Gå til innhold

Slutt å klag og syt over varmen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skulle ønske det var bart, 10 - 15 grader, og vekslet mellom høst og vår hele året. 2 uker snø fra julaften til litt etter nyttårsaften og plutselig vår, 3 uker varme på sommeren og plutselig høst. Det hadde vært magisk!

Anonymkode: dc80c...e5e

Jeg ville gjerne hatt ordentlig kald vinter, istedenfor is og mildvær. Savner også våren, her jeg bor gikk det nesten rett fra vinter til sommer uten noen mellomting. 

Anonymkode: 9080c...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg ville gjerne hatt ordentlig kald vinter, istedenfor is og mildvær. Savner også våren, her jeg bor gikk det nesten rett fra vinter til sommer uten noen mellomting. 

Det er det som skjedde på Vestlandet også. Fra 5 grader og regn, til 27 gradering sol to uker etter. Kroppen min liker ikke så store temperaturendringer 

Anonymkode: c2b17...ae9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg å komme inn på jobb der det er kaldt i forhold. Må fortsatt ha tynn genser under uniformstoppen og oftest ha en tjukk hoodie over. Så går man ut med pasient og får varmesjokk. 😂

Anonymkode: d2a7f...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Varmehelvete?Altså her på østlandet har det lagt på noen små og tyve grader. Det er da ikke veldig varmt?

Anonymkode: 4fde0...397

Litt folkeopplysning:

Mennesker er forskjellige.

Anonymkode: f22f1...e39

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor har vi hatt fire rævva sommere på rad. Folk som klager på solskinn og temperaturer rett over 20-tallet gjør meg faktisk rasende 💩

Været akkurat nå er helt herlig! Og det virker som alle har fått nyte av det - for en gangs skyld!!

Anonymkode: e18f5...a3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Varmehelvete?Altså her på østlandet har det lagt på noen små og tyve grader. Det er da ikke veldig varmt?

Anonymkode: 4fde0...397

Kanskje ikke for deg nei, men jeg sliter I varmen. 

Anonymkode: 2de82...21a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi har 10 måneder med kaldt vær i Norge og 2 måneder med varme. Slutt å klag og syt. Og vær heller glad for den korte lille varmen vi har i dette landet.

Anonymkode: 37d41...613

Er nyoperert og skal ikke være i solen. Så jeg vil helst ha litt varme og lettskyet. :) Har for det meste vært inne disse dagene det har vært så varmt. Var en liten tur ut på 17 mai, og skal på tur med guttungen på tirsdag. Da går vi i skogen for der er det litt skygge. 

Anonymkode: 1ce17...10f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Litt folkeopplysning:

Yess, dessverre er det alt for mange som er for dumme til å forstå det 🤯

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her jeg bor har vi hatt fire rævva sommere på rad. Folk som klager på solskinn og temperaturer rett over 20-tallet gjør meg faktisk rasende 💩

Været akkurat nå <SYNS JEG er helt herlig! Og det virker som alle har fått nyte av det - for en gangs skyld!!

retta litt jeg så det går fram att du ikke har fasit

Anonymkode: a4142...447

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Yess, dessverre er det alt for mange som er for dumme til å forstå det 🤯

Det er faktisk overraskende mange her på KG som ikke forstår dette. Det er jo barnelærdom, begriper ikke at voksne folk ikke forstår noe så selvsagt som at folk er forskjellige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er det som skjedde på Vestlandet også. Fra 5 grader og regn, til 27 gradering sol to uker etter. Kroppen min liker ikke så store temperaturendringer 

Anonymkode: c2b17...ae9

Ulltrøyen min tok jeg ut fra badet i går da jeg fjernet klær som jeg skal vaske på ullprogrammet. Tørke ute i det fine været. 

Anonymkode: 1ce17...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syter ikke og koser meg glugg 😅 her skal det vaskes, males, beises og soles og grilles mens det holder 😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bromance
Carine95 skrev (6 timer siden):

Syter ikke og koser meg glugg 😅 her skal det vaskes, males, beises og soles og grilles mens det holder 😎

Ja håper det holdes til et godt stykke uti juni. Vi reiser til sydlige strøk i juni og blir en måned,  så håper dette blir den beste sommeren værmessig vi har opplevd 🌞🌞🌞⛱️🌊🛶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Været akkurat nå er helt herlig! Og det virker som alle har fått nyte av det - for en gangs skyld!!

Hvorfor gjør det deg rasende? Får du det kaldere om andre synes det er ubehagelig varmt?

9 hours ago, AnonymBruker said:

Litt folkeopplysning:

Dette burde stått som sticky i alle tråder på kvinneguiden, for det er forbausende hvor mange som ikke forstår dette, nesten uansett tema. "Hvorfor kan ikke bare dere....", "jeg gjør jo sånn...". 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (12 timer siden):

Nordmenn er eksperter på å klage på været da. Er det for varmt, så er det galt... Er det for kaldt, så er det galt også 😄 

Nordmenn i et nøtteskall 😄 

Godtar du kun meningene til de som mener det samme som deg.

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (11 timer siden):

Har ikke klaget et sekund og har ikke tenkt å begynne med det heller 😎 Dette er bare helt vanvittig deilig - måtte det vare hele sommeren!! 🥰

Slik at det blir vannmangel?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Honey Dew skrev (51 minutter siden):

Godtar du kun meningene til de som mener det samme som deg.

Det har jeg da virkelig ikke sagt 🙄

Eller er du kun ute etter å "ta" meg for noe, sånn at du får rett? 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (4 minutter siden):

Det har jeg da virkelig ikke sagt 🙄

Eller er du kun ute etter å "ta" meg for noe, sånn at du får rett? 😄 

Hvorfor mener dere at vi skal slutte å klage på varmen da?

Vi bryr oss ikke når dere klager over vinteren.

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Hvorfor mener dere at vi skal slutte å klage på varmen da?

Vi bryr oss ikke når dere klager over vinteren.

JEG har da ikke sagt at du ikke kan klage på været 😄 Nå tillegger du meg meninger jeg ikke har 😄 Klag så mye du vil du 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Slik at det blir vannmangel?

Glasset er halvfullt?

Du kan ikke gå rundt å se etter problemer med alt. Vi har hatt eventyrlige mengder snø i vinter som skal smelte fra fjellene. Vi har så vi klarer oss en stund til :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...