Gå til innhold

Hun har studert medisin, men virker gal

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det du skriver har ingenting med galskap å gjøre, men jeg skjønner at du syns det er skikkelig dårlig gjort. 

Husk at hun ikke fikk barnefar til å være utro, det valgte han helt selv. Om noe er det han som er den kjipeste her, ikke hun.

Anonymkode: ceb6c...524

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her. Faren har barn med nå 3 forskjellige og denne bonusmoren holdt på da jeg gikk gravid med å prøve seg hele tiden. Hun gikk medisin alle årene i utlandet og kom tilbake akkurat, flyttet rett inn og fikk barn innen få måneder. Hun løyv om «dems vennskap» også i de mnd jeg gikk gravid. 

Anonymkode: c0bf2...0ab

Da må vel kalle deg gal også, som valgte en så elendig mann som far til barnet ditt.

Anonymkode: 5d343...b94

• Liker 2
Skrevet

Hvordan har hun fått tid til å åle seg innpå noen under et så tøft studium og til og med i utlandet? 

hun virker jo temmelig desperat da, men jeg tenker jo at exen din har svært lite kontroll på seg selv. 3 barn med 3 kvinner og max drama. Blir svimmel av å tenke på det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Minitroll skrev (18 minutter siden):

Hvordan har hun fått tid til å åle seg innpå noen under et så tøft studium og til og med i utlandet? 

hun virker jo temmelig desperat da, men jeg tenker jo at exen din har svært lite kontroll på seg selv. 3 barn med 3 kvinner og max drama. Blir svimmel av å tenke på det. 

Hun ringte og sendte meldinger i ett. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts det ringte ingen bjeller at dette ikke er en trofast kjernekar når han allerede hadde to barn fra før med to forskjellige damer før du valgte å bli gravid med han? 

Anonymkode: 13703...c85

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har åpenbart dårlig dømmekraft når det gjelder menn, men det er hun jo ikke alene om...

Hvordan vet du at det er hun som solgte tingene dine og ikke mannen?

Anonymkode: ed7c6...e10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts det ringte ingen bjeller at dette ikke er en trofast kjernekar når han allerede hadde to barn fra før med to forskjellige damer før du valgte å bli gravid med han? 

Anonymkode: 13703...c85

Han hadde bare 1! Han har nå nr 3 med hun nye.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun har åpenbart dårlig dømmekraft når det gjelder menn, men det er hun jo ikke alene om...

Hvordan vet du at det er hun som solgte tingene dine og ikke mannen?

Anonymkode: ed7c6...e10

Så det på Tise. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Bonusmoren til datteren min har studert medisin, men virker ikke til å være med sine fulle fem. I mitt og barnefars forhold så smøg hun seg alltid innpå han og prøvde seg, fikk han til å være utro og nå er hun gravid etter kun noen få måneder. De ble også samboere etter noen få uker også har hun solgt noen av mine gjenglemte ting som jeg egentlig skulle hente. Skulle tro de som studerer til et sånt yrke er oppegående! Hva tenker dere? 

Hun fikk ham til å være utro? Stakkars mann som ikke har noen fri vilje. 

Ville sendt et vippskrav på verdien av det hun solgte. 

Anonymkode: 43f27...c3c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun fikk ham til å være utro? Stakkars mann som ikke har noen fri vilje. 

Ville sendt et vippskrav på verdien av det hun solgte. 

Anonymkode: 43f27...c3c

Nei, like barn leker best 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Bonusmoren til datteren min har studert medisin, men virker ikke til å være med sine fulle fem. I mitt og barnefars forhold så smøg hun seg alltid innpå han og prøvde seg, fikk han til å være utro og nå er hun gravid etter kun noen få måneder. De ble også samboere etter noen få uker også har hun solgt noen av mine gjenglemte ting som jeg egentlig skulle hente. Skulle tro de som studerer til et sånt yrke er oppegående! Hva tenker dere? 

Det som er tingen, er at medisinstudier er vanskelige å komme inn på, men studiene i seg selv er ikke så vanskelige.. Så hvis hun bodde sånn som jeg gjorde som ungdom - et lite sted, hvor "alle kjenner alle", så sitter ofte karakterene på videregående løsere, og det er mye enklere å få et godt nok snitt til å komme inn på studiene med høye karakterkrav.

Dessuten er det ganske stor forskjell på å være "bok-smart" og å være sosialt intelligent. Medisinstudiene i utlandet har jo opptaksprøver, og jeg tror helt ærlig det ikke er så dumt, fremfor det rene karakterkravet her i Norge. 

Også spørs det veldig hva du legger i "har studert medisin". Jeg har også studert medisin, fant ut etter tre år at studiene (les:  behandle pasienter) ikke var noe for meg, og ble sivilingeniør i stedet.

Nå skal det forøvrig sies at basert på det resterende du skriver her i tråden, så virker ikke dømmekraften din ang. valg av partner til å være din sterkeste side.. Æ

For all del, om du har det skriftlig at du skulle hente tingene dine, bare dra dit og krev å få tingene dine tilbake, eller penger for det som mangler?

Men så lurer jeg også på hvor lenge disse tingene har ligget der, i og med at du er over eksen din og at de har et barn sammen - for jeg hadde tenkt at om du sa du skulle hente det, og det gikk et halvt år, og du fortsatt ikke hadde hentet det, så var det ikke så viktig for deg å hente likevel... 

Anonymkode: 073dd...7d5

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...