Morten1 Skrevet 21. mai #41 Del Skrevet 21. mai Henguiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spade Skrevet 21. mai #42 Del Skrevet 21. mai Tadegenbolle.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 21. mai #43 Del Skrevet 21. mai Guiden til ilandsproblemer og ting du skulle ønske du ikke visste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 21. mai #44 Del Skrevet 21. mai (endret) Mathilda's gale verden. Endret 21. mai av Odhrán Ó Máille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 22. mai #45 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, jeg vil ikke ha noe kjønnsdelt bås do. Vil føle meg trygg og for ikke å snakke om å ha super mensen i båsen ved siden av en mann som er kjekk. Neitakk. Over mitt lik, det var grotesk men jeg mener det. Det at du heter stor pikk som navn hjelper ikke på argumentet ditt, det gjør det verre. Anonymkode: fd98d...0b7 Det er ikke få ganger jeg opplever at kvinner bruker herretoalettet fordi det er kø på kvinnetoslettet. Har du supermensen, kan du bruke handikaptoalettet. Der er det mere plass til å bli kvitt tamponger og bind. Et handikaptoalett er ikke reservert for handikappede og kun for dem. Det er et helt vanlig toalett som er tilrettelagt for at de skal kunne bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #46 Del Skrevet 22. mai fådetut.no Anonymkode: 206a0...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 22. mai #47 Del Skrevet 22. mai Hvis man skal følge i enkelte merkevarers fotspor, må det jo være å bytte til et meningsløst ord på ett-tre bokstaver da. Sånn som Vy og X. Så da er det å bare å ta tre random bokstaver, og de jeg treffer når jeg trykker i blinde blir: gob Værsågod. Nytt navn kan være gob.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #48 Del Skrevet 22. mai Kverulantforumet.no Anonymkode: 14642...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #49 Del Skrevet 23. mai Www. Les-bessewissers.no Anonymkode: 8bb81...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #50 Del Skrevet 23. mai Fasadefolk.no Anonymkode: 8bb81...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #51 Del Skrevet 24. mai Herrerettledningen.no Anonymkode: d582d...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #52 Del Skrevet 24. mai bitterbitches.no Anonymkode: 20c4e...a53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #53 Del Skrevet 24. mai Trollheimen.no Anonymkode: 20c4e...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #54 Del Skrevet 24. mai Ingen flere forslag? Anonymkode: 20c4e...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 24. mai #55 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 16.06): Hva har Facebook byttet navn til? jeg synes navnet « kvinneguiden» er litt komisk.. det er ikke bare dårlig dekkende , men helt omvendt av hva navnet tilsier. Anonymkode: 70a1c...86f Hva mener du? Er ikke "gå fra han!" en kortfattet og enkel guide på alle problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 24. mai #56 Del Skrevet 24. mai Folkesnakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #57 Del Skrevet 24. mai spydighetsguiden.no Anonymkode: 378f4...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #58 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): bitterbitches.no Anonymkode: 20c4e...a53 Så ikke denne. Det var et bedre forslag enn mitt! Anonymkode: 378f4...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #59 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): spydighetsguiden.no Anonymkode: 378f4...54d AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så ikke denne. Det var et bedre forslag enn mitt! Anonymkode: 378f4...54d Ditt var og kjempebra. Men så tenkte jeg plutselig på rødtflagg.no Anonymkode: 20c4e...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. mai #60 Del Skrevet 24. mai Rykteguiden Krenkeguiden Trolljegerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå