Gå til innhold

Fin nabo på rundt 50

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Naboen er rundt 48-49, ish. Jeg er 35år. Merker mange menn i den alderen kikker og smiler litt ekstra. Han her har dame, jeg holder meg helt klart unna - og litt til. Men er vel da lov å si han er fin? Hver gang jeg ser han stopper han hagearbeidet, eller det han holder på med og smiler. Det er igrunnen derfor jeg har latt merke til hab fordi han kikker og smiler noe så voldsomt. Føler meg litt slem, men liker det. 

Andre som mener det ikke er noe galt i dette? 

Anonymkode: a44fe...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, det er upassende å si at han er fin. Ikke gjør det.

Bare vær en normal hyggelig nabo du.

Anonymkode: 54aee...ac7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Står du å stirrer på han? For om du gjør noe annet til han enn til de andre, vil han kanskje respondere anderledes enn andre. Om du stirrer mye, ser det ut som du vil noe, da må han smile og vente. 

Får litt dårlige vibber av hvor langt du har tenkt til å ta det. Lov å syns noen er kjekk, men husk at verden er fyllt av kjekke mennesker, ingen grunn til å begynne å samle dem opp av den grunn.

Anonymkode: cd58f...b07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker som du stirrer i meste laget.

Anonymkode: 31f08...bba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nesten all menn i den alderen er åpne for noe mer enn bare hun hjemme. Har de barn der? Du har 100% sjans uansett😉 slå av en prat, så ser du. 

Anonymkode: f3045...146

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er alderen relevant? Han er opptatt uansett.

Anonymkode: afcd7...40a

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan være min mann dette her. Han kikker gjerne på søte damer og smiler, men han både smiler til og prater også gjerne med menn som går forbi, samt kvinner han bare kjenner igjen. Han setter pris på å slå av en prat. 

Om det skulle være min mann må du gjerne stoppe og slå av en prat, samt si han er fin, for da blir han sikkert smigret. 😄 (Jeg blir ikke sjalu.)

Hvitt hjørnehus med svart dør og mye blomster utenfor. Mannen er høy, muskuløs, mørk og skalla. Så om det skulle være så tilfeldig riktig har du min (hans kones) tillatelse. 😁

Anonymkode: 4b0a4...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nesten all menn i den alderen er åpne for noe mer enn bare hun hjemme. Har de barn der? Du har 100% sjans uansett😉 slå av en prat, så ser du. 

Så kvinner bør droppe å bli sammen med menn? Det er det du sier, du sier at dere ikke er verdt det. 

Gå for det ts, få deg litt gammel pikk i musa så får du sikkert følelsen av at verden er litt din selv om rynkene blir dypere i trynet ditt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så kvinner bør droppe å bli sammen med menn? Det er det du sier, du sier at dere ikke er verdt det. 

Gå for det ts, få deg litt gammel pikk i musa så får du sikkert følelsen av at verden er litt din selv om rynkene blir dypere i trynet ditt også. 

Hæ? Det var ikke det jeg sa. Jeg sa hun hadde sjans, bare å ta en prat og se😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke hvis de har en yngre kjæreste 😉

Anonymkode: b4b92...cd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZarahSweet

Kjæresten min er sånn. Han kaller damer «nydelig» i den forstand at han synes noen damer han møter er snill/hyggelig. 

Men han er NULL interessert i dem. Han er hyggelig og sosial av natur. Samme gjelder meg. Kan prate med alle og er både smilende og utadvendt. Men NULL interessert i andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Naboen er rundt 48-49, ish. Jeg er 35år. Merker mange menn i den alderen kikker og smiler litt ekstra. Han her har dame, jeg holder meg helt klart unna - og litt til. Men er vel da lov å si han er fin? Hver gang jeg ser han stopper han hagearbeidet, eller det han holder på med og smiler. Det er igrunnen derfor jeg har latt merke til hab fordi han kikker og smiler noe så voldsomt. Føler meg litt slem, men liker det. 

Andre som mener det ikke er noe galt i dette? 

Ikke noe galt i det? Og ikke noe galt i å like det heller. Skal du liksom mislike det? Ikke logisk, sorry. 

Anonymkode: 3434a...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ZarahSweet skrev (6 minutter siden):

Kjæresten min er sånn. Han kaller damer «nydelig» i den forstand at han synes noen damer han møter er snill/hyggelig. 

Men han er NULL interessert i dem. Han er hyggelig og sosial av natur. Samme gjelder meg. Kan prate med alle og er både smilende og utadvendt. Men NULL interessert i andre menn.

Jeg elsker slike mennesker. Man kan slappe av med dem og de står ikke der og nøye måler deg og oppførselen din. De er opptatt med å ha det bra, liksom. 🤭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ZarahSweet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg elsker slike mennesker. Man kan slappe av med dem og de står ikke der og nøye måler deg og oppførselen din. De er opptatt med å ha det bra, liksom. 🤭

Ja, han er fin🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere begge er single, så ser jeg ikke noe galt i å gi han ett sånt kompliment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husk at folk i den alderen gjerne er oppdratt til å nikke, smile og si hei til folk.

Det er med Millenials at det plutselig ble støtende og man ble fornærmet av å bli smilt til av andre. 

Med GenZ kom trenden med å poste TikToks hvor man filmer deg selv mens men henger ut han som sto i bakgrunnen og så på henne i 1 sekund som overgriper. 

Anonymkode: 11ca0...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kan være min mann dette her. Han kikker gjerne på søte damer og smiler, men han både smiler til og prater også gjerne med menn som går forbi, samt kvinner han bare kjenner igjen. Han setter pris på å slå av en prat. 

Om det skulle være min mann må du gjerne stoppe og slå av en prat, samt si han er fin, for da blir han sikkert smigret. 😄 (Jeg blir ikke sjalu.)

Hvitt hjørnehus med svart dør og mye blomster utenfor. Mannen er høy, muskuløs, mørk og skalla. Så om det skulle være så tilfeldig riktig har du min (hans kones) tillatelse. 😁

Ts her 😊 Nei da er det ikke mannen din. Han er ikke høy og er ikke helt skallet. Godt å gjøre du har tillitt til han uansett om han skulle sett ei søt dame. Nå er jo ikke jeg superung fordi om jeg er godt yngre enn 50. Han her er ikke prototypen på kjekk mann, men alikavel gor blikket ganske mye. Jeg glor ikke, til overnevnte her. Legger bare merker til at han kikker. Dama hans er blondine samme som jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nesten all menn i den alderen er åpne for noe mer enn bare hun hjemme. 

Bra vi ikke setter noen bås her 😹

Anonymkode: c392a...423

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts her 😊 Nei da er det ikke mannen din. Han er ikke høy og er ikke helt skallet. Godt å gjøre du har tillitt til han uansett om han skulle sett ei søt dame. Nå er jo ikke jeg superung fordi om jeg er godt yngre enn 50. Han her er ikke prototypen på kjekk mann, men alikavel gor blikket ganske mye. Jeg glor ikke, til overnevnte her. Legger bare merker til at han kikker. Dama hans er blondine samme som jeg. 

Det var jo nesten litt synd. 😂 

Nei jeg blir ikke usikker selv om han (naturligvis vil jeg si) kikker litt på andre kvinner. Han hadde bare blitt smigret og glad om en kvinne kalte ham fin, og jeg hadde nok vært den første som fikk høre det. Han er fin, og elsker å stelle i hagen, og å slå av en prat med folk. Gjerne søte kvinner. Jeg vet likevel hvor jeg har ham, så bare koselig det. 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 17.00):

Naboen er rundt 48-49, ish. Jeg er 35år. Merker mange menn i den alderen kikker og smiler litt ekstra.

Til deg. Ikke til jevnaldrende kan jeg tenke meg.  

Anonymkode: 1403e...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...