AnonymBruker Skrevet 21. mai #41 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo kjent at feite øl drikkene menn har en høyere andel østrogener og dermed lavere libido. Det er mange,mange kvinner som er glad for det😄 Anonymkode: 3b7ec...f05 Glad for lav sexlyst? Slutt å snakk på vegne av kvinner. Det varierer hva kvinner og menn liker og bmi er ikke noe man blir kåt av, men ett mål mellom høyde og vekt som legevitenskapen og fhi bruker til gruppenivå. Hva du har i hodet og personlighet er uansettmye viktigere enn om bmi er 22 eller 32 Anonymkode: 66f8e...829 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #42 Del Skrevet 21. mai Folk er forskjellig og vi har alle preferanser på hva vi liker. Jeg er selv ei kraftig dame, og jeg synes en småhårete og høyreist bamse er det mest sexy som finnes. Men, i bunn og grunn er det kjemien som avgjør om jeg faller for en mann. Gleder meg til en varm sommer og masse lekkert jeg kan hvile øynene på. Anonymkode: efcb5...407 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #43 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du kan ha lav BMI, men høy fettprosent. Typisk sitte stille kropp, evt jogger endel kropp. Tynnfeit som det kalles. Anonymkode: 2ff40...3fe Innfeit kalles det også 😉 Anonymkode: efcb5...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerNeida Skrevet 21. mai #44 Del Skrevet 21. mai (endret) Å være trent kan være tiltrekkende, selv om det også har grenser. Å være syltynn er ikke idealet for de fleste, selv om du påstår "teknisk sett er de sunnest", men det er ikke bare BMI som forteller noe om hvor sunn en enkelt person er. Man kan ha en "sunn" BMI uten at man er fysisk aktiv, spiser sunt eller ellers har en sunn livsstil, på lik måte som at man kan være sunn, fysisk aktiv og ellers ha en BMI over normalen, ofte nettopp fordi muskler veier mer enn fett og det kan bidra mer til økt vekt. I slike tilfeller håper jeg du ser at BMI er ikke en god vurdering på om en enkeltperson er sunn eller ei. Fokuset er heller på hvor mye fettprosent man har, og dette får man ikke ut av BMI'en. Du kan si at Henry Cavill og Jason Momoa er overvektige, men de er ikke feite. De har begge relativt lav fettprosent, og begge to regnes som veldig attraktive av folk flest. TS du er ikke attraktiv bare fordi du er tynn, og du har ikke lav fettprosent bare fordi du er tynn heller. Nå har vi alle forskjellige preferanser, og det er sikkert noen der ute som ser på deg som folk flest ser på Henry Cavill. Endret 21. mai av AnonymBrukerNeida la til trøst for TS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 21. mai #45 Del Skrevet 21. mai AnonymBruger skrev (2 timer siden): Poenget er akkurat det. Du oppfatter ikke disse mennene som overvektige. Menn som per definisjon er overvektige er gjerne helt normale eller vurderte som attraktive partnere av kvinner. Kvinner liker overvektige menn. Ikke uattraktive slik flere kvinner på KG påstår og aldri blir motsagt på. Jeg opfater de (spesielt de første bildene) som unormalt mye trente. Jeg tenker de trolig har en livstil som er lite kompatibel med min og derfor ville vi trolig ikke bli særlig lykkelige i et forhold. Det er vel ingen som sier at noen liker uatraktive noe som helst, uatraktivt betyr jo at man ikke liker det.... Jeg sliter fremdeles med å forstå hva du vil frem til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #46 Del Skrevet 21. mai Jeg synes de to nederste bildene sier mest om hvor lite menn har å gå på. De to mennene er helt på grensen til overvektig i følge BMI skalaen. Ikke kraftige. Ingen mage. Ikke mye overflødig fett å se. Ikke enorme muskler, men BMI på rett under 25. Man er utenfor straks man har noe muskler eller overflødig fett. En kvinne på 168 og 70kg har også BMI på 25. En slik kvinne fremstår litt kraftigere eller tjukkere enn mennene på bildet IMHO. Anonymkode: 82c76...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. mai #47 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes de to nederste bildene sier mest om hvor lite menn har å gå på. De to mennene er helt på grensen til overvektig i følge BMI skalaen. Ikke kraftige. Ingen mage. Ikke mye overflødig fett å se. Ikke enorme muskler, men BMI på rett under 25. Man er utenfor straks man har noe muskler eller overflødig fett. En kvinne på 168 og 70kg har også BMI på 25. En slik kvinne fremstår litt kraftigere eller tjukkere enn mennene på bildet IMHO. Anonymkode: 82c76...efe Ehe... Hva mener du at disse mennene har lite å gå på. Dem har en normal vekt, og ser ikke ut å ha noen grunn til å slanke seg på grunn av vekten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #48 Del Skrevet 21. mai Fremmed fugl skrev (Akkurat nå): Ehe... Hva mener du at disse mennene har lite å gå på. Dem har en normal vekt, og ser ikke ut å ha noen grunn til å slanke seg på grunn av vekten. Jeg mener de har lite å gå på før de blir erklært for "overvektige". De er helt i øvre sjikt av det som er "normalt" for en mann i følge BMI skalaen. Anonymkode: 82c76...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. mai #49 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg mener de har lite å gå på før de blir erklært for "overvektige". De er helt i øvre sjikt av det som er "normalt" for en mann i følge BMI skalaen. Anonymkode: 82c76...efe De eneste som erklærer dem som overvektige er TS. Når vi i en større studie plasser dem i gruppen BMI > 25 så er det ikke noen erklæring av disse personene som overvektige, men vi gjør ting litt lettere og forholder oss til noe som vi kan sammenligne med andre materialer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #50 Del Skrevet 21. mai 43 minutter siden, Pippi Lotta said: Jeg opfater de (spesielt de første bildene) som unormalt mye trente. Jeg tenker de trolig har en livstil som er lite kompatibel med min og derfor ville vi trolig ikke bli særlig lykkelige i et forhold. Man trenger ikke ha en så spesiell livsttil for å se slik ut, alle mannlige skuespillere i Hollywood bruker steroider etc. Anonymkode: f67b7...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 21. mai #51 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Man trenger ikke ha en så spesiell livsttil for å se slik ut, alle mannlige skuespillere i Hollywood bruker steroider etc. Anonymkode: f67b7...b06 De må vel trene en del selv om de tar steroider? Jeg tenker uanset at doping er minst like lite kompatibelt med min livstil som veldig mye trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. mai #52 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke sånn at anonyme KG-brukere vet bedre enn legevitenskapen. Menn foretrekker stort sett kvinner i normalt BMI-område, kvinner foretrekker stort sett menn over anbefalt BMI. Kroppsidealet for menn er usunt, kroppsidealet for kvinner er sunt. Jeg stoler jo mer på WHO enn deg liksom... Anonymkode: f67b7...b06 Så du tror på fult alvor at WHO har kommet med noen policy som sier at det er usunt for menn å være muskeløse og slanke? Selvfølgelig har dem ikke det. Du blander stadig og støtt sammen ulike ting: - Populasjon - Individ BMI >25 korrelerer med fedme på populasjonsnivå. Med dette også med inaktivitet. Men det betyr ikke at alle med BMI har for mye fett. PS. Men hva handler denne tråden om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruger Skrevet 21. mai Forfatter #53 Del Skrevet 21. mai (endret) 2 hours ago, Djungelvrål said: Ingen av disse mennene er overvektige. I HI la jeg til en noe mindre kjent mann. Zach Miko. 6 foot 6 og 275 lbs. Ref The New York Times. Det tilsvarer BMI på nesten 32. Så du har rett i at denne mannen ikke er i overvekt kategorien. Han er over i fedmekategorien. Trodde du denne mannen også var normalvektig? Endret 21. mai av AnonymBruger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #54 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke sånn at anonyme KG-brukere vet bedre enn legevitenskapen. Menn foretrekker stort sett kvinner i normalt BMI-område, kvinner foretrekker stort sett menn over anbefalt BMI. Kroppsidealet for menn er usunt, kroppsidealet for kvinner er sunt. Jeg stoler jo mer på WHO enn deg liksom... Anonymkode: f67b7...b06 Jeg må si jeg stoler mest på KG etter at WHO godkjente "tradisjonell kinesisk medisin.". Der røyk all troverdighet. Anonymkode: 82c76...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #55 Del Skrevet 21. mai Det fine med å være maskulin er at mye av fettet skjules 😂 Anonymkode: 35ecd...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #56 Del Skrevet 21. mai Jesus H. Roosevelt Christ. Jason Momoa, Chris Pratt, og Henry Cavill har harde treningsregimer og deffer før filming. En helt vanlig mann har ofte ikke ressurser (tid/penger) til å bygge en slik kropp. Dette vet vi kvinner godt, derav dadbodtrenden. Det er ikke heeelt utenkelig at de forutnevnte også har hatt medisinsk hjelp til å bygge den typen muskler, som gir dem en urettferdig fordel. Vi kvinner liker også å beundre kropper. Vi kan beundre enn mannskropp vel vitende om at den er skapt under helt spesielle omstendigheter. Om du ser på faktiske kroppsbyggere, så ser de ganske chubby ut når de gainer. Momoa og Cavill er forøvrig litt problematiske personer, som gir dem automatisk minus selv om de ser bra ut. Henry spesielt var for bra for å være sann. Personlighet er uendelig mye viktigere enn kropp. Ja, man kan gjerne nyte en sånn kropp, eller ha sex med den. Men de blir like raskt forkastet som pene kvinner uten en god personlighet. Kjære menn, tro oss når vi sier at dere er gode nok. Helse er viktig, og trening er bra. Men det er forsvinnende få som helt naturlig kan oppnå den kroppstypen som frontes i media. Anonymkode: 04a43...8c5 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #57 Del Skrevet 21. mai Loool. Alle de mennene du nevner er jo pakka med muskler. Et helt annet sammenligningsgrunnlag fra en lat, svak dude med diabetes 2-vom, selv om de har like høy BMI, og per def er "overvektige". Snakk heller om fettprosent, det er mer reelt. Anonymkode: 63108...5e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. mai #58 Del Skrevet 21. mai AnonymBruger skrev (2 timer siden): Hvilken av disse er det som ikke har bmi over 25 mener du? Kvinner liker overvektige menn. Kvinner som generaliserer og sier at "Vi kvinner ikke liker overvektige menn", tar feil. Syns du muskler indikerer overvekt? Nå er det heller rake motsetninger. Når det refereres til overvekt refereres det til for mye kroppsfett, ikke for mye muskler. Kvinner flest tenner på muskler og ikke så mye på fett da for mye kroppsfett er usunt. Kvinner vil ha sunne menn. Hvem har sagt at BMI gjelder for alle? Er det noe du har lest? Du vet at ikke alt som står på nettet er sant? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. mai #59 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det fine med å være maskulin er at mye av fettet skjules 😂 Anonymkode: 35ecd...312 Å, hvordan skjules det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruger Skrevet 21. mai Forfatter #60 Del Skrevet 21. mai 5 minutter siden, AnonymBruker said: Loool. Alle de mennene du nevner er jo pakka med muskler. Et helt annet sammenligningsgrunnlag fra en lat, svak dude med diabetes 2-vom, selv om de har like høy BMI, og per def er "overvektige". Snakk heller om fettprosent, det er mer reelt. Anonymkode: 63108...5e3 Flott, flere bilder av overvektige menn som kvinner liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå