AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Del Skrevet 19. mai Datteren min skal i konfirmasjon selskap til klassevenninne. Holder det med 200 kr? Anonymkode: c7569...8af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Del Skrevet 19. mai Ville satset på 500 200 er gjerne nabo,venner etc som ikke skal i selskap Anonymkode: 8d48b...63f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 19. mai #3 Del Skrevet 19. mai (endret) 400 siden det er venninne. Litt mer enn til naboer og de man ikke skal i selskap til, men litt mindre siden man er klassevenninne og ikke slekt osv. Endret 19. mai av Rosa Dartle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 19. mai #4 Del Skrevet 19. mai Vi ga 500 kr eller et fint smykke eller lignende til hverandre , og dette er 8 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 19. mai #5 Del Skrevet 19. mai Pleier å gi 500 her, enten vi går i selskapet eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Del Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Datteren min skal i konfirmasjon selskap til klassevenninne. Holder det med 200 kr? Anonymkode: c7569...8af Ja, det holder med to hundre kroner! Anonymkode: 5ce04...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Del Skrevet 19. mai Der ungdommen her ikke har vært i selskapet har de gitt 200kr. Har de vært bedt har de fått 500 Anonymkode: bdc09...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Del Skrevet 19. mai Her har min datter gitt armbånd til sine venninner til kr 300. Det holder synes jeg. Anonymkode: a0184...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #9 Del Skrevet 19. mai Ikke gi mindre enn hva en kuvert koster. Man skal jo ikke snylte🙄 Anonymkode: 153be...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #10 Del Skrevet 19. mai 200 holder Anonymkode: 3ba4c...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #11 Del Skrevet 19. mai 200 holder Anonymkode: b41ce...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #12 Del Skrevet 19. mai Hvor gode venninner er de? Anonymkode: a55c5...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #13 Del Skrevet 21. mai 200 Anonymkode: 55ca8...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #14 Del Skrevet 21. mai Er det snakk om bestevenninna som har gått inn og ut av huset siden de var små ville jeg gitt i allefall 1000 kr. Da hadde det liksom blitt fra hele familien. Datteren vår har en slik og hele familien er bedt i konf. Da blir det nesten som et tantebarn og vi gir mer. De andre, som vi ikke skal i selskap til gir vi kort med 200 kr i. Anonymkode: cc04b...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå