AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Del Skrevet 20. mai For noen år siden flyttet jeg til samboers hjemsted. Kjente ingen her. Begynte å jobbe på sykehjemmet, og fikk god kontakt med noen kollegaer. Så byttet jeg jobb til et annet sykehjem i samme by, pga tilbud om fast stilling. Jeg fikk litt kontakt med ei fra det første sykehjemmet jeg jobba på. Bor ikke så langt fra hverandre, så vi møttes noen ganger for å gå tur. Jeg var hos henne 3 ganger. Hun sa jeg bare kunne ta meg en tur igjen. Men så gikk tiden og jeg gjorde ikke det. Ikke for jeg ikke ville, men jeg var redd hun ikke ville.. så ble det liksom mindre og mindre kontakt.. hun er herfra så har allerede en vennegjeng. Jeg ønsket jo gjerne bli kjent. Skrev litt med henne for noen dager siden. Jeg skrev først jeg har tenkt flere ganger på å ta kontakt, men ikke villet trenge meg på 🙈 da skrev hun: Men det må du jo gjøre hvis vil ha kontakt. Hun har selvfølgelig helt rett. Men nå føler jeg meg så teit.. og flau at jeg er så usikker på meg selv for at jeg ikke tør 🙈 Noen råd? Hvordan komme seg forbi denne usikkerheten? Anonymkode: 1604d...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #2 Del Skrevet 20. mai kom det noe initiativ fra hennes side? Anonymkode: cff29...cbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 20. mai #3 Del Skrevet 20. mai Bare gjør det? Du kommer ingen vei ellers..si til deg selv at det går bra, at du kan gjøre det. Si det gjerne høyt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 20. mai #4 Del Skrevet 20. mai Som den som ikke har noe nettverk,er du den som må ta mest initiativ. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 20. mai #5 Del Skrevet 20. mai (endret) Det er ikke noe å tolke, hun sier at du bare må ta kontakt om du har lyst. Hun hadde ikke sagt ‹det må du gjøre» om å ta kontakt om hun ikke vil ha kontakt. Hun hadde heller ikke skrevet litt med deg om hun prøvde å unngå deg. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): kom det noe initiativ fra hennes side? Anonymkode: cff29...cbc I og med at denne dama bor på hjemstedet sitt og har en stor vennegjeng allerede kan man egentlig ikke forvente det så tidlig i vennskapet, hun har jo ikke behov for nye venninner, men blir tydeligvis gjerne kjent med TS. Etterhvert vil det nok bli naturlig for henne å invitere med TS også når hun skal møte venninner. Endret 20. mai av Sidsel 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #6 Del Skrevet 20. mai Bare hopp i det♥️ Anonymkode: ce12e...a02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 20. mai #7 Del Skrevet 20. mai Slutt å tolke og bare ta til deg det hun sier. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 20. mai #8 Del Skrevet 20. mai Hun har rett i at du må kanskje være den som tar ekstra initiativ, for det er du som står utenfor og vil inn. Men, det skal ikke være slik at alt av ansvar og initiativ ligger på deg. Det er ikke et godt vennskap når den ene må "trenge seg på" alltid. Et vennskap bør virkelig ha initiativ fra begge kanter. Om ikke i lik mengde, så er det forskjell på litt fra den ene part kontra ingenting. Det skal ikke være slik at du jager etter henne hele tiden. Det sagt, så er dere i en såpass tidlig fase nå at kanskje du bør være litt påskrudd rundt henne til dere er varme nok sammen, og at hun da tar mer initiativ mot deg også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Del Skrevet 20. mai Tenker at siden du har mindre nettverk enn henne små må du ta oftere kontakt enn henne. Kan anbefale en app som heter hey vina om du vil bli kjent med flere Anonymkode: b49df...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 20. mai #10 Del Skrevet 20. mai Ikke tenk, bare gjør! Hopp i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå