AnonymBruker Skrevet 24. mai #21 Del Skrevet 24. mai Jeg trives veldig godt med 10-12 timer søvn 🙂 Sånn har jeg alltid vært, fra dag 1, og så har jeg aldri trengt mindre søvn med årene. Anonymkode: 3e000...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #22 Del Skrevet 24. mai De siste nettene har jeg sovet rundt 9 timer og vært helt utslitt dagene etter. Klarte å bryte mønsteret og sov 6 timer i natt. Det passer meg bedre. Anonymkode: ed342...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #23 Del Skrevet 24. mai 9-10 timer. Ikke mindre behov med årene Anonymkode: c5172...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 24. mai #24 Del Skrevet 24. mai 6-7 syntes synd på se som må sove så mye.. går jo bort mye fritid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. mai #25 Del Skrevet 25. mai Ca 7. I perioder med smerter litt mer (lur på dagen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #26 Del Skrevet 25. mai 6-7 timer. Men klarer meg også helt fint med 5. Mindre kjenner jeg gjennom dagen. Sover aldri over 8. Mindre enn mannen. Vi legger oss alltid samtidig. Men jeg liker denne alenetiden på morgenene i helgen veldig godt. Anonymkode: 7308e...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #27 Del Skrevet 25. mai 7-8 timer. I følge klokka mi sov jeg 7 timer og 26 minutter natt til i dag, og da våknet jeg helt uthvilt. Men det kommer an på kvaliteten på søvnen også. Så typisk trenger jeg omtrent 7 timer med god søvn eller 8 timer med urolig og dårlig søvn. Anonymkode: cf1ea...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 25. mai #28 Del Skrevet 25. mai Tja.. blir stort sett 4-6 timer, ca 7 hver natt hadde vel vært bra😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 25. mai #29 Del Skrevet 25. mai Alle voksne mellom 25 og 65 trenger 7 til 9 timer… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 25. mai #30 Del Skrevet 25. mai 7-8 timer. I 20-årene kunne jeg fint sove 9-10 timer i helgene. Spesielt natt til lørdag. Skjønte ikke folk som orket å gå på byen på Fredager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #31 Del Skrevet 25. mai 4-5. Trenger ikke mer . Aldri trøtt på dagene . Anonymkode: e34c1...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 25. mai #32 Del Skrevet 25. mai Helst 7-9 t I løpet av døgnet, men blir aldri det i strekk pga unger. Sover i 3-4 t maks, før baby skal ha mat. Ellers våkner jeg av og til utenom det for å gå på do. Mellom 00- 07, blir det ca 5-6 t, resten av søvnen er når baby sover på dagen. Noen døgn blir det bare 5 t I løpet av døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #33 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): 4-5. Trenger ikke mer . Aldri trøtt på dagene . Anonymkode: e34c1...058 Pants are on fire. Anonymkode: b629d...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 26. mai #34 Del Skrevet 26. mai Utenom pollensesongen så trenger jeg 7-8 timer, i pollensesongen når det står på som verst så trenger jeg gjerne 9-10 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #35 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Pants are on fire. Anonymkode: b629d...db5 Nei, det er sant. Men ville slitt hvis bare 3-4 timer. Anonymkode: e34c1...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå