Gå til innhold

Jeg ønsker ikke fri på måten hun krever

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da er det ikke noe vits i å fri. Et frieri skal være en intim ting mellom et par, gjort av følelser - ikke et show man skal gjennomføre på kommando ❣️

Anonymkode: 60596...189

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje du skal ta henne med på sirkus, så får hun sitt publikum 😂

Anonymkode: 77e4e...876

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenk at noen legger mer vekt på måten det fris på enn hvem som spør... 

Anonymkode: 0b201...c70

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåbærrips skrev (På 21.5.2024 den 8.42):

Er hun fra USA eller noe? Herregud så tåpelig. Ingen tips, bare føler med deg. Og jeg er kvinne..

Enig, også kvinne, og jeg har alltid tenkt at jeg kom til å bli ekstremt flau hvis noen fridde til meg på en sånn typisk amerikansk måte, på en scene, på TV eller foran en eller annen forsamling.

Anonymkode: 39fb9...6b0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh, det var min skrekk å bli fridd til på en slik måte. Ville ikke ha noen vitner kleint tilstede.

Anonymkode: 9b014...d54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes dette er veldig rart. Jeg tenker at ett frieri er noe DU skal gjøre. Gjøre det på DIN måte. Er ikke det godt nok altså? Hun vil heller at det skal være tilgjort enn noe du har lagt hjertet og sjelen din i? Veldig rart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er nå ikke så lett å få til et frieri som kommer på tv? Det er jo ikke akkurat av allmenn interesse? Kan bli vanskelig for deg å få det til, selv om du ringer til NRK og tv 2, så vil ikke jeg tro at å filme et frieri og sende det på tv er noe de gjør 😅

Du kan jo prøve å snakke med henne om dette? 

Anonymkode: 12ddf...47e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er nå ikke så lett å få til et frieri som kommer på tv? Det er jo ikke akkurat av allmenn interesse? Kan bli vanskelig for deg å få det til, selv om du ringer til NRK og tv 2, så vil ikke jeg tro at å filme et frieri og sende det på tv er noe de gjør 😅

Du kan jo prøve å snakke med henne om dette? 

Anonymkode: 12ddf...47e

Han kan jo si at hun får organisere det så skal han heller stille opp med ringen så kan hun se hvor "enkelt" det er.

Anonymkode: 77e4e...876

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan regne med å kunne bestille et frieri. Enten frir du på din måte, eller så må hun tåle å ikke bli fridd til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/24/2024 at 12:04 PM, AnonymBruker said:

Hva er ofc? 

Anonymkode: 4d3c5...016

Of course (sefølgelig) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å herregud, det er mitt aller verste mareritt.

Skjønner jo at det i enkelte tilfeller blir pressa frem, men likevel.. Når jeg ser slike offentlige og overdådige frierier tenker jeg at enten paret i sin helhet har sett for mye på bloggere og denslags, eller at frier benytter en hersketeknikk som sikrer et ja.🫣

Jaja, godt man ikke dør av et frieri man ikke drømmer om.

Anonymkode: fc571...507

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette trolletråd. Hvis ikke ville jeg ikke fridd før hun er mer voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 0.39):

Frierier som skjer offentlig på den måten betrakter jeg som en hersketeknikk for man regner ikke med at noen vil si nei når så mange ser det, så jeg ville sagt nei hvis jeg ble fridd til på den måten.

Anonymkode: 95e5b...679

Hehe. En av mine tidligere kjærester var vitne til et offentlig frieri der dama svarte NEI! Å fri foran publikum er jo per definisjon superkleint, men stemningen ble ikke mindre klein etter det avslaget😉

Anonymkode: 914e4...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min tanke er at hun (dere) er veldig unge? For noe sånt fjas er utrolig barnslig. Det skal altså stå en drøss med mennesker rundt og bivåne dette, noe som de færreste synes er så fantastisk (selv om de later som og spiller med for ikke å skuffe de to raringene som holder på). Det er ikke noen sensasjon eller verdensbegivenhet at folk gifter seg, det skjer hele tiden.

Hun virker oppmerksomhetssyk, opptatt av å skille seg ut og vise seg frem, og uten å ta hensyn til at du ikke deler hennes syn og heller tenker at dette er kleint. Som du/dere ser av tråden, er det ingen som kan tenke seg å bli fridd til på den måten.

Anonymkode: 3b453...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 8.40):

Dette gjør at jeg kvier meg litt til å fri, selv om det ikke er noe annet jeg heller vil enn å tilbringe resten av livet med henne. Noen i omgangskretsen vår fikk frieriet sitt dokumentert på tv, og hun har hengt seg ganske mye opp i dette. Hun vil oppleve noe lignende, og vil at flest mulig skal overvære øyeblikket. Også blitt uttrykt at hun kommer til å bli skuffet hvis ikke det gjøres riktig. Jeg på min side er en innesluttet person og mer privat. For å være ærlig vil jeg kun det skal være oss to der når jeg går ned på kne. Er ikke komfortabel med å få alles øyne rettet mot meg under et intimt øyeblikk som det. Har prøvd å formidle det for henne og foreslått å møtes på halvveien, for eksempel med nær familie til stede. Det ble lunkent mottatt..så jeg tenker, hva gjør jeg?

Anonymkode: 1433f...484

Hvorfor vil hun flest mulig skal overvære frieriet? Det er jo en opplevelse for dere to, ingen andre. Hun høres mer opptatt av å vise seg frem, enn av deres kjærlighet. 

Anonymkode: 0b6b7...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...