Gå til innhold

Er det vanlig å føle seg nedstemt etter møte med mennesker? Og dagen derpå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hvorfor er du på kvinneguiden da? 

for å være med og diskutere hvorfor flere og flere kvinner og men er sint på hverandre, i stede for å elske hverandre.

Det burde være sunt for dette stedet at menn deltar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 14.04):

Da tenker jeg menn for min del, der vi har møtt hverandre og hatt en liten greie. Hatt sex med også blir det stille etterpå. Jeg har kjent han det gjelder men det er den ventetiden etterpå som er så vond. Legger merke til pm han er på eller av. Kjenskje også må ta avstand til snap og sosiale medier av og til fordi jeg kan bli opphengt I å få svar. Er så slitsomt... Idag er det dagenderpå for min del og kjenner ekstra på det. Jeg var ikke så interessert i sistnevnte her, men det er den følelsen når man har hatt sex og venter på respons. 

Noen råd og tips om hva jeg burde gjøre annerledes fremover? Rett og slett kutte ut mannfolk for en periode? Nærmer meg 38år så burde igrunnen vite bedre🙈🦋

Anonymkode: e6fa9...5b2

Men hvorfor sitter du å venter på svar da? Kan ikke du sende melding først? Forklare hvordan du føler det. For det du vet så venter den andre på respons også. Det blir jo bare en evig runddans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lite kjent skrev (4 minutter siden):

for å være med og diskutere hvorfor flere og flere kvinner og men er sint på hverandre, i stede for å elske hverandre.

Det burde være sunt for dette stedet at menn deltar.

Er du lei deg for at vgd la ned? 

Anonymkode: 26965...90a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er du lei deg for at vgd la ned? 

Anonymkode: 26965...90a

har aldri vært innom vgd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 14.04):

Da tenker jeg menn for min del, der vi har møtt hverandre og hatt en liten greie. Hatt sex med også blir det stille etterpå. Jeg har kjent han det gjelder men det er den ventetiden etterpå som er så vond. Legger merke til pm han er på eller av. Kjenskje også må ta avstand til snap og sosiale medier av og til fordi jeg kan bli opphengt I å få svar. Er så slitsomt... Idag er det dagenderpå for min del og kjenner ekstra på det. Jeg var ikke så interessert i sistnevnte her, men det er den følelsen når man har hatt sex og venter på respons. 

Noen råd og tips om hva jeg burde gjøre annerledes fremover? Rett og slett kutte ut mannfolk for en periode? Nærmer meg 38år så burde igrunnen vite bedre🙈🦋

Det er nok veldig vanlig at sex og det å dele kroppen med andre er sårbart og noe en ikke "klarer" å ta så lett på, og dermed søker en viss bekreftelse i etterkant eller føler nedstemthet. Kanskje er du rett og slett bare ikke helt komfortabel med "greier" men trenger noe mer betydningsfult? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 10.37):

Kjenner meg igjen. Det er lissom dagen etter man hadde trengt den ekstra bekreftelsen at det var hyggelig. Du var deilig. Digger å ha sex med etc. neida knusk stille .. og man begynner å tvile på seg selv at man ikke var fin nok og bra nok osv osv.. 

Forklaringen er enkel tror jeg. Menn har høyt testosteron nivå når de viser interesse for deg seksuelt. Når de så har hatt det synker nivået langt ned og de mister interessen og du som person er uansett ikke viktig.

Over tid vil dette ødelegge deg og din evne til emosjonell tilknytning til framtidig partner. Da en vil alltid aldri føle seg bra nok, fin nok etc. og du tror aldri på senere når en mann liker deg.

Anonymkode: eeebd...306

Åh nettopp dette 😑 Så godt du satt ord på det. Jeg har ikke klart å finne årsaken fordi de liker jo meg, sier jeg er attraktiv. Men så kommer dagene da de har fått seg. Da var jeg plutselig ikke så spennende lengre. Dreper meg innvendig.. TS 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
herzeleid skrev (23 timer siden):

Det er nok veldig vanlig at sex og det å dele kroppen med andre er sårbart og noe en ikke "klarer" å ta så lett på, og dermed søker en viss bekreftelse i etterkant eller føler nedstemthet. Kanskje er du rett og slett bare ikke helt komfortabel med "greier" men trenger noe mer betydningsfult? 

Kan det ha noe med en episode da jeg var 15år og ble utnyttet seksuelt, altså ble dopet ned og husker ingenting annet enn at han løp ut døren? Så han aldri igjen. Var min første sex opplevelse 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 8.15):

Jeg har det på samme måte. Og det er ikke noe gøy. Kommer alltid en usikkerhet etterpå og nå for tiden skal man ikke spørre om hva som skjer. Man skal bare vente, være laid back og ikke bry seg.

Det er et helvete og det ødelegger meg… Vurderer å kutte ut menn men jeg ønsker meg jo et forhold.

Anonymkode: 97b2a...99d

Så enig med deg ❤️❤️😒 mannfolk (noen) er så utrolig lite følsomme. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan det ha noe med en episode da jeg var 15år og ble utnyttet seksuelt, altså ble dopet ned og husker ingenting annet enn at han løp ut døren? Så han aldri igjen. Var min første sex opplevelse 

Det kommer av at du har dårlig selvbilde, og du trenger psykolog så du ikke fortsetter å gå på disse smellene dine hvor menn bare bruker deg.

Anonymkode: 12aab...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer av at du har dårlig selvbilde, og du trenger psykolog så du ikke fortsetter å gå på disse smellene dine hvor menn bare bruker deg.

Jeg har ei venninne som lå med mannen på første date, de er gift idag. Ikke rart en bir forvirret. Skulle jeg trengt psykolog? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (På 21.5.2024 den 9.46):

Føler så med deg. Kan kjenne meg igjen i dette her 🪷💕. Hvis du blir veldig lei deg så kan det nok være lurt å kutte ut mannfolk en periode som du skriver, for jeg har inntrykk av at du egentlig ønsker deg en kjæreste slik du skriver her. Stemmer det? 

For meg går det ikke an å finne en mann som elsker meg for den jeg er. Har vært singel I 3år etter 15års forhold med en mann som gav meg noe helt annet, vi ble fort kjærester❤️ mennene idag er noe shit, bare ute etter sex og fandebskap. Sorry mitt utbrudd 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ei venninne som lå med mannen på første date, de er gift idag. Ikke rart en bir forvirret. Skulle jeg trengt psykolog? 

Men kjære deg nå har du gått på såppass mange smeller at du burde lære? Det er jo tydeligvis noe med deg eller mennene du møter som gjør at du bare blir brukt for sex gang på gang, så hvis du ønsker å endre utfall så må jo noe endres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 10.37):

Kjenner meg igjen. Det er lissom dagen etter man hadde trengt den ekstra bekreftelsen at det var hyggelig. Du var deilig. Digger å ha sex med etc. neida knusk stille .. og man begynner å tvile på seg selv at man ikke var fin nok og bra nok osv osv.. 

Forklaringen er enkel tror jeg. Menn har høyt testosteron nivå når de viser interesse for deg seksuelt. Når de så har hatt det synker nivået langt ned og de mister interessen og du som person er uansett ikke viktig.

Over tid vil dette ødelegge deg og din evne til emosjonell tilknytning til framtidig partner. Da en vil alltid aldri føle seg bra nok, fin nok etc. og du tror aldri på senere når en mann liker deg.

Anonymkode: eeebd...306

Så det kunne vært verdens peneste dame de kunne gjort dette mot? Bare ditche etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...