AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #1 Del Skrevet 19. mai 2024 Har prøvd hårbøyle (sklir bare av), tørkle (blir varmt/sklir av det også), sånne små gummistrikker jeg brukte på ungene da de var små, funker forsåvidt, men jeg ser ut som en ettåring med musefletter.... Å dynke håret bakover i hårgele eller hårspray funker ikke når man skal bade.... Noen som har noen gode tips som gjør at man ikke ser ut som en ettåring som akkurat får litt hår i strikk på toppen der? Anonymkode: cb401...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #2 Del Skrevet 19. mai 2024 Bobbypins. Anonymkode: 66a79...d3a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 19. mai 2024 #3 Del Skrevet 19. mai 2024 Spenner i en eller annen form. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #4 Del Skrevet 19. mai 2024 Klyper Anonymkode: e4b96...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 19. mai 2024 #5 Del Skrevet 19. mai 2024 Haha, følger! Spenner glir ut. Hårbøyle av plast funker for meg, men jeg kler det ganske dårlig. Hva med å tvinne luggen i en sånn stranded twist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #6 Del Skrevet 19. mai 2024 Legger panneluggen bakover med hårnål. Anonymkode: 51aca...ee4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #7 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bobbypins. Anonymkode: 66a79...d3a mereo skrev (14 timer siden): Spenner i en eller annen form. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Klyper Anonymkode: e4b96...561 issoras skrev (8 timer siden): Haha, følger! Spenner glir ut. Hårbøyle av plast funker for meg, men jeg kler det ganske dårlig. Hva med å tvinne luggen i en sånn stranded twist? AnonymBruker skrev (8 timer siden): Legger panneluggen bakover med hårnål. Anonymkode: 51aca...ee4 Tusen takk alle sammen! Glemte å nevne at jeg har prøvd spenner og hårnåler, men de sklir ut etter ti minutter... Som issoras over her nevner... Anonymkode: cb401...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 20. mai 2024 #8 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tusen takk alle sammen! Glemte å nevne at jeg har prøvd spenner og hårnåler, men de sklir ut etter ti minutter... Som issoras over her nevner... Anonymkode: cb401...a44 Selv den typen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #9 Del Skrevet 20. mai 2024 mereo skrev (47 minutter siden): Selv den typen her? De sklir ut ja. Har døtre, så har prøvd i hopetall Anonymkode: cb401...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #10 Del Skrevet 20. mai 2024 Hvis alt sklir ut, hva for et hår er det du har? Min pannelugg deler seg eller blir svett og legger seg til siden, når jeg er ute i varmen. Anonymkode: 85782...4ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #11 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis alt sklir ut, hva for et hår er det du har? Min pannelugg deler seg eller blir svett og legger seg til siden, når jeg er ute i varmen. Anonymkode: 85782...4ce Tja, si det... Det er kanskje veldig glatt, da... Og litt tørt... Og veldig tjukt.... Anonymkode: cb401...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #12 Del Skrevet 20. mai 2024 Kan disse funke? De har silikon som fungerer som antiskli. Anonymkode: 3e488...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #13 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk alle sammen! Glemte å nevne at jeg har prøvd spenner og hårnåler, men de sklir ut etter ti minutter... Som issoras over her nevner... Anonymkode: cb401...a44 Har du forsøkt å "preppe" håret ditt så det blir mindre glatt, f.eks. med skum eller saltvannspray? Om luggen din er lang nok, kan du ta i skum, spray e.l. før du fletter den noen omganger og tuperer enden på fletta litt før du setter i en sånn Blax-strikk (bittesmå plaststrikk). Prepp og tuper håret litt der du skal feste fletta også, og fest med spenner, hårnåler eller "bobbypins". Anonymkode: 16452...636 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 20. mai 2024 #14 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja, si det... Det er kanskje veldig glatt, da... Og litt tørt... Og veldig tjukt.... Anonymkode: cb401...a44 Tørt hår er jo sjeldent glatt. Men om det er glatt kan du prøve volum produkter som gjør det mer tørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #15 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan disse funke? De har silikon som fungerer som antiskli. Anonymkode: 3e488...96a Takk! Definitivt verdt et forsøk, ihvertfall på enden av gummistrikken der hvor det blir babymuseflette! Anonymkode: cb401...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #16 Del Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du forsøkt å "preppe" håret ditt så det blir mindre glatt, f.eks. med skum eller saltvannspray? Om luggen din er lang nok, kan du ta i skum, spray e.l. før du fletter den noen omganger og tuperer enden på fletta litt før du setter i en sånn Blax-strikk (bittesmå plaststrikk). Prepp og tuper håret litt der du skal feste fletta også, og fest med spenner, hårnåler eller "bobbypins". Anonymkode: 16452...636 Nei, jeg har nok ikke valgt å legge nok innsats i det. Spørs om jeg må legge litt mer energi i det i sommer ja! Luggen er vanlig lengde, altså pannelugg, men mer ned til øynene enn midt i panna liksom 😅 Anonymkode: cb401...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #17 Del Skrevet 20. mai 2024 Når jeg hadde lang pannelugg (ned til øynene) så brukte jeg hørbøyler "rett bak" ørene, caps, stråhatt, hestehale med gel/hårspray, flettet luggen bakover også videre 😅 Anonymkode: 62ebf...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #18 Del Skrevet 20. mai 2024 Hva med slikt hårbånd som festes med borrelås? Jeg bruker slike når jeg renser ansiktet og de holder seg godt på plass. Blir vel ikke så varmt med det heller, det er vel 4-5 cm bredt. Det finnes hårbånd beregnet til trening som er ganske smale, sjekk feks de fra Therese Johaug, har silikon på innsiden. Anonymkode: 43236...893 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #19 Del Skrevet 20. mai 2024 Denne sitter: https://glitter.no/no/zig-zag-harband?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw6auyBhDzARIsALIo6v8o5sABCtHovwuef8Ap56YldVQQ72P80X2BLR5PJktWExYmdOaRVAwaAuxCEALw_wcB Anonymkode: 32e91...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #20 Del Skrevet 20. mai 2024 Flett panneluggen bak/til siden, og fest med to fliseklemmer i en X. Anonymkode: 3a0b4...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå