AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Del Skrevet 19. mai Jeg tar jern, b12, d-vitamin (alle pga konstatert mangel) og q10 (prøver for energi). Anonymkode: f0d85...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Del Skrevet 19. mai Magnesium for å sover bedre, bedre hrv, pluss d-vitamin Anonymkode: 5ce64...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Del Skrevet 19. mai Jern og Folat etter sjekk hos legen, D-vitamin, og Magnesium. Anonymkode: cdac8...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Del Skrevet 19. mai Ingenting. Har ikke noen mangler. Anonymkode: d57b1...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Del Skrevet 19. mai Går fast på calcigran forte, multivitamin og får b12-sprøyte hver 8.uke. Skal egentlig også bruke jern, men jeg blir så innmari forstoppet og hard i magen, så det unngår jeg. Anonymkode: 5f872...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Del Skrevet 19. mai Jern, D-vitaminer, magnesium og krom Anonymkode: f2674...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 19. mai #7 Del Skrevet 19. mai (endret) Kreatin, vitamin D og magnesium glysinat. Burde egentlig ta jern for å få opp ferritinen, men jeg orker ikke å være dårlig i magen 😂 Endret 19. mai av drue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Del Skrevet 19. mai B12, folsyre, d vitamin og jern. Anonymkode: 489b4...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #9 Del Skrevet 19. mai vitamin bjørner og omega 3 kapsler Anonymkode: 9171d...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 19. mai #10 Del Skrevet 19. mai Omega 3 kapsler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #11 Del Skrevet 19. mai Calsigran forte(kalsium og D-vitamin),magnesium,B-12 og jod. Anonymkode: cff0f...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #12 Del Skrevet 22. mai Tran, en multivitaminpille, Kreatin og betakaroten. Anonymkode: b32e9...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #13 Del Skrevet 22. mai Tar multivitamin bjørner 🤣 Anonymkode: 4c81c...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #14 Del Skrevet 22. mai Kreatin, d-vitamin og magnesium. Anonymkode: 7c300...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. mai #15 Del Skrevet 22. mai - Vitamin D (i de månedene det ikke er så mye sollys, dvs. jan., feb., mars og april) - Jern - Kosttilskudd for hår og negler - Tranebær innimellom - Magnesium i perioder hvor jeg sliter med kramper i leggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå