AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Del Skrevet 19. mai Min veninne var sofagris og hadde aldri eid et par tursko. Så syntes hun at hun var for tykk og kjøpte hund. Nå er hun på tur overalt og kjører i timesvis daglig for å finne nye turområder. Helt ekstrem forvandling , men hun ser like rund ut, men har muligens byttet ut fett med muskler? Skal avfølge henne på snap for jeg er lei 5 snaper daglig med turoppdateringer . Anonymkode: 6c1b1...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mommyaka Skrevet 19. mai Populært innlegg #2 Del Skrevet 19. mai Stakkars deg..flott for din venn å få en tur kamerat. Hunder kan hjelpe mye på livet 48 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Del Skrevet 19. mai Så fint for henne da, får aktivitet hver dag og slipper en "venn" som deg 😊 Anonymkode: 64649...046 22 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Del Skrevet 19. mai 5 minutter siden, AnonymBruker said: Skal avfølge henne på snap for jeg er lei 5 snaper daglig med turoppdateringer . Anonymkode: 6c1b1...e4c Stakkars deg, du høres jo ut som ei "kjempegod" venninne. Anonymkode: 17088...852 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. mai #5 Del Skrevet 19. mai Bra for henne at du kutter henne ut. Hvem trenger fiender når de har venner som deg? 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Del Skrevet 19. mai Okey? Fint for henne at hun kommer seg mer ut. Anonymkode: 99f05...763 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 19. mai #7 Del Skrevet 19. mai Og du, da? Samme turfrekvens, fettprosent, muskelmasse og meggetendenser som før? Folk endrer seg. Ingen tvil om at det kan være en tålmodighetsprøve å henge med på de mest entusiastiske "nyfrelste" på sosiale medier, men livet blir enklere om man slår av varsler på enkelte mennesker i noen perioder, og bare blar gjennom det de sender innimellom. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Del Skrevet 19. mai Du får bli med på litt turer så slipper du snapp av dem Men trenger jo ikke åpne alle snappene mann får da. Anonymkode: c0fc2...b51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #9 Del Skrevet 19. mai For noen svar folk gir. Anonymkode: 3bcb4...3ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #10 Del Skrevet 19. mai 1 minutt siden, AnonymBruker said: For noen svar folk gir. Anonymkode: 3bcb4...3ae For noen tråder folk oppretter. Anonymkode: 17088...852 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 19. mai #11 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For noen svar folk gir. Anonymkode: 3bcb4...3ae Hva slags svar vil du ha da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #12 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For noen svar folk gir. Anonymkode: 3bcb4...3ae Hvordan er svarene verre enn innlegget? Anonymkode: f6931...67d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #13 Del Skrevet 19. mai Man bygger ikke muskelmasse av å gå. Hun spiser flere kalorier enn hun gjorde tidligere. Du er ikke venninnen hennes, du er fienden hennes. Anonymkode: e1d4d...79c 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #14 Del Skrevet 19. mai Du prater ikke akkurat så positivt om "venninnen" din. Hva med å være glad på hennes vegne? Hun har fått motivasjon til å komme seg opp fra sofaen og ut på tur. Uansett om man blir slankere eller ikke så kommer man hvertfall i bedre form av å gå turer enn å bare sitte i sofaen og dømme "venninnen" sin på snap Anonymkode: 4f4fe...9a7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #15 Del Skrevet 19. mai Elsker natur og turer i skog, er der flere ganger i uken. Og jeg tar masse bilder for naturen er Å vakker. Jeg deler tur og naturbilder på sosialemedier for kanskje flere oppdager naturen🤩Kanskje jeg er venninna di? Nå er jeg ikke tykk da, men ligger i øvre bmi område, hunden er en del år😂 Anonymkode: 726ca...be7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. mai #16 Del Skrevet 19. mai Sjalu? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #17 Del Skrevet 19. mai Hva spør du egentlig om? Hva vil du ha til svar? Hun forbrenner ikke nødvendigvis mer hvis hun bare går på tur, istedet for å gå med høy intensitet. Derfor går hun ikke ned i vekt. Men det er uansett helsefremmende å lufte seg og være aktiv i løpet av dagen. Anonymkode: 25c9f...d25 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #18 Del Skrevet 19. mai Ts her Vi er gode veninner men synes det er litt mye med 5-8 snaper daglig fra turer eller bilde av hunden, og slik har det vært i 3 år nå. Hunden, hunden, hunden og bilder fra alle turterreng, parker, vann, knauser i fylket. Hvis jeg ikke åpner snappene på noen dager, sender hun på messenger😏 Mitt problem, men føler hun har blitt nyfrelst. Jeg trener styrke men sender ikke oppdateringer hver gang jeg legger på en vekt eller to mer Anonymkode: 6c1b1...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #19 Del Skrevet 19. mai En venninne av meg snapper også ganske mye, men jeg svarer ikke alltid. Selv så legger jeg heller turene mine på story, så får folk velge om de gidder å åpne og evt kommentere. Anonymkode: 8286e...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #20 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Min veninne var sofagris og hadde aldri eid et par tursko. Så syntes hun at hun var for tykk og kjøpte hund. Nå er hun på tur overalt og kjører i timesvis daglig for å finne nye turområder. Helt ekstrem forvandling , men hun ser like rund ut, men har muligens byttet ut fett med muskler? Skal avfølge henne på snap for jeg er lei 5 snaper daglig med turoppdateringer . Anonymkode: 6c1b1...e4c Ukas bittreste innlegg. Du får gjøre det da vettu, så du slipper å se din venninne som har fått det fint i livet. De fleste av oss har venner de ikke er så interessert i oppdateringer fra, uten at vi føler behov for å rakke ned på dem eller annonsere til verden at de vil slutte å følge dem 😂😂 Anonymkode: 8ff63...88a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå