Gå til innhold

Er det greit å kommentere botox/fillers hos bekjente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva med å bare si «så fin du er»? er det nødvendig å legge til Botox/fillers?

Nye sko? Så fint at du har kjøpt de på kreditt da. Ser at dere har fått ny bil, supert med mye lån da👌🏼😎

Nei, du kommenterer ikke Botox, fillers, vektøkning, vektnedgang osv. Det er så mye annet fint du kan si.

Anonymkode: 4e22b...eda

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ønsker å kommentere for å være slem eller fordi du ikke liker botox/fillers og liksom vil fortelle dem at de er fullstendige fjols som tar det, så vil det lett skinne igjennom dersom du kommenterer. 

Men dersom du kommenterer fordi du synes det oppriktig var fint eller at du eventuelt kommenterer fordi du er nysgjerrig og nyfiken og vil vite mer, vil det også skinne igjennom. Kommer kommentaren fra et rent hjerte vil nok færre synes det blir ubehagelig. Litt merkelig kanskje, men ikke ubehagelig. Dersom de ikke er ekstremt i skapet med tanke på egen bruk da, da vil de kanskje synes det er ubehagelig.

Så jeg tenker at hvorvidt folk vil tenke at det var greit du kommenterte kommer veldig an på hvem du er som person og hva som driver deg til å påpeke botoxen/filleren.

Anonymkode: 56add...da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er frekt å kommentere utseende til andre uavhengig av om det er Botox/fillers eller ikke. Blir for meg som å si «du kler så godt å ha stor nese!». Så jeg lar vær å kommentere andres utseende. Jeg har både tatt plastisk kirurgi og ha fillers, om noen av mine venner spørr meg om noe relatert til det svarer jeg selvfølgelig men ingen som gir meg masse komplimenter for noen av delene. 

Anonymkode: 745cf...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nei nei, du tror du kan se det på alle.

Anonymkode: 2d9e0...9cb

Det er veldig lett å se om en person har botox/fillers, når de snakker, ler og smiler. Bevegelsen/ikke bevegelsen i ansiktet ser veldig unaturlig ut. Til og med små barn har masse bevegelse i ansiktet når de snakker og ler.

Anonymkode: e7518...2ac

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe de frivillig velger å putte midt i fjeset. Kan kommenteres på lik linje med sminke, briller, hår, skjegg, tatoveringer, klesvalg og lignende.


Ting som ikke er selvvalgt, som f.eks. hudsykdom og til dels vekt, kan man ikke kommentere. 

Anonymkode: b8d61...3a6

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan folk virkelig se på et annet menneske om de har tatt botox?   Jeg har aldri møtt noen og tenkt, åj han hadde glatt panne, han må ha tatt botox. 

Anonymkode: 81f5c...aa0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kommentere på det? Jeg ser ikke helt poenget, jeg da. 

Anonymkode: efa41...89e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kan folk virkelig se på et annet menneske om de har tatt botox?   Jeg har aldri møtt noen og tenkt, åj han hadde glatt panne, han må ha tatt botox. 

Anonymkode: 81f5c...aa0

Nei, på de fleste kan man ikke se det. De som påstår at de kan se det på alle er de som har sett noen som har overdrivi og tror at alle som tar botox ser sånn ut.

Anonymkode: 2d9e0...9cb

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrigeringer som er meningen at skal få deg til å se ut som at du er slik naturlig, kommenterer jeg ikke.

Hvis bestevenninna plutselig har fått oppblåste lepper, så nevner jeg det nok likevel, da vi snakker om alt. Men da hadde jeg nok visst om det på forhånd.

Anonymkode: f989f...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Endelig ser du ut som den følelsesløse psykopaten du er". Det er vel det beste jeg kunne sagt, for jeg klarer ikke å la være å være sarkastisk når folk gjør helt idiotiske ting. Botox/fillers ødelegger utseende på samme måte som autotune maltrakterer menneskelige stemmer. Det finnes ingenting formildende ved det, det er 100% destruktivt i absolutt alle tilfeller.

Anonymkode: 2ac84...7f1

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 12.10):

Ja, hadde hatt null problem med å sagt hvor stygt og billig det ser ut. 

Anonymkode: f70c9...736

Får se hvor fin du blir uten tenner da den dagen du forteller det til meg på en dårlig dag. Det beste er at du ender opp med falske tenner selv og ser stygg og billig ut. Blakk blir du og. Fortjent.

Anonymkode: 1ab72...7db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt unødvendig å kommentere sånt. Hvilken rolle spiller det for dere andre uansett da, om noen du kjenner eller møter har tatt fillers og botox? Det er jo ikke sånn at man tar botox for å "lure" folk heller. Mennesker ass, en hel haug med rasshøl overalt.

Anonymkode: d0aef...a02

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/21/2024 at 11:43 AM, AnonymBruker said:

Hvis en person har klippet/farget håret så er det jo vanlig å si” så fin farge” eller ” veldig fin på håret du er nå”

 

Men gjelder det botox og fillers også? 
 

Kan jeg f eks si, ” du frisket deg litt opp, veldig pent”?

 

 

Anonymkode: 963de...f89

Ja, det syns jeg. "Så fint ansiktet ditt ser ut nå. Det så ikke slik ut før". 
Hvis noen bruker botox og fillers så syns jeg det kan påpekes. Vi alle ser at det er gjort så vi kan vel påpeke hvor bra eller dårlig det ble.

Anonymkode: e9272...68e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg presterte en gang å spørre en kollega om hun hadde botox. Dette fordi vi snakket generelt om botox og så bare glapp det ut av meg . Huffameg 🤯🤯🤯 Typisk klønete mannfolk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 12.10):

Ja, hadde hatt null problem med å sagt hvor stygt og billig det ser ut. 

Anonymkode: f70c9...736

Det sier mest om din sosiale intelligens mtp at sikker minst 60% av alle kvinner over 40 bruker botox😅 Sikkert flere enn det også.

Anonymkode: a96f3...991

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult om noen hadde sagt at Botoxen jeg får av medisinske grunner gjør meg stygg. Det hadde vært dødskult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med tanke på at alle klinikkene har ventetid og lange åpningstider, så er det fler som behandles enn det folk skjønner og ser.

Hver sin lyst.

Hva som er pent, er smak og behag.

Anonymkode: 2ea79...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, det syns jeg. "Så fint ansiktet ditt ser ut nå. Det så ikke slik ut før". 
Hvis noen bruker botox og fillers så syns jeg det kan påpekes. Vi alle ser at det er gjort så vi kan vel påpeke hvor bra eller dårlig det ble.

Anonymkode: e9272...68e

Hvorfor i all verden skal det påpekes?  Hva er din hensikt med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 13.21):

Det er fordi du ser de som har satt en dårlig en. Hos meg er det ingen som tror jeg har botox, ikke engang når jeg poengterer det. Fordi den er satt diskret, uten noe sexy shot.

Anonymkode: e22ef...d16

Tro meg, folk ser det. 

Enkelte er blinde, det vet vi.

Men de aller fleste ser det. Og det synes godt. Noen har bare sett seg blinde på Dolly Duck lepper og "høye kinnbein"

Anonymkode: 33934...328

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det sier mest om din sosiale intelligens mtp at sikker minst 60% av alle kvinner over 40 bruker botox😅 Sikkert flere enn det også.

Anonymkode: a96f3...991

Det tar du veldig feil!! 

 

Anonymkode: 33934...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...