skruf Skrevet 20. mai 2024 #1 Del Skrevet 20. mai 2024 Oppdaget at jeg så og si har litt tyngre parfymer i skapet, og kunne tenkt meg en som virkelig lukter sommer! Så jeg prøver meg på en sommerparfyme-tråd i håp om å fange opp noen godbiter Tenker lukt av sjø, varme svaberg, sol, varme toner….den lukten når man kommer hjem etter en dag på stranda/ved haver der huden fortsatt er varm med ei lukt av blanding av solkrem, saltvann etter bading og sola som har tørket huden etter bading……klær som er vasket og tørket ute i sola, den gode lukten av blomster som står i full blomst, den friske luften etter ei kort regnbyge mot varm asfalt…..rett og slett ei varm, søt og god sommerlukt❤️ Selv så kjøpte jeg denne nå i vår, veldig god, har brukt den hver dag og fått så mange komplimenter, men føler ikke helt den er den ultimate sommerparfymen https://dekanten.no/products/giardini-di-toscana-bianco-latte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #2 Del Skrevet 20. mai 2024 Armani Ocean di Gioia Jennifer Lopez Glow Tom Ford Soleil Blanc Clean Warm Cotton Nivea Sun Mugler Alien Goddess Maison Margiela Beach Walk Anonymkode: 4a668...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 20. mai 2024 #3 Del Skrevet 20. mai 2024 Armani prive jasmin kusamono! ❤️ Absolutt min favoritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 20. mai 2024 #4 Del Skrevet 20. mai 2024 (endret) Mine sommerfavoritter er Chanels klassiske Cristalle, og en mimosaduft fra l’Artisan. Tror bare den heter Mimosa pour moi. Den er litt søt og myk, mens Cristalle er stram og elegant. Ellers synes jeg Cartiers Baiser moi som edt er en nydelig sommerduft, som lukter litt sommereng og litt grønt gress. Hvis det er saltvann du er ute etter, ville jeg testet Hermes eau des merveilles, det er vel en nokså klassisk salt duft. Endret 20. mai 2024 av Lucille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #5 Del Skrevet 20. mai 2024 Marc Jacobs, Perfect. Eller en av de andre gode fra det merket 🙂 Anonymkode: 54528...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #6 Del Skrevet 20. mai 2024 Diptyque Philosykos Eau de Toilette – Koch Parfymeri Elsker denne! Anonymkode: 86d04...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 20. mai 2024 #7 Del Skrevet 20. mai 2024 Jeg er nok litt som deg, at de fleste parfymene min passer bedre om høsten og vinteren. I min samling ender jeg fort opp med Peche et Suede av Linda landenberg, som lukter ganske naturtro fersken. Men utfra det du skriver så kom jeg til å tenke på denne: https://www.4160tuesdays.com/4160tuesdaysscentshop/cat_1476935-What-I-Did-On-My-Holidays.html Jeg har den ikke selv, men jeg har prøvd den, og den lukter virkelig som en varm dag på stranden. Solkrem, sukkerspinn og sjøluft er blant duftnotene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå