AnonymBruker Skrevet 19. mai #21 Del Skrevet 19. mai At jeg må unngå å la min mors press om kropp ta knekken på meg. For det vil være starten på overvektsproblemer. Fortelle meg selv at det å veie 65kg og være 164kg er innenfor «normal», og at alt går fint om jeg bare spiser sunt og forblir aktiv. At jeg kom i puberteten og fikk former lenge før de i klassen, og når jeg følte meg «feit» så var det kun hodet som sammenlignet meg med alle de i klassen som lå i andre enden av normal BMI på skalaen som også ikke enda hadde fått noen former på kroppen. Anonymkode: ab2ad...b0f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. mai #22 Del Skrevet 19. mai Ikke vær så naiv og godtroende hadde jeg sagt til meg selv.... Vær skeptisk ❤️. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #23 Del Skrevet 19. mai Velg en annen utdanning, hold deg unna den og den mannen. Det ville forandret livet mitt til det bedre. Anonymkode: 48fa7...463 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #24 Del Skrevet 19. mai Du vil aldri ha sjans på den jenta. Men spørs om det hadde hjulpet når jeg selv 10 år etter fortsatt ikke hadde forstått tegninga. Anonymkode: 489ef...b95 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #25 Del Skrevet 19. mai Hansehan skrev (46 minutter siden): Kjøp bitcoin. Tenk om bitcoin går i dass? Anonymkode: 9a423...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #26 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er bare å gi opp, ting blir ikke bedre. Spar deg for mye smerte. Anonymkode: eb4a7...149 Voldsomt til negativitet da Anonymkode: 9a423...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #27 Del Skrevet 19. mai Stå opp for deg selv. Anonymkode: 0ff26...635 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #28 Del Skrevet 19. mai Tilbring mer kvalitetstid med pappa, for han får du ikke ha i livet lenge nok 💔 Anonymkode: 7ef39...a45 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #29 Del Skrevet 19. mai Gjør hva som helst for å unngå å bli overvektig. Det har ødelagt mye i livet. Anonymkode: c0064...3c6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #30 Del Skrevet 19. mai 123entotre123 skrev (2 minutter siden): "Ikke ring legevakta etter du gjør det du gjør som 16-åring, stå i det, for livet blir ikke noe bedre og det er faktisk ingen grunn til å fortsette". Slutt Anonymkode: 9a423...7e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #31 Del Skrevet 19. mai Nyt litt mer. Anonymkode: b854f...e5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #32 Del Skrevet 19. mai Til 10 år gamle meg? Nei ingenting. Jeg levde livet og lekte meg. Men 15 år gammel så hadde jeg vel sagt. Lev i nuet. Ikke bekymre deg for fremtiden. Du er ikke feit. Og drit i hva andre kanskje tenker om deg. Anonymkode: 982c1...fff 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #33 Del Skrevet 19. mai Ikke bli ilag med den idioten. Anonymkode: c2723...6fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #34 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det blir ikke bedre. Anonymkode: add7a...ac8 At det blir så mye negativitet og egoisme her er ikke overasskende Anonymkode: 9a423...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #35 Del Skrevet 19. mai 123entotre123 skrev (2 minutter siden): Hvorfor det? Er det ikke lov å svare noe annet enn "du er bra nok som du er" her? Du ser. Men bedre å fokusere på slikt, er det ikke? Anonymkode: 9a423...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #36 Del Skrevet 19. mai "Hold ut! Jeg vet det stormer nå, og stormen vil vare i mange år, men plutselig så vil det lette, og du vil oppleve livets lyse sider" Anonymkode: fd6f1...e5c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #37 Del Skrevet 19. mai 123entotre123 skrev (2 minutter siden): Det er bare naivt syns jeg. Det er som det er. Nei ,altså livet blir aldri som manhar enkt seg. Man må stå i det. Men overdreven negativitet vinner man ikke på. Selvfølgelig er det mye som ikke er greit, sett og opplevd det selv. Anonymkode: 9a423...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #38 Del Skrevet 19. mai Bli med på dans. Anonymkode: 95912...c60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #39 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei ,altså livet blir aldri som manhar enkt seg. Man må stå i det. Men overdreven negativitet vinner man ikke på. Selvfølgelig er det mye som ikke er greit, sett og opplevd det selv. Anonymkode: 9a423...7e9 Som man har tenkt seg* Anonymkode: 9a423...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #40 Del Skrevet 19. mai "Hei. Jeg forstår hvordan du har det. Bare hold ut. Det blir bra. Du er mye sterkere og flottere enn du tror. Det du opplever er med på å forme deg som person og vil være positivt for deg på sikt. Og helt til slutt: hør litt mer på din mor, hun vil deg bare det beste selv om du ikke alltid føler det slik." Anonymkode: 3a71e...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå