Gå til innhold

Hun har studert medisin, men virker gal

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bonusmoren til datteren min har studert medisin, men virker ikke til å være med sine fulle fem. I mitt og barnefars forhold så smøg hun seg alltid innpå han og prøvde seg, fikk han til å være utro og nå er hun gravid etter kun noen få måneder. De ble også samboere etter noen få uker også har hun solgt noen av mine gjenglemte ting som jeg egentlig skulle hente. Skulle tro de som studerer til et sånt yrke er oppegående! Hva tenker dere? 

Anonymkode: c0bf2...0ab

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bonusmoren til datteren min har studert medisin, men virker ikke til å være med sine fulle fem. I mitt og barnefars forhold så smøg hun seg alltid innpå han og prøvde seg, fikk han til å være utro og nå er hun gravid etter kun noen få måneder. De ble også samboere etter noen få uker også har hun solgt noen av mine gjenglemte ting som jeg egentlig skulle hente. Skulle tro de som studerer til et sånt yrke er oppegående! Hva tenker dere? 

Sykt mange gærne leger der ut desverre 👀🙈

Anonymkode: 06fde...a35

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Leger er som alle andre - folk! 

Anonymkode: 5a607...c07

• Liker 8
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sykt mange gærne folk generelt…

Anonymkode: 5a607...c07

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dette innlegget var veldig vagt, og at de tingene du ramser opp ikke har noe med galskap å gjøre. 

Anonymkode: 4b90b...245

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det heller er eksmannen din som er den gale her. Han har en familie, er utro, flytter inn med ny dame yter få uker og smeller henne på tjukka etter få måneder. Hvordan klarte du å få barn med en slik galning?

Anonymkode: ee49c...b5c

• Liker 16
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker det heller er eksmannen din som er den gale her. Han har en familie, er utro, flytter inn med ny dame yter få uker og smeller henne på tjukka etter få måneder. Hvordan klarte du å få barn med en slik galning?

De begge 2 forsåvidt. Det er hun som åler seg innpå han og han er med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De begge 2 forsåvidt. Det er hun som åler seg innpå han og han er med. 

Ingen kan åle seg inn på meg, slik at jeg vil vært utro. Hadde noen klart å åle seg inn på deg og det hadde endt med at du byttet samboer i løpet av uker og ble gravid med ny mann i løpet av måneder? Eller kan det hende at eksen din allerede var klar for å bytte beite? 

• Liker 11
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun smøg seg kanskje innpå barnefar, men han var med på å være utro, så alt kan ikke legges på henne.

Det skal kun 1 sædcelle til for å bli gravid. Om de som mange nå til dags ikke bruker prevansjon så er det ganske enkelt å bli gravid.

Jeg kjenner noen som i dag enda er lykkelig gift, og de flyttet sammen og kjøpte hus etter bare noen mnd.

Ikke greit å selge andres gjenstander.

Hun er et menneske som alle andre.

Men spørsmålet er jo; ilegger du henne visse tanker pga. du ikke liker henne? Er ikke uvanlig at mor og bonusmor ikke helt går sammen.

Anonymkode: 35411...023

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså ens yrke/utdannelse har null niks nada med å gjøre om man er en kaninkoker eller helt ute å sykler.. 

Du kan skylde så mye du vil, men det krever 2 for å være utro, det krever 2 for å bli samboere, det krever 2 for å bli gravid - men bare 1 spermcelle - så da burde exen din brukt kondom da hvis han ikke ønsket dette. 

Din oppfattelse av henne har jeg mine tvil på at er uten påvirkning ra utroskapen. Sorry, men du har ikke noe du skulle sagt om hvem exen din velger å dele livet med. Er hun gal, kaninkoker, ute på sykkeltur mentalt så er det hans problem... 

Som barnemor ville jeg heller tenkt at jeg slapp billig unna når man ser hvordan exen din oppfører seg. Utroskap, nytt forhold, samboer og baby så kort tid etter.. Sier mer om han, enn henne.. 

Anonymkode: e67e7...3d4

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Flaks å ha en lege/medisinstudent som bonusmor. Kan hun stelle litt større sår, gjøre legevurderiner, gi antibiotika mot f.eks strep hals uten å dra med ungene til legevakta🥳

Anonymkode: 13703...c85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt så sinnt omnen solgte mine ting, da får hun kjøpe dem tilbake. 

Men ja, leger kan være gale akkurat som alle andre. Føler med deg.

Anonymkode: a55ef...316

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Altså ens yrke/utdannelse har null niks nada med å gjøre om man er en kaninkoker eller helt ute å sykler.. 

Du kan skylde så mye du vil, men det krever 2 for å være utro, det krever 2 for å bli samboere, det krever 2 for å bli gravid - men bare 1 spermcelle - så da burde exen din brukt kondom da hvis han ikke ønsket dette. 

Din oppfattelse av henne har jeg mine tvil på at er uten påvirkning ra utroskapen. Sorry, men du har ikke noe du skulle sagt om hvem exen din velger å dele livet med. Er hun gal, kaninkoker, ute på sykkeltur mentalt så er det hans problem... 

Som barnemor ville jeg heller tenkt at jeg slapp billig unna når man ser hvordan exen din oppfører seg. Utroskap, nytt forhold, samboer og baby så kort tid etter.. Sier mer om han, enn henne.. 

Anonymkode: e67e7...3d4

Helt enig 🙂. Likevel syns jeg ts har et poeng at det er jo urovekkende med en sånn type person i en legestilling med alt ansvar og etiske dilemmaer det medfører. Når det er sagt er det jo lite ts får gjort så lenge hun passer arbeidet sitt og ikke gjør grove feil på jobben.. ts skriver jo heller ikke om denne «kaninkokeren» er i aktiv jobb eller ikke 🤷‍♀️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har studert medisin? Hvis hun er lege , så hvorfor ikke bare skrive det?

Eller menr du at hun en gang i tiden var student på medisinstudiet, men sluttet? Hvor mange semesteret tok hun i så fall? Og i hvilket land og hvilken skole.

Anonymkode: f4d93...bec

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Din eks var utro. Og selger unna dine ting.

Men det er likevel den andre kvinnen sin skyld. 

Ærlig talt så kan vi jo diskutere hvem som er litt smågal her.... 

Anonymkode: 76d58...cdf

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har møtt på et par-tre av dem, men de fleste leger er snille, empatiske mennesker og gode kolleger. 

Anonymkode: 7c1e6...3a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har studert medisin? Hvis hun er lege , så hvorfor ikke bare skrive det?

Eller menr du at hun en gang i tiden var student på medisinstudiet, men sluttet? Hvor mange semesteret tok hun i så fall? Og i hvilket land og hvilken skole.

Anonymkode: f4d93...bec

Enig i at dette ble vagt.

Det er MANGE som har påbegynte studier innen helsefag, men som aldri kom i nærheten av å kunne søke autorisasjon som helsepersonell. Årsakene er ulike, i noen tilfeller skyldes det jo at vedkommende ikke var egnet til yrket.

Synes du burde avklare først som sist her, TS: Jobber bonusmor som lege?

Anonymkode: 2ecb9...d6d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet med en psykologi student en gang. Hun var veldig spesiell 

Hun prøvde å analysere oss 😆

Anonymkode: b901a...888

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Faren har barn med nå 3 forskjellige og denne bonusmoren holdt på da jeg gikk gravid med å prøve seg hele tiden. Hun gikk medisin alle årene i utlandet og kom tilbake akkurat, flyttet rett inn og fikk barn innen få måneder. Hun løyv om «dems vennskap» også i de mnd jeg gikk gravid. 

AnonymBruker
Skrevet

Far er heller ikke til å stole på, bare så det er sagt. Jeg er over min eks, men har problemer med at han forhaster seg inn i forhold. Dette er vel jente nr 4 på 1 år som jeg vet om at han introduserer😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...