AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Del Skrevet 20. mai ? Anonymkode: 583df...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 20. mai #2 Del Skrevet 20. mai Vegard er etter min mening helt klart finest! Begynner å bli mange små Vegard rundt omkring. Flott navn, liker guttenavn med harde konsonanter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #3 Del Skrevet 20. mai Vegard. Jeg liker ikke navnet Atle noe særlig. Anonymkode: 03638...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #4 Del Skrevet 20. mai Vegard. Dårlig følse for atle. De jeg kjenner som atle er litt creepy Anonymkode: f72eb...112 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #5 Del Skrevet 20. mai Jeg liker Vegar bedre enn Vegard, med mindre d-en skal uttales på din dialekt, ts. Så jeg synes Atle er finere enn Vegard, men Vegar er finere enn Atle. Anonymkode: 9080f...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #6 Del Skrevet 20. mai Vegard. Anonymkode: 0f4e2...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #7 Del Skrevet 20. mai Liker begge navnene Anonymkode: 89fdb...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #8 Del Skrevet 20. mai Vegard. Med d Anonymkode: 43fd1...232 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Del Skrevet 20. mai Vegard hadde jeg valgt. Men med muntlig uttale uten d. Anonymkode: 3ab3a...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #10 Del Skrevet 20. mai ihvertfall ikke Atle Anonymkode: 95063...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #11 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 17.30): ? Anonymkode: 583df...43d Synes begge er kjempe fine,men måtte jeg velge, så hadde det blitt Atle, Vegard begynner og bli veldig inn nå Anonymkode: 88230...986 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #12 Del Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Synes begge er kjempe fine,men måtte jeg velge, så hadde det blitt Atle, Vegard begynner og bli veldig inn nå Anonymkode: 88230...986 Synes Vegard har vært populært lenge.Vet om flere Vegard i 20-30 årene. Anonymkode: b8682...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. mai #13 Del Skrevet 21. mai Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 21. mai #14 Del Skrevet 21. mai Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #15 Del Skrevet 21. mai Liker begge navnene veldig godt! Elsker norrøne navn, og mannen og jeg (venter barn i nov) har bare sånne navn på lista for både jente og gutt. Vegard er et navn vi vurderer som veldig aktuelt. Men Atle kan absolutt komme inn på lista også! Brødrene heter Sigurd og Erlend. Anonymkode: a2027...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #16 Del Skrevet 21. mai Vegard, definitivt. Anonymkode: b53c7...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 22. mai #17 Del Skrevet 22. mai Begge er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #18 Del Skrevet 22. mai Vegard er nok mer i tiden enn Atle. Tror ikke det er så mange Atle-r i barnehagene nå? Så hvis du vil ha et mer «unikt» navn (som likevel alle har hørt og kan stave), så er Atle et bra valg. Liker det ganske godt jeg! Vegard er også nydelig. Anonymkode: 63947...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #19 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 20.08): Synes Vegard har vært populært lenge.Vet om flere Vegard i 20-30 årene. Anonymkode: b8682...fbb Nå tenker jeg mest på de siste 10 årene, jeg kjenner 10 vegard, 3 går i klassen til min som er 10,mens de ansre er yngre, 3 av de er født i år Anonymkode: 88230...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #20 Del Skrevet 22. mai Velg det navnet du liker best. Vet ikke om noen barn som heter Atle, men ganske mange som heter Vegard. Syns Atle er litt rart navn, men sikkert fordi jeg ikke er vant til det. Anonymkode: 1fb2c...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå