AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Del Skrevet 19. mai Neste helg er det felles hundeprominade her jeg bor. Men er redd det skal bli for varmt sånn som det er nå. Nå går vi korte turer og rett ved ett vann sånn at hunden kan bade. Er det bare jeg som overreagerer? At det går bra å kun gå skogstur nå og ikke ved ett vann. Vurderer å melde på men har venta for å se værmeldinga. Anonymkode: fa571...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 19. mai #2 Del Skrevet 19. mai Hvor lang er turen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Del Skrevet 19. mai Så vidt jeg husker er det ingen krav til tid og lengde. Eller mener du fellestur? Vi går alene på et passende tidspunkt. Anonymkode: 2ff8d...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Del Skrevet 19. mai Arx skrev (39 minutter siden): Hvor lang er turen da? Det aner jeg ikke. Står ingenting. Er flere turer rundt her men står hverken varighet og tid eller hvor langt. Anonymkode: fa571...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så vidt jeg husker er det ingen krav til tid og lengde. Eller mener du fellestur? Vi går alene på et passende tidspunkt. Anonymkode: 2ff8d...e29 Ja er fellestur ja. Er flere fellesturer rundt her men står ikke noe om tid eller lengde. Anonymkode: fa571...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #6 Del Skrevet 20. mai Hvorfor står det ikke hvor lange turene er? Og hvor parkerer man? Anonymkode: fa571...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #7 Del Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor står det ikke hvor lange turene er? Og hvor parkerer man? Anonymkode: fa571...b16 Det er begrenset hvor mye informasjon som kan ligge på Agria ved påmeldingen. De aller fleste har jo en Facebookgruppe i tillegg, ta kontakt der hvis det er noe du lurer på. Anonymkode: dadc6...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #8 Del Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor står det ikke hvor lange turene er? Og hvor parkerer man? Anonymkode: fa571...b16 På fellesturer må du nesten kontakte arrangør og høre. Anonymkode: 2ff8d...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå