Gå til innhold

Mislykkede innsett av blastocyst

Silje_92

Anbefalte innlegg

Hei! 
Ønsker svar fra dere som har hatt mislykkede innsett og har blitt gravide med IVF etter det.
Jeg lurer på om dere gjorde noe spesielt den gangen det satt? 
Jeg er på tredje innsett nå, dag 5. Prøver å leve så normalt som mulig som de sier man skal på klinikken. Er mitt siste fryseforsøk før jeg må gjennom nå runde med egguttak. Vil liksom gjøre alt riktig, og vil gjerne ha erfaringer hva du gjorde ☺️

Endret av Silje_92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silje_92 skrev (1 time siden):

Hei! 
Ønsker svar fra dere som har hatt mislykkede innsett og har blitt gravide med IVF etter det.
Jeg lurer på om dere gjorde noe spesielt den gangen det satt? 
Jeg er på tredje innsett nå, dag 5. Prøver å leve så normalt som mulig som de sier man skal på klinikken. Er mitt siste fryseforsøk før jeg må gjennom nå runde med egguttak. Vil liksom gjøre alt riktig, og vil gjerne ha erfaringer hva du gjorde ☺️

Dag 5 etter innsett er jo litt sent å begynne å tenke på dette, det er antakelig siste dagen egget fester seg. Jeg ble gravid de tre siste gangene jeg har hatt innsett etter å ha ligget i ro i 3 dager etter innsettet.

Dessverre har jeg mistet i MA, men egget festet seg de gangene.

De 7 innsettene før dette levde jeg som normalt etter innsett og ble ikke gravid.

Anonymkode: 92632...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dag 5 etter innsett er jo litt sent å begynne å tenke på dette, det er antakelig siste dagen egget fester seg. Jeg ble gravid de tre siste gangene jeg har hatt innsett etter å ha ligget i ro i 3 dager etter innsettet.

Dessverre har jeg mistet i MA, men egget festet seg de gangene.

De 7 innsettene før dette levde jeg som normalt etter innsett og ble ikke gravid.

Anonymkode: 92632...878

Ja, da får jeg bare vente å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere negative innsett av 5 dagers. Ikke gjort noe annerledes noen av gangene. Det er dessverre slik at det er begrenset hva man kan styre og om man oppnår graviditet eller ikke -  er veldig tilfeldig.  Slimhinnen har vært like tykk hver gang, kostholdet har vært likt etc. 

8 innsett av 5 dagers blasto, 3 mislykkede innsett, 2 MA, 2 SA - nå gravid i uke 27. 

Masse lykke til. 🌹

Anonymkode: 70f46...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt flere negative innsett av 5 dagers. Ikke gjort noe annerledes noen av gangene. Det er dessverre slik at det er begrenset hva man kan styre og om man oppnår graviditet eller ikke -  er veldig tilfeldig.  Slimhinnen har vært like tykk hver gang, kostholdet har vært likt etc. 

8 innsett av 5 dagers blasto, 3 mislykkede innsett, 2 MA, 2 SA - nå gravid i uke 27. 

Masse lykke til. 🌹

Anonymkode: 70f46...fa5

Tusen takk for fint svar❤️ Bare å stå på videre skjønner jeg. Prøver å ta det litt som det kommer.

Gratulerer til deg🫶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lev vanlig.. 

Jeg har satt inn 7 blastocytter. 6 graviditeter, 5 tidlige SA. To barn 😊

Første vellykkede graviditet var siste sjanse. Jeg var superstresset, så det var neppe optimale forhold altså... 

Anonymkode: adb44...774

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Bare lev vanlig.. 

Jeg har satt inn 7 blastocytter. 6 graviditeter, 5 tidlige SA. To barn 😊

Første vellykkede graviditet var siste sjanse. Jeg var superstresset, så det var neppe optimale forhold altså... 

4 tidlige SA, for ordens skyld 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt totalt 9 innsett. 2 SA, 1 barn. Alle innsett blastocyster av god kvalitet. Gjorde ingenting spesielt da jeg ble gravid, men hele forsøket føltes spesielt bra fra start til slutt. 

Anonymkode: 642b8...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...