AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Del Skrevet 21. mai Synes jeg hører folk leser eller hører lydbøker hele tiden. Selv er det om ikke annet 15 min på sengekanten. Sykler til jobb, har små barn hvor yngste legges 19 og eldste 21. Slapper som regel av med litt tv om jeg rekker det etter opprydding. Når har dere tid til bøker? Anonymkode: 6a1aa...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Del Skrevet 21. mai Har ikke verken tid eller hjernekapasitet til å høre på podkast og lydbok Anonymkode: 52ca0...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Del Skrevet 21. mai Har vært en lesehest hele mitt liv. Da jeg hadde småbarn, leste jeg en times tid på kvelden. Har aldri vært noen TV-slave 😃. Nå har jeg voksne barn, og leser en bok i uka. Liker ikke å ha noe i ørene, så bruker lesebrett. Vet om venner som går en times tur noen ganger i uka og hører på lydbok, og noen som gjør det mens de gjør husarbeid, klipper plen osv. Anonymkode: 11033...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Del Skrevet 21. mai Nå er mine ikke småbarn lengre, men jeg har alltid hørt mye på lydbøker. Jeg ser forøvrig lite på tv uten selskap av andre, så da blir det mer tid til lydbok. Jeg slår på lydbok så snart jeg har et øyeblikk «alene»: når jeg gjør husarbeid, når barnet leker med søsken/venner og jeg bare må observere, når barnet ser barnetv, osv. Har bare en airpod i, slik at jeg får med meg det som skjer på andre øret. Også lydbok til og fra jobb - men jeg sykler ikke. Legger meg også med lydbok på øret, innen de 15 minuttene i sovemodus har gått, har jeg som regel sovnet for lengst da. Anonymkode: 1a352...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #5 Del Skrevet 21. mai Hører på lydbok på vei til steder - på bussen - når jeg går tur - når jeg tar oppvasken - når jeg lager mat - når jeg bretter klær - når jeg vasker. Har tre barn. Anonymkode: b2ec0...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #6 Del Skrevet 21. mai Før jeg sovner om kvelden, når jeg er oppe om natta og ammer, når jeg kjører bil, når jeg gjør husarbeid. Anonymkode: ef5ae...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #7 Del Skrevet 21. mai I bilen om jeg ikke orker musikk, mens jeg gjør rent, henger opp tøy, lager mat og rydder kjøkkenet på kvelden. Eventuelt mens jeg strikker. Det har jeg gjort siden ungene var små, men ikke så små at de krevde min fulle oppmerksomhet. Nå er de 8 og 11 år:) Anonymkode: 8af3a...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #8 Del Skrevet 21. mai Har mange hobbyer jeg må legge bort mens barna er veldig små, men det var helt forventet. Lydbok er en av de, eller rettere sagt bøker, da jeg foretrekker å lese. Anonymkode: 730d7...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 21. mai #9 Del Skrevet 21. mai Når jeg sitter på bussen til jobb, mens jeg støvsuger/rydder for kvelden, mens lille ligger på puppen ved leggetid, når jeg triller tur for at lille skal sove.. to sistnevnte kun med en propp i. Ellers når jeg lager middag om samboer er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #10 Del Skrevet 21. mai I bilen, på tur, under husarbeid, middagslaging, kveldstid... Varierer fra dag til dag ! Fin måte å koble ut på Anonymkode: 1c5a2...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #11 Del Skrevet 21. mai Til og fra jobb, når jeg går på butikken, gå tur, når jeg lager mat, gjør husarbeid. Liker også å høre på når jeg strikker. Anonymkode: c58d6...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #12 Del Skrevet 21. mai Lydbok er min måte å få kjedelige oppgaver morsomt. Som en liten motivasjon for meg selv. Hører derfor aldri på lydbok i kosekroken på sofaen, men setter den på når jeg gjør husarbeid, klesvask, matlaging, går tur med hunden i nabolaget (for gode skogturer vil jeg helst høre naturen), kjører lenge i bil, gjør hagearbeid osv. Av og til setter jeg på en lydbok på jobb, hvis jeg skal gjøre repetitive «hjernedøde» oppgaver. Elsker det! (Og tar gjerne i mot gode lydbok-anbefalinger) Anonymkode: c246d...2a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #13 Del Skrevet 22. mai På buss og sykkel til og fra steder (jobb, trening ol), mens jeg gjør husarbeid dersom det ikke er unger med, samme med matlaging. Anonymkode: 5e608...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #14 Del Skrevet 22. mai Små barn som legger seg 21 legger seg for sent. Jeg la meg 21 på ungdomskolen... Jeg leser eller hører på lydbok mens jeg vasker, rydder, henger opp tøy, når ungene leser/sover/er på fritidsaktiviteter etc. When theres a will, theres a way. Anonymkode: cb716...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå