Jente37 Skrevet 20. mai 2024 #1 Del Skrevet 20. mai 2024 Jeg kjøpte en main coon hunnkatt for å bruke i avl. Nå viser det seg at jeg ikke kan bruke den i avl pga helseutfordringer (tannfeil bl a). Har jeg krav på penger tilbake fra oppdretter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Del Skrevet 20. mai 2024 Står det spesifikt i kontrakt at den er solgt til avl ? Betalt mer enn kosepris? Sier 14 ukers helseattest noe ang tenner ? Isåfall kan du kreve mellomlegget fra avl til kosepris. Anonymkode: d0ee4...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 20. mai 2024 #3 Del Skrevet 20. mai 2024 Hva koster en avlskatt innen den rasen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 20. mai 2024 #4 Del Skrevet 20. mai 2024 Jente37 skrev (3 timer siden): Jeg kjøpte en main coon hunnkatt for å bruke i avl. Nå viser det seg at jeg ikke kan bruke den i avl pga helseutfordringer (tannfeil bl a). Har jeg krav på penger tilbake fra oppdretter? Bombe med tannproblemer hos mc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #5 Del Skrevet 21. mai 2024 Regner med katten er forsikret, og da dekkes tapt avlsverdi. Anonymkode: 21520...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #6 Del Skrevet 21. mai 2024 Hvilken kontrakt og forsikring har dere? Hvor gammel er katten? Hvilke helseutfordringer og hvilke tannfeil? Anonymkode: ba341...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå