AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #81 Del Skrevet 19. mai 2024 Du bestemmer over kroppen din- si nei og løp! Anonymkode: 6bc8b...b44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #82 Del Skrevet 19. mai 2024 7 minutter siden, Grevling said: Det er gjerne mye en vil si, men så må en tenke på hvor mye en 10-åring klarer å forstå og ta til seg. Men, kort og greit: Ikke følg flokken. Lær så mye du kan om data. Ja, men om man skal være realistisk så er det ville vel man heller ikke fulgt rådene slavisk om noen fortalte at de var fra fremtiden. Hvem ville investert alle pengene sine i krypto 2008 om noen hadde ringt og sagt de var fra fremtiden? Hadde hørtes ut som svindel. Anonymkode: bd1fb...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #83 Del Skrevet 19. mai 2024 Du vil klare å komme deg unna. Bit tenner, du får det bedre. Anonymkode: e9513...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 19. mai 2024 #84 Del Skrevet 19. mai 2024 Hva enn du gjør, ikke gå på hotel og næring når du skal på vidergående Er mulig hotel og næringhet heter noe annet nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I.I.Rasta Skrevet 19. mai 2024 #85 Del Skrevet 19. mai 2024 Det er ikke din skyld💔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #86 Del Skrevet 19. mai 2024 Mai 1989 Ring pappa og fortell han hvor dere er. Fortell han at dere skal flytte til Norge i Juli. Anonymkode: b7755...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #87 Del Skrevet 19. mai 2024 Jeg hadde gitt meg selv navnet til han jeg elsker, som jeg ikke kan nå få fordi vi møtte hverandre for sent (etter barn og giftemål på hver vår kant). Anonymkode: 1abb3...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #88 Del Skrevet 19. mai 2024 Ikke få barn med ×××. Ring heller xxxxx og si at han skal bli din ektemann så han må heller ikke få barn med xxxx😂 Det hadde gjort livet mye enklere 😮💨😂 Anonymkode: 3a5ff...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 19. mai 2024 #89 Del Skrevet 19. mai 2024 Pappaen din dør av kreft om ca 1 år. Få han til å gå til lege nå, så kanskje han blir frisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 19. mai 2024 #90 Del Skrevet 19. mai 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, men om man skal være realistisk så er det ville vel man heller ikke fulgt rådene slavisk om noen fortalte at de var fra fremtiden. Hvem ville investert alle pengene sine i krypto 2008 om noen hadde ringt og sagt de var fra fremtiden? Hadde hørtes ut som svindel. Anonymkode: bd1fb...ba0 Det er sant. Jeg tror ingen ville hørt på dette med bitcoin, spesielt ikke et barn, fra en 30 sekunders samtale med noen fra "fremtiden". Det mest sannsynlige å tro er at enten så er det noen som tulleringer (som var mer vanlig før) eller svindel. Men utgangspunktet i tråden må være at på en eller annen mystisk måte så vil din årige utgave, etter beste evne, ta til seg det du sier på de 30 sekundene og ta det som god fisk. Selv om ting som Bitcoin er så vilt at det kun ville gått i en Hollywood film hvor barnet forebereder seg til fremtidens Bitcoin boom og blir søkkrik. Så det gjelder å være realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #91 Del Skrevet 19. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde gitt meg selv navnet til han jeg elsker, som jeg ikke kan nå få fordi vi møtte hverandre for sent (etter barn og giftemål på hver vår kant). Anonymkode: 1abb3...77f Kanskje du får en telefon fra din fremtidige deg: Glem han, du kan forelske deg i en annen mann, ikke tro at livet er over på grunn av den kjærlighetsorgen her 😊😅. Kanskje skill deg fra xxxx(?) Anonymkode: 95912...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2024 #92 Del Skrevet 19. mai 2024 Blir du med på kino? OK, jeg henter deg NÅ! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #93 Del Skrevet 19. mai 2024 Ta med kniv på skolevegen, din mobber kommer til å dø uansett. Anonymkode: d1d57...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #94 Del Skrevet 19. mai 2024 Løp. Løp så langt vekk fra den narssisistiske bestevenninen du kan. Anonymkode: 6de69...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #95 Del Skrevet 19. mai 2024 "Det du kjenner på nå, men ikke helt forstår hva er, det er ikke farlig og det er ikke feil. Å bli forelsket i ei jente selv om du er jente går faktisk helt fint. Det betyr å være lesbisk. PS: her har du ei lottorekke. Lever den inn **** når du er 25 år." Det første hadde spart meg for veldig mye frem til voksen alder. Siste er bare en liten bonus. K47 Anonymkode: 091a1...d1a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 20. mai 2024 #96 Del Skrevet 20. mai 2024 "Slutt å ta alt i verste mening. Du må ærlig talt begynne å gi litt mer f***." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #97 Del Skrevet 20. mai 2024 At jeg aldri kommer til å bli frisk. Trodde den gangen at jeg skulle bli frisk som voksen noe jeg ikke ble. Anonymkode: ec49b...f90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den anonyme Skrevet 20. mai 2024 #98 Del Skrevet 20. mai 2024 Om 6 år dør pappa, da er du fri. Hold ut! ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #99 Del Skrevet 20. mai 2024 Jeg hadde gitt vinnertall og dato til noen av de gigapottene som har gått opp gjennom tidene. Drit i bitcoin, det forstår jeg meg ikke på uansett. Anonymkode: eb0af...147 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 20. mai 2024 #100 Del Skrevet 20. mai 2024 Hallo. Finn frem penn og papir. Spar så mye penger du klarer frem til sommeren 2010. Så putter du alt du har spart inn i bitcoin (BTC). Kan være du trenger hjelp til å handle dette, men det får du til. Og husk at du er en bra person, bare vit det! (ikke en del av samtalen, men tipper vi snakker om sparing på ihvertfall 500 000 fra 10 årsalder til 2010). Det hadde gitt 1M BTC, det. Og det hadde vært verdt så mye nå at jeg er jaggu ikke sikker på om jeg ville hatt så mye penger... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå