Gå til innhold

Er det greit å kommentere botox/fillers hos bekjente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje de trenger å høre hvor stygt det egentlig er

Anonymkode: b4526...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt er det ok å kommentere, jeg gjør det stadig til både kjente og ukjente. Det ser jo tross alt helt latterlig ut med disse tingene og det fortjener man jo å høre når man først er så dum å gjøre slikt. 

Anonymkode: feef8...b1a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er leppene så rare at man må konsentrere seg for å ikke glo. Tenker man bør regne med at noen sier noe da. Det samme vil være om man har en forferdelig stygg hårklipp. De fleste er høflige likevel, og kommenterer ikke.

Anonymkode: 43cf9...4d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Noen ganger er leppene så rare at man må konsentrere seg for å ikke glo. Tenker man bør regne med at noen sier noe da. Det samme vil være om man har en forferdelig stygg hårklipp. De fleste er høflige likevel, og kommenterer ikke.

Anonymkode: 43cf9...4d0

Botox er ikke i leppene.

Anonymkode: 963de...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 16.37):

Helt unødvendig å kommentere sånt. Hvilken rolle spiller det for dere andre uansett da, om noen du kjenner eller møter har tatt fillers og botox? Det er jo ikke sånn at man tar botox for å "lure" folk heller. Mennesker ass, en hel haug med rasshøl overalt.

Anonymkode: d0aef...a02

Jeg forstår det heller ikke. Jeg kommer aldri med negative kommentarer om andre sitt utseende. Hvorfor skulle jeg det? Tenker heldigvis ikke slik. Tror at de som har behov for å si noe negativt om utseende til folk rundt seg, må ha det veldig vondt med seg selv.

Anonymkode: 81852...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sosialt uakseptabelt å si noe om botox og fillers fordi de innerste inne vet at det ser grisestygt ut. Det er med god grunn ikke noe kompliment at noen kan se at du har tatt noe i trynet.  Og det gjør man stort sett alltid selv om folk innbiller seg at det ikke synes.  Du ser ikke freshere ut.  Du fremhever et et eller annet  merkelig som gjør at du får et spesielt utseende som gjør at du ser lik ut uavhengig om du er 25 eller 45.

Anonymkode: 3457f...cb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 23.49):

Nei, på de fleste kan man ikke se det. De som påstår at de kan se det på alle er de som har sett noen som har overdrivi og tror at alle som tar botox ser sånn ut.

Anonymkode: 2d9e0...9cb

Det er lett å se på absolutt ALLE Hollywood kjendiser som har ødelagt seg. Tenker du at "Kari Nordmann" har tilgang på bedre produkter og behandlinger enn millionærer? 

Det ser ikke bra ut. Flotte kvinner som har ødelagt seg selv totalt. De ser ikke yngre ut heller. De ser ut som sin alder, bare med botox og fillers. Noen ser faktisk eldre ut.

 

Anonymkode: e7518...2ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke Botox selv, og tror ikke jeg alltid kan se om noen har det. Mulig, men vet faktisk ikke. Tror det avhenger av alder.

Her er hva jeg synes er grisestygt. Tatoveringer. Tipper det er flere som tatoverer seg enn som tar Botox. Tatoveringer er i hvert fall veldig synlig. Men jeg er ikke slem, så hadde aldri kommentert til noen hvor stygt jeg synes det er. Lurer bare på om noen av dere som synes det er ok å kommentere utseende til noen (botox), og har tatoveringer selv, hadde synes det var greit hvis dere fikk kommentarer fra fremmende eller venner om at tatoveringene dine er grisestygge?

Så lenge en person ikke har gjort meg noe vondt, hvorfor skal jeg være slem?

Anonymkode: 81852...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jo man kan si det

Anonymkode: 20d87...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser denne tråden utviklet seg til å handle om hvorvidt det er ok å gi KOMPLIMENTER til en som har tatt botox til hvorvidt det er ok å fortelle vedkommende som har tatt botox hvor stygt det er😅

NEI, vi skal SELVFØLGELIG IKKE gi negative kommentarer på folks utseende, enten de er en kjip hårfrisyre eller for mye fillers eller botox.

De aller fleste som tar botox gjør det i håp om å bare se ut som en litt freshere utgave av seg selv. At folk skal tenke ‘hun holder seg godt’ uten at det nødvendigvis skal vises nøyaktig hva som er gjort. Det er blitt utrolig vanlig og alle lurer alle.
 

Jeg har en del rynker pannen, markert kronisk myserynke mellom brynene og smilerynker nedover kinnene. Med botox i myserynken og kråketær (øynene) beholder jeg fortsatt rynkene i pannen, men får et mildere drag uten furen mellom brynene, men den viser jo og jeg kan bruke den om jeg vil. Jeg har også markerte ‘søte’ middels store smilerynker fremfor lange striper langs hele kinnene. Jeg er temmelig sikker på at folk ikke skjønner jeg har tatt noe. Fordi jeg har mye rynker fra naturens side og det er kun ca 30 av disse som er redusert med botox. Derfor ser det naturlig ut.

Etter jeg begynte å ta selv ble jeg mer bevisst på andre også. Noen trekk ser jeg igjen lett. Rynke ved nesen (for å kompensere for manglende rynker ved øyne og panne), skille mellom hals og ansikt og unormalt glatt panne som nesten ikke rynkes dersom man blir overrasket eller bekymret. Ellers ser det naturlig ut på de aller fleste. De aller fleste overdriver nemlig ikke.

 

Anonymkode: a96f3...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske taktløs. 

Har fått kommentar både på panne (har lite mimikk der), og lepper (hadde brukt lip plumping gel). Har aldri brukt botox eller fillers. Har utviklet seg en merkelig greie hos enkelte, der de tror de kan se slikt. 

Anonymkode: c41f2...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...