Gå til innhold

Sjeldne navn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leste en sak på fb i dag ang sjeldne navn,hvor mange kommenterte og var stolte av at barnet deres hadde et navn ingen andre har.  Greit nok,det er sikkert kjedelig å hete det samme som fem andre i klassen,men det er jo måte på hvor spesielt det skal være. Jeg tenker heller at det er en grunn til at få heter det,at det ikke er så fine navn,eller alt for spesielle...

Anonymkode: 027ed...1ab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja.. noen navn kan gå av moten og bli glemt.. så kan jo hende noen av disse mindre brukte navnene er fine. Folk har dessuten forskjellige meninger om hva som er fint. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Leste en sak på fb i dag ang sjeldne navn,hvor mange kommenterte og var stolte av at barnet deres hadde et navn ingen andre har.  Greit nok,det er sikkert kjedelig å hete det samme som fem andre i klassen,men det er jo måte på hvor spesielt det skal være. Jeg tenker heller at det er en grunn til at få heter det,at det ikke er så fine navn,eller alt for spesielle...

Anonymkode: 027ed...1ab

Hvor står den saken?

Anonymkode: 51588...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig skyter vel flere slike navn i været. Min oldemor hadde et meget sjeldent navn som jeg skulle ønske kom opp av skuffen igjen, men det er bare åtte som heter det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...