Gå til innhold

Vet ikke folk at de risikerer sexlivet ved å få barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heftig

Damene vet det. Mennene derimot... 

Mann: Jeg vil ha barn! 
Barn: Jeg vil ha hund!

Akkurat samme greia. De har ikke snøring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 13.22):

Joda, man kan være heldig og beholde sexlivet som det var før barn, noen få får det kanskje bedre også.

Men for ganske mange av oss blir det midlertidig eller permanent dårligere enn det var. Og for noen av oss veldig mye verre.

Så mye som kan forandre seg. Kvinnens kropp, med strekkmerker og hengende vev her og der. Underlivets forandringer, som videre og slappere skjede, for stram skjede pga. arrvev så samleie blir smertefullt, ødelagte muskler som ikke går an å reparere, rifter som gror stygt, dårligere kontakt pga. prolaps, osv. Nerveskader, inkontinens av urin eller avføring, hemoroider og åreknuter. Så mye ulekkert som kan skje et underliv!

Lysten, tiden, overskuddet til å ha sex kan bli borte. Synet på hverandre (f.eks menn som ikke lenger klarer å se kona som noe annet enn en mor til barna), synet på seg selv (hun som ikke føler seg som et seksuelt vesen lenger, kun mamma). Og sikkert mye mer.

Tenkte du på det før du valgte å få barn? At et dårlig sexliv kan være en del av prisen du betaler for å få barn?Har inntrykk av at spesielt menn går inn i det med lite peiling på hva som kan gå galt. Og så sturer man når sexlivet ikke blir som før. Kanskje betyr det kroken på døra for kjærlighetsforholdet. Håper det var verdt det?

Anonymkode: d2776...7ef

Dette er veldig individuelt.

Merket ikke noe forskjell på underlivet etter to fødsler. Hadde jevnlig sex og kos under graviditetene, og etterpå. Det har vært noe jeg alltid prioriterer i et samliv. Selv om huset er bomba😆

Sånn er det fortsatt😊

K50+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...