Gå til innhold

Caps på damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva synes dere? Gjerne kom med innspill dere menn også.

tenker ikke sånn trucker caps men mer klassisk som foreksempel polo/ralph lauren osv.. 

Anonymkode: 3098e...add

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Samboeren min elsker at jeg bruker caps 🫣🙂 Han synes det er pent når kvinner bruker det 🙂

Anonymkode: 4e4c7...91a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker caps i stallen og når jeg seiler fordi det er praktisk. Bryr meg virkelig ikke om det er trendy.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det meningen man skal synes noe om, hvordan det ser ut? Når jeg bruker caps er det for å holde håret på plass og solen ute av øynene. 

Anonymkode: 0b2b4...d8b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Samboeren min elsker at jeg bruker caps 🫣🙂 Han synes det er pent når kvinner bruker det 🙂

Bonus 😀Kan jeg spørre hvilken type caps du bruker? 
ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er det meningen man skal synes noe om, hvordan det ser ut? Når jeg bruker caps er det for å holde håret på plass og solen ute av øynene. 

Anonymkode: 0b2b4...d8b

Samme her. Gir blaffen i om noen mener noe om det, er min hud og mine øyne jeg beskytter.

Anonymkode: e338d...952

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Bruker det når jeg jobber ute i sola eller med noe som gir fare for å få noe dritt i håret, som hagearbeid, maling eller lignende, eller ved turgåing i mye sol. Har en helt vanlig caps fra H&M. Veit ikke hva som er forskjellen på denne og de "klassiske" (utenom prisen sikkert :P ). 

Bruker det altså til praktiske formål og ikke estetiske. Synes ikke det er et spesielt pent plagg på hverken kvinner eller menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foretrekker egentlig bøttehatt, da jeg føler jeg får mer beskyttelse (bl.a ørene), men bruker caps en og annen gang også. Synes ingenting spesielt om det. Bruker det av pratiske årsaker, ikke pga estetikk. Mannen liker best når jeg bruker bøttehatt.

Anonymkode: fc494...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foretrekker de som er flate på toppen. Har sikkert ti capser, om ikke mer. Fin når det er sol ute, eller som beskyttelse mot regn. 

Anonymkode: 67fbb...85a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker caps for å beskytte meg mot solen. Er det virkelig enda en ting man skal tilfredsstille andres estetiske standard med? Er vi kvinner ikke objekter nok fra før?! 

Anonymkode: 00615...e1d

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Bonus 😀Kan jeg spørre hvilken type caps du bruker? 
ts

Slike 

Screenshot_20240521_175957_Samsung Internet.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Slike 

Screenshot_20240521_175957_Samsung Internet.jpg

Den bruker jeg også! God å ha på. 

Anonymkode: 810da...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Caps er til for å beskytte ansiktet mot solen. En fordel kan være færre rynker på sikt. Jeg er 37 år og har brukt caps på fritiden i mange år, for eksempel når jeg er på løpetur, ute med ungene i helgene, på tur i skogen, går til butikken osv. Jeg tror jeg ser helg grei ut med caps og har aldri fått noen kommentarer verken for eller imot. Mannen min bruker også caps. 

Anonymkode: 7861b...dc9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker kun caps når det regner eller når det er sol og jeg skal scrolle på mobilen. Synes alle capser til dame er litt små…. Jeg har sikkert stort hode…. Fikk en Kjus-caps av mannen som er veldig god, men den er ikke spesielt feminin….. Har to rosa Patagonia-capser, men de er veldig små….. 

Anonymkode: f6a3d...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg de flate er ganske harry, ellers er resten ganske greie og praktiske. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Liker stort sett ikke caps på noen hvis det estetiske skal telle. Men bryr meg fint lite om folk bruker det og hender en sjelden gang jeg bruker selv. Det er mer praktisk enn pent ihvertfall. 

Anonymkode: ec901...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På seilbåten, ja. På gata, nei.

Anonymkode: 9f481...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det når jeg jobber ute i hagen, er på sjøen eller når jeg soler meg og trenger å skjerme ansiktet, ikke noe jeg ville gått med om det ikke var i sammenheng med noe slikt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker det daglig på jobb. I likhet med de fleste andre jeg jobber med.

Anonymkode: 66daa...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...