AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Del Skrevet 19. mai Annelin Lisa Anonymkode: 52eba...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #2 Del Skrevet 20. mai Annelin? Veldig rart. Anneline eller annelinn forstår jeg mer. Ikke fine navn. Lisa - røykedame Anonymkode: b1abf...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #3 Del Skrevet 20. mai Liker ikke Annelin. Har dårlige assosiasjoner til Lisa, men navnet er egentlig ganske fint. Anonymkode: 74dc5...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #4 Del Skrevet 20. mai Annelen synes jeg kan være fint 😊 Lisa er et fint og streit navn. Anonymkode: 93276...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 20. mai #5 Del Skrevet 20. mai Lisa er et veldig fint navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. mai #6 Del Skrevet 20. mai Annelin kjenner jeg ei jente som heter og jeg synes det er fint. Heller Annelin, enn Annelinn for min del. Lisa er også pent. Positive assosiasjoner til begge navnene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #7 Del Skrevet 20. mai Liker ikke Annelin så godt, virker som en lutt unaturlig konstruksjon som hun kommer til å måtte stave for folk. Lisa er litt kult syns jeg, mest fordi det ikke er så vanlig å bruke ☺️ Anonymkode: 91407...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #8 Del Skrevet 20. mai Liker Anneli bedre Anonymkode: 21e71...feb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 20. mai #9 Del Skrevet 20. mai Synes begge er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 20. mai #10 Del Skrevet 20. mai Lisa er veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #11 Del Skrevet 20. mai Lisa er kjempefint❤️ Anonymkode: 55158...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #12 Del Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Liker Anneli bedre Anonymkode: 21e71...feb Enig. Ellers synes jeg både Lisa og Lise er fine navn. Anonymkode: d84e3...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 20. mai #13 Del Skrevet 20. mai Anneli funker. Og Lisa. Eller Lise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #14 Del Skrevet 20. mai Anne Lise Anonymkode: 59b26...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #15 Del Skrevet 20. mai Vet om ei som heter Annelin, og hun er ei veldig koselig dame. Så har bare positive assosiasjoner til det navnet. Anonymkode: aea65...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 20. mai #16 Del Skrevet 20. mai Kjenner ei som heter Anelinn (kjenpehyggelig), og har alltid syntes at både "Anelinn" og "Annelin" er litt kronglete - er mer naturlig for meg å si Anne-Linn. Liker Lise bedre enn Lisa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. mai #17 Del Skrevet 21. mai Lisa er flott Annelin blir helt feil, jeg ville heller ha valgt Anneli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #18 Del Skrevet 21. mai Annelin er kjempefint!! Sto på min navneliste i sin tid. Liker det bedre enn Anneli - og vil uttale det Anne-liiin Anonymkode: caf69...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #19 Del Skrevet 26. mai Kjenner ei Lisa! Hun er vakker både innvendig og utvendig! Synes navnet er koselig. Annelin er litt sånn oppkonstruert og kunstig synes jeg Anonymkode: 69b73...fa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå