Gå til innhold

Så lei av menn som skal griseprate

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gøy å bli blokkert og bli ansett som en med litt lav sosial kompetanse..ok..

Anonymkode: 6916a...33b

Bli ansett som? Du viser at du har lav sosial kompetanse, selv om du gjør det for "gøy" 🙄

Anonymkode: a7e1c...892

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bli ansett som? Du viser at du har lav sosial kompetanse, selv om du gjør det for "gøy" 🙄

Anonymkode: a7e1c...892

Gøy for hvem?

Anonymkode: 119e4...470

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er det alltid damene som tar første «stikket😉» ift sexting, som det jo er. 

Anonymkode: d6044...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå har jeg fortsatt til gode å sende sånne grisete meldinger som det klages over her inne. Men når jeg ser sytingen og sutringen deres så forstår jeg godt at disse kara synes dette er gøy, jeg vurderer jaggu å gjøre det samme selv bare for gøy 😊

Anonymkode: 30195...199

Dagens dummeste utsagn. Og det sier jommen sitt på et forum som dette.

Anonymkode: b63cf...2f8

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 hours ago, AnonymBruker said:

Kjipt, så nært en hyggelig date 😔

Anonymkode: a6ea1...319

Ja, jeg ble skuffet 😕 

Anonymkode: abb67...dcc

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Se på det som et godt «idiotfilter». Det hjelper deg med hvem du raskt kan blokke og gå videre. Slipper å kaste bort tiden din.

Anonymkode: d95ad...00e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjenner meg igjen i dette. Det virker som kvinner bare må «godta» at menn oppfører seg slik.

Det som undrer meg, er at så mange kvinner og menn sliter å finne en seriøs partner, når det er så mange dating apper. Jeg tror at en stor årsak til problemet er at det er for mange valgmuligheter. Det er så lett å bare sveipe videre, til tusenvis av andre profiler. Dette gjelder også mer seriøse steder enn Tinder. Det virker som om de fleste har dette i bakhodet. Kanskje det finnes en bedre kvinne eller mann der ute, fordi det er så mange dating profiler.Det blir så utrolig overfladisk.

Anonymkode: 508a9...71a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig. Jævlig irriterende!

Anonymkode: 7c676...30f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 21.10):

Nå er jeg så lei av menn som skal griseprate på datingapper at jeg nesten spyr av dem! Jeg ser etter en for et forhold, og det står i profilen. Likevel er det gang på gang menn som begynner å griseprate etter bare to -tre meldinger. Og det er ikke småtterier de lirer av seg heller. Jeg prøver å si noe om at vi får heller møtes først og se om vi har kjemi. Men neida, de fortsetter i samme sporet. Det ender bare med at jeg blir irritert og blokkerer dem. Nå har jeg fått nok, så neste mann som begynner med griseprat så blokkerer jeg han med en gang uten å prøve å prate videre.

Hva er det som feiler disse mennene? Det er godt voksne menn på helt vanlige datingapper. Og nei, jeg ser helt vanlig ut med normale klær på alle bildene. Jeg har ingenting om sex eller noe i den retning på profilteksten. Jeg er en helt vanlig voksen dame og jeg fatter ikke hva som er galt med alle disse mennene som ikke har noen sperrer ifht å oppføre seg på denne måten overfor fremmede kvinner på datingapper. Og når jeg kaller det "griseprat", så er det ikke fordi jeg ikke liker sex. Jeg er glad i sex og vil gjerne ha mye sex i et forhold. Men jeg har jo ingen interesse av å utlevere og snakke om intime detaljer med vilt fremmede menn på datingapper!

Anonymkode: c049b...9ee

Skriv dette i profilen din: 

" Jeg synes det er utrolig trist at så mange menn er respektløse og tar seg til rette i dialogene her inne. Hadde satt pris på å komme i kontakt med en fin fyr som vil bli kjent på en hyggelig og respektfull måte. " 

Anonymkode: a4d1b...d62

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 21.55):

Jeg er så sykt lei. Syns det er hyggelig at de skriver jeg ser pen ut, men det stopper aldri der. Siste jeg skrev med spurte om vi skulle ta en strandtur da det er så varmt, som jeg syns var en god idè. Så kom selvsagt meldingen «får jeg se deg i bikini da? 😏». Det var nok til å drepe interessen. Helt ok å få fra en jeg dater og har ligget med, fra en fremmed på nett som jeg håper har intensjoner om seriøst forhold? Ellers takk. 

Anonymkode: abb67...dcc

Syns ikke det var griseprat jeg da, heller tegn på flørting. Jeg hadde spilt med samme mynt tilbake og svart: Ja kanskje det, tiden vil vise 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 0.47):

Nå har jeg fortsatt til gode å sende sånne grisete meldinger som det klages over her inne. Men når jeg ser sytingen og sutringen deres så forstår jeg godt at disse kara synes dette er gøy, jeg vurderer jaggu å gjøre det samme selv bare for gøy 😊

Anonymkode: 30195...199

Jeg forstår ikke dette. Kan du forklare hva du synes ville vært morsomt med dette. Du kommer jo ikke særlig heldig ut? Hva er din verdi i dette, hvordan gir det deg glede? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 20.10):

Nå er jeg så lei av menn som skal griseprate på datingapper at jeg nesten spyr av dem! Jeg ser etter en for et forhold, og det står i profilen. Likevel er det gang på gang menn som begynner å griseprate etter bare to -tre meldinger. Og det er ikke småtterier de lirer av seg heller. Jeg prøver å si noe om at vi får heller møtes først og se om vi har kjemi. Men neida, de fortsetter i samme sporet. Det ender bare med at jeg blir irritert og blokkerer dem. Nå har jeg fått nok, så neste mann som begynner med griseprat så blokkerer jeg han med en gang uten å prøve å prate videre.

Hva er det som feiler disse mennene? Det er godt voksne menn på helt vanlige datingapper. Og nei, jeg ser helt vanlig ut med normale klær på alle bildene. Jeg har ingenting om sex eller noe i den retning på profilteksten. Jeg er en helt vanlig voksen dame og jeg fatter ikke hva som er galt med alle disse mennene som ikke har noen sperrer ifht å oppføre seg på denne måten overfor fremmede kvinner på datingapper. Og når jeg kaller det "griseprat", så er det ikke fordi jeg ikke liker sex. Jeg er glad i sex og vil gjerne ha mye sex i et forhold. Men jeg har jo ingen interesse av å utlevere og snakke om intime detaljer med vilt fremmede menn på datingapper!

Slik går det når du bare går etter chads på tinder. Ikke vær så kresen, gå etter normale menn, så finner du noen som er ordentlig

Anonymkode: 833db...bf9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Slik går det når du bare går etter chads på tinder. Ikke vær så kresen, gå etter normale menn, så finner du noen som er ordentlig

TS her. Jeg går ikke etter det du kaller chads. Jeg går bare etter helt vanlige menn og jeg er også godt voksen så chads er ikke noe jeg ser på.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er ingen som forstår hva du snakker om. Altså at denne Chad er den vi skal unngå slik at vi slipper kåte griser uten respekt for andre. Prøver du å se at Chad er han som er trent og er kjekk, at det er han som er pervers? Det stemmer virkelig ikke. 

Anonymkode: 92121...a4f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Chad har normal sosial intelligens. Det er heller Kjell Bjarne på 53 som aldri har hatt noe hell med noe som helst som absolutt bare må gønne på den ene gangen noen vil snakke med han. Han vet at det går 5 år til neste gang.

Anonymkode: d69fa...4a0

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor i alle dager er du på nettdating? 🤷‍♀️

Av og til må man bare lurer litt på hvorfor folk ikke ser galskapen som er rett foran nesetuppen sin.

Anonymkode: 6eb10...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

huff enig 

Anonymkode: 7c676...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bromance

Ja uff, jeg er i forhold nå, men en av dem spurte om hva jeg liker å gjøre. Jeg svarte da hvilke fritidsinteresser (idrett) jeg hadde. Svaret jeg fikk tilbake var "i like sex" (dette var i utlandet) etterfulgt av et bilde av pikken hans 😵‍💫

En åpnet samtalen med "har du hår" - som da var om jeg hadde hår nedentil 😳🙈

En tigget meg om å bli med på bondage 🫣🙃

Jeg hadde forøvrig skrevet "no ons" på profilen min, så det bør være tydelig nok...

Det sagt, så var det noen tilsynelatende "normale" innimellom også 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bromance
Hans Tore Lem skrev (På 20.5.2024 den 8.25):

Er ikke dette en grei måte å sile dem ut på da? Begynner de grisepratet med en gang, så vet du at dette er ikke mannen for deg. 
Er det ikke verre med de mer utspekulerte som later som om de er ute etter noe seriøst. Og når de da får pule deg på 2. eller 3. så er de vekk. 
Er det ikke bedre da at de er rett på sak og forteller hva de egentlig søker?

Hva man søker er enkelt å skrive i profilen sin.

Og hvis det kun er sex man er ute etter så trenger man ikke å gå etter damer som skriver i sin profil at de ikke er interessert i tilfeldig sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn 45++ skal ha noe å runke etter, siden de ikke har sex hjemme. 

Anonymkode: fd4a7...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...