AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Del Skrevet 20. mai Går litt periodevis her, sover vanligvis rundt 7, men siste uken har jeg trengt 8. er det normalt? Anonymkode: 38a26...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #2 Del Skrevet 20. mai 9 t her Anonymkode: 45986...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 20. mai #3 Del Skrevet 20. mai 7 t om natta og 1 t på sofan etter middag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #4 Del Skrevet 20. mai Det kommer an på. Jeg er plaget med rastløs/urolig søvn, og da må jeg kompensere med flere timer for å bli uthvilt. Gjerne 8-9 timer. De nettene jeg sover rolig klarer jeg jeg med 7 timer. Anonymkode: 82947...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #5 Del Skrevet 20. mai Magiske tallet er 7. Blir trøtt og dorsk av mindre, men også av mer søvn enn det, Anonymkode: 90c40...bf3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. mai #6 Del Skrevet 20. mai Minimum 9 timer. Ofte 10 timer. Jeg kan våkne på den 9'nde timen og bare ligge i sengen min en times tid 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. mai #7 Del Skrevet 20. mai Mellom 6 og 7 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #8 Del Skrevet 20. mai 4 timer så er jeg good to go. Anonymkode: b983c...5d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Del Skrevet 20. mai Jeg TRENGER 8-9 timer men blir sjelden mer enn 3-5 t. Huff, blir gal av å ikke kunne sove Anonymkode: 4e5c0...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 20. mai #10 Del Skrevet 20. mai Alt mellom 5-8 timer. Noe lenger enn det så våkner jeg av at jeg har vondt i ryggen... Tenker 6-7 timer er helt ideelt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #11 Del Skrevet 20. mai Det viktigste for meg er å sove til jeg våkner av meg selv. Vekkerklokke er en dårlig start på dagen. Anonymkode: 3bf16...c00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #12 Del Skrevet 20. mai 7-8 fungerer jeg best på, men blir vanligvis ca 6. Anonymkode: b95e7...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #13 Del Skrevet 21. mai Når jeg er i en god rutine våkner jeg av meg selv etter 7,5 timer på sommeren og er uthvilt. På vinteren litt mer. Anonymkode: 04ef8...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #14 Del Skrevet 21. mai 8-8.5 time. Anonymkode: 90e07...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #15 Del Skrevet 21. mai Trenger og er mest funksjonell etter 7-8 timer, men blir dessverre oftere rundt 6 timer med søvn 😅 Anonymkode: 4275f...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 21. mai #16 Del Skrevet 21. mai Litt over 7 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #17 Del Skrevet 21. mai Kommer an på alder? Jo eldre, jo mindre søvn trenger man. Her er det 7,5-8 om sommeren Anonymkode: 32903...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 22. mai #18 Del Skrevet 22. mai Minimum 7 timer, men trives best med 8-9 timer om natta. Hvis jeg sover mindre om natta blir det en kort lur når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 24. mai #19 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 9.17): Går litt periodevis her, sover vanligvis rundt 7, men siste uken har jeg trengt 8. er det normalt? Anonymkode: 38a26...115 Jeg 6 -7 timer kona trenger 10-12 folk er forskjellig, nyter mange timer alene tid da😀. Kan være pga at jeg er mere fornuftig en henne, trener eller del og spiser næringsrikt mat, jeg er også flink til å bearbeide sanseinntrykk iløpet av våken tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 24. mai #20 Del Skrevet 24. mai Ca 6 - 6,5 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå