjedelig som å se maling tørke. Derfor har jeg det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

At du tror de fleste jenter nyter analsex «når det gjøres riktig», er ganske avslørende for din manglende kompetanse på seksual funksjon og ikke minst på kvinners seksualitet. Fascinerende.

Men du insiterer altså på at det ikke er slik, og det betyr tydeligvis ingenting for deg at jeg har empiri på det motsatte? Det er også litt fascinerende. 🙏

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Når analsex «gjøres riktig», så syntes jeg det er unehagelig og gir en følelse av å bæsje en litt for stor og hard bæsjeklump man ikke får ut. Det er du nesten bare nødt til å forholde deg til🤷🏼‍♀️

Høres ut som han ikke klarer å variere tempo og intensitet riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...