AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Del Skrevet 19. mai hvilke helsefordeler har egentlig alkohol? Tenker for kroppens del. Anonymkode: d7ca2...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Del Skrevet 19. mai Litt rødvin er vel blodfortynnende, er det ikke? Anonymkode: a0699...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Del Skrevet 19. mai Finnes ikke Anonymkode: 782ea...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Del Skrevet 19. mai Ingenting Anonymkode: be900...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 19. mai #5 Del Skrevet 19. mai Ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Del Skrevet 19. mai for meg har alkohol faktisk fordeler noen ganger. Jeg har ofte trøbbel med magen. Alkohol (i små mengder selvsagt) hjelper meg faktisk. Får tarmene til å berolige seg. Anonymkode: bab42...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Del Skrevet 19. mai https://www.helsenorge.no/alkohol/alkohol-og-helse/ Anonymkode: 6cea6...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 19. mai #8 Del Skrevet 19. mai Det er vel ingen som drikker alkohol for helsens skyld? Jeg drikker både alkohol, pepsi max og kaffe, spiser også pizza og kaker av og til , men det er aldri for at jeg innbiller meg at det er sunt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 19. mai #9 Del Skrevet 19. mai Hvorfor lurer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #10 Del Skrevet 19. mai For meg gjør alkohol at jeg har lettere for å snakke med folk, noe som er bra for meg. Anonymkode: 8eea7...478 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #11 Del Skrevet 19. mai God sovemedisin 😄 Anonymkode: 24f6c...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #12 Del Skrevet 19. mai Sosialt lim. Anonymkode: a3dc5...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjold Skrevet 19. mai #13 Del Skrevet 19. mai Man tolererer idioter bedre. Det er vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #14 Del Skrevet 19. mai ja, en ting til; jeg får kontakt meg sexualiteten min igjen når jeg har alkohol innabords. Ellers er jeg helt død. Det kan man vel også ordne inn unnder "helsemessig fordel" Anonymkode: bab42...4f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 19. mai #15 Del Skrevet 19. mai Antibakterielt, du kan rense sår og vaske hender med sprit... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 19. mai #16 Del Skrevet 19. mai Og cognac eller tyrkisk er godt når man har vondt i halsen. Kan også virke varmende om man er i ferd med å fryse ihjel... bedøvende om man må gjøre noe vondt -f.eks slite en skulder på plass som er ute av ledd? 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #17 Del Skrevet 19. mai Mao brukes det som medisin? 🤔 reseptfri medisin. Anonymkode: d7ca2...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #18 Del Skrevet 19. mai Om jeg er nervøs så tar jeg bare noen pils så er jeg bra igjen. 👍 Anonymkode: d71cc...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #19 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): God sovemedisin 😄 Anonymkode: 24f6c...d56 Alkohol kan kanskje påvirke i den forstand at man blir trøtt, men søvnkvaliteten forverres. Anonymkode: d9b4c...245 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #20 Del Skrevet 19. mai Alkohol er ren gift, dvs man kan ha det gøy noen timer MEN det gjør ingenting helsemessig godt for seg. Tvert i mot. Har du angst eller andre lidelser blir du ofte mer deprimert av alkohol. Usunt er det også. Kalori bombe. Dyrt også. Og ikke minst farlig for noen ( noen tåler ikke alkohol). Og man kam bli avhengig. Altså det er da mye negativt at man trenger et a4 notere ned... Anonymkode: 5e9a4...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå