Gå til innhold

Kvinner elsker og tenner på overvektige menn

AnonymBruger

Anbefalte innlegg

AnonymBruger skrev (45 minutter siden):

I HI la jeg til en noe mindre kjent mann. Zach Miko. 6 foot 6 og 275 lbs. Ref The New York Times.  Det tilsvarer BMI på nesten 32. Så du har rett i at denne mannen ikke er i overvekt kategorien. Han er over i fedmekategorien.

05BRAWN-WEB4-superJumbo.jpg

Trodde du denne mannen også var normalvektig?

TS lurte til en ekte "bamsemann" fordi han sannsynligvis ser sånn ut selv blant muskelbuntene. Alle ser at personen har fedme, selv om han kler seg bra. Han er i en helt annen kategori enn de andre. 

image.png.0ba8f1fc487d6d7f44bf0ec7f33512a1.png

Anonymkode: 63108...5e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor har dere fått det der fra, at kvinner bare elsker gamle og tykkfalne menn, mens kvinner skylder verden å være syltynne og under 25 år? Tenker det er mannosfærens livsløgn, for det er jo ikke sånn i virkelighetens verden. Og som gift med først en tykktarmen fyr og deretter en slank og smekker, vet jeg hva jeg foretrekker.

Anonymkode: bc24d...ed1

Mens jeg var sammen i flere år med en «bengel», men er nå samboer med en røsslig bamsemann. Vet i hvert fall hva jeg foretrekker 😊

Anonymkode: bfdff...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. 

Anonymkode: 15b23...5ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg synes dette virker å stemme bra. Store, kraftige menn er veldig populære, også de med skikkelig bamsekropp.

Tynne menn er lite populære, gjerne skal BMI være godt over 25. Det er vel muskler med et godt lag fett-polstring oppå som er standardkravet.

Det er jo usunt da, vi er egentlig ikke bygd for å bli slik, en milliard år med evolusjon har skapt oss for å være slanke.

Anonymkode: f67b7...b06

Evolusjonen har overhodet ikke skapt oss til å være slanke, faktisk tvert imot. Hvilke individer tror du levde lengst og fikk videreført genene sine for mange tusen år siden; de som holdt seg tynne og slet med å legge på seg eller de som lett lagret litt ekstra på kroppen for å tære på i dårlige tider? De som hadde evnen til å lett legge på seg og lagre næring til dårlige tider overlevde lettere og spredte lettere genene videre. Denne egenskapen var fantastisk mens menneskene måtte jobbe hardt for å finne mat og opplevde perioder med dårlig tilgang til mat, men samme egenskapen er nå en stor trussel for oss i vestlige land. Nå er det de individene som har arvet de "dårlige" genene fra før i tida som kommer heldigst ut av det, altså de som ikke så lett legger på seg og heller ikke så lett lagrer kaloriene som fett.
Evolusjonen har skapt oss for å overleve lengst mulig selv i dårlige tider, men den samme evolusjonen har nå bitt oss i ræva.

Anonymkode: 28426...c7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruger skrev (47 minutter siden):

I HI la jeg til en noe mindre kjent mann. Zach Miko. 6 foot 6 og 275 lbs. Ref The New York Times.  Det tilsvarer BMI på nesten 32. Så du har rett i at denne mannen ikke er i overvekt kategorien. Han er over i fedmekategorien.

05BRAWN-WEB4-superJumbo.jpg

Trodde du denne mannen også var normalvektig?

Hvordan kan jeg vite om han er feit, han har på seg 6 lag klær.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir egentlig mest lei av all påståeligheten. Du vil krangle du ts, inrøm det, det er derfor du er her. 

Syns også denne tråden bodyshamer menn. 

Anonymkode: d866d...e9a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruger skrev (3 minutter siden):

Flott, flere bilder av overvektige menn som kvinner liker.

Jaaaaa, jeg DIGGER overvektige menn.  Hadde alle menn med overvekt sett ut som Jason ville verden vært et bedre sted å leve uten tvil.    Eyecandy over alt.   Han har virkelig en dreambod!!      Mmmmmm😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektig/bamsete mann her, men sterk som en bjønn, leken, omsorgsfull, lidenskapelig og masse futt for kvinner i mitt liv: kjæreste, barn og bonusbarn. Mye selvtillit, og drag på damene er null problem, om jeg ønsker det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Djungelvrål said:

Når det refereres til overvekt refereres det til for mye kroppsfett, ikke for mye muskler.  

Overvekt=BMI 25-29,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker heller slanke til tynne hengslete menn. Ingen av de mennene i denne tråden er tiltrekkende etter min mening. Så vil alltids være noen som foretrekker noe annet. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker tynne menn jeg. Senesterke. 😍🥰

Anonymkode: 15b23...5ec

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruger skrev (4 minutter siden):

Overvekt=BMI 25-29,9

Tydelig misunnelig på menn med drømmekropp.  😁

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ha en mann med litt mage og litt muskler, enn en syltynn mann. Jeg faller rett og slett ikke for tynne menn 😊 

Det er min preferanse og den kommer ikke til å forandre seg med det første 😊 

Mer å ta i, mer å være glad i 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)

On 5/21/2024 at 9:07 PM, AnonymBruker said:

TS lurte til en ekte "bamsemann"

Og noen av kvinnene her var omtrent sånn." Nei disse mennene er ikke overvektige engang. Normalvektige kjekkaser."
Med BMI oppimot 32.. 😂

Endret av AnonymBruger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man går etter BMI, ja, helt klart. Jeg foretrekker menn som ikke er for tynne. Det må da være lov, på lik linje med alle de menn som foretrekker f.eks tynne kvinner. So what? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Evolusjonen har overhodet ikke skapt oss til å være slanke, faktisk tvert imot. Hvilke individer tror du levde lengst og fikk videreført genene sine for mange tusen år siden; de som holdt seg tynne og slet med å legge på seg eller de som lett lagret litt ekstra på kroppen for å tære på i dårlige tider? De som hadde evnen til å lett legge på seg og lagre næring til dårlige tider overlevde lettere og spredte lettere genene videre. Denne egenskapen var fantastisk mens menneskene måtte jobbe hardt for å finne mat og opplevde perioder med dårlig tilgang til mat, men samme egenskapen er nå en stor trussel for oss i vestlige land. Nå er det de individene som har arvet de "dårlige" genene fra før i tida som kommer heldigst ut av det, altså de som ikke så lett legger på seg og heller ikke så lett lagrer kaloriene som fett.
Evolusjonen har skapt oss for å overleve lengst mulig selv i dårlige tider, men den samme evolusjonen har nå bitt oss i ræva.

Anonymkode: 28426...c7b

Det handlet ikke om noe "gen" for overvekt, hverken da eller nå. I steinalderen handlet det om kløft, evnen til å være gode jegere. I dag handler det heller ikke om noe "gen", men evnen til å være moderat, bruke den kroppen vi har fått overlevert av forfedrene til å gjøre den jobben den er ment for - bevegelse. 

Både da og nå handler det om overlevelse av de sterkeste. De som før klarte å karre til seg mat, de som nå klarer å motstå overfloden og være aktive. Tilpassing etter forhold for overlevelse og friskhet. 

De som før var late og dårlige jegere døde, de som nå er late over ikke klarer å la være å overspise dør prematurt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruger skrev (3 timer siden):

Hvilken av disse er det som ikke har bmi over 25 mener du?

Kvinner liker overvektige menn.

Kvinner som generaliserer og sier at "Vi kvinner ikke liker overvektige menn", tar feil. 

Men hva er poenget med å snakke om "overvekt" så lenge disse mennene har en fettprosent som sikkert er lavere enn hos den gjennomsnittlige norske mannen? Det er forskjell på høy vekt pga stor muskelmasse og høy vekt pga mye kroppsfett 

Anonymkode: 8207d...cb1

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, SPOCA said:

Hvis man går etter BMI, ja, helt klart. Jeg foretrekker menn som ikke er for tynne. Det må da være lov, på lik linje med alle de menn som foretrekker f.eks tynne kvinner. So what? 

Folk skal få like hva dem vil.

Problemet er når kvinner feilgeneraliserer rundt overvekt. Type:

"Vi kvinner synes ikke overvektige menn er pene".

"Kvinner liker heller ikke overvektige partnere". 

Jeg har sett en del lignende kommentarer i senere tid. Da bør disse kvinnene lære seg å si f.eks. JEG synes ikke overvektige menn er pene. Om disse kvinnene snakker om feite menn, tjukke menn, eller menn med fedme. Ja, da bør dem lære seg å bruke en mer presis beskrivelse. Kvinner flest liker faktisk overvektige menn ganske så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruger skrev (51 minutter siden):

Overvekt=BMI 25-29,9

Siden BMI ikke tar høyde for sammensetning av kroppen og overvekt og fedme er knyttet spesifikt til en for stor mengde fett på kroppen, kan BMI være misvisende som indikasjon på overvekt og fedme for enkeltpersoner. Dette gjelder spesielt personer med en kraftig beinbygning og/eller høy muskelmasse som følge av mye hard fysisk aktivitet (for eksempel styrketrening), der den høye vekten kan skyldes muskelvev eller beinvev heller enn fettvev. Problemet forsterkes av at muskler og bein har en høyere egenvekt enn fett.

Anonymkode: 8207d...cb1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruger skrev (Akkurat nå):

Folk skal få like hva dem vil.

Problemet er når kvinner feilgeneraliserer rundt overvekt. Type:

"Vi kvinner synes ikke overvektige menn er pene".

"Kvinner liker heller ikke overvektige partnere". 

Jeg har sett en del lignende kommentarer i senere tid. Da bør disse kvinnene lære seg å si f.eks. JEG synes ikke overvektige menn er pene. Om disse kvinnene snakker om feite menn, tjukke menn, eller menn med fedme. Ja, da bør dem lære seg å bruke en mer presis beskrivelse. Kvinner flest liker faktisk overvektige menn ganske så godt.

Ja vel, og hvorfor skal vi gjøre det? Kvinner er selvstendige individer og kan kun snakke på vegne av seg selv.

Du må gjerne hevde at disse er overvektige, feite og tykke, det betyr ikke at andre er enige med deg. Jeg ser ikke på noen av mennene du har lagt inn bilde av som feite eller tykke. Overvektige, ja, feite, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...