AnonymBruker Skrevet 23. mai #21 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 23.45): Kjenner meg ekkel og uggen. Er i eksamenstiden og kan vell si det går en del penger på usunn mat og drikke da man har behov for rask energi og ikke har tid til å følge de normale mat vanene man har. Spiser usunt, og fikk kommentar fra min egen mor at jeg ikke burde bruke penger på take away og usunn mat. Hvordan skla man unngå det i eksamenstiden? Lite frister det å stå å smøre seg niste og lage mat mår du har lite energi til overs i denne travle tiden. Mister hele matlysten også når det er varmt, itilegg til å få kommentarer. Sliter med eget selvbilde så gjør litt vondt å få slike kommentarer. Har noen gode råd eller ord? Anonymkode: a1382...98a Føler du deg ekkel og uggen? Da hjelper ikke take away og annet usunn mat. Det hjelper deg heller ikke under eksamensperioden. den tiden du bruker på å gå bort, bestille og vente, kunne du brukt på å lage frokost/niste for noen dager i slengen. Det handler om prioriteringer. Ingenting galt i å kose seg med usunn mat i ny og ne, men du har tid til å lage sunn og god mat. Husk frukt! Anonymkode: 8593c...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå