AnonymBruker Skrevet 18. mai #1 Del Skrevet 18. mai Hva gjør dere damer når dere går på wc med skjørt? Bretter dere opp? Eller tar dere ned? Anonymkode: 15b58...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #2 Del Skrevet 18. mai Hvorfor vil du vite det? Anonymkode: 10b5b...31a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #3 Del Skrevet 18. mai Opp selvfølgelig Anonymkode: 7be0a...9e6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #4 Del Skrevet 18. mai Sørger for at døren er åpen og gardinene trukket fra, setter på musikk, tar en poledance med gardinstanga, lar skjørtet gli sakte ned før jeg svinger det over hodet og kaster det gjennom luften 😍 Anonymkode: 35ddc...398 15 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #5 Del Skrevet 18. mai Drar det opp, holder det godt med hånda (rundt livet) mens jeg tisser så det ikke skal komme i veien, og så ned igjen når man er ferdig og har tørket seg. Anonymkode: eec66...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #6 Del Skrevet 18. mai RUNKETRÅD Anonymkode: 43221...5f8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #7 Del Skrevet 18. mai Alt man kan lure på. Er du trans TS, og ny i skjørt? Gjør det som funker for deg, men jeg anbefaler deg å sitte når du tisser så skjørtet ikke faller på gulvet. Anonymkode: 7b5cf...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #8 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): RUNKETRÅD Anonymkode: 43221...5f8 Kutt ut dette vrøvlet. Slikt sier mye mer om den som skriver det enn noe annet. Anonymkode: 1ce1e...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #9 Del Skrevet 18. mai Legger det igjen på utsiden. Anonymkode: 3eb05...2c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #10 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kutt ut dette vrøvlet. Slikt sier mye mer om den som skriver det enn noe annet. Anonymkode: 1ce1e...567 Nei. Dette er en ubrukelig tråd skrevet av en creep. Anonymkode: 929ae...933 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #11 Del Skrevet 18. mai Drar det godt opp over magen. Helst opp til under haken. Anonymkode: e7816...d0b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #12 Del Skrevet 18. mai Jeg stapper det oppunder puppene til jeg er ferdig. En av fordelene (dobbel pun) med hengepupper. Anonymkode: 5de55...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #13 Del Skrevet 18. mai Det kommer an på skjørtet, hva jeg ellers har på, doen og hva jeg skal. Noen skjørt er mer praktiske å dra ned som en bukse, andre er best å dra opp. Noen helt få skjørt er det best å ta av og henge på døra mens jeg feks tømmer menskoppen. Spesielt når det er vinter og jeg har på ørten plagg så kan det være greiest. Anonymkode: 59332...037 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carine95 Skrevet 20. mai #14 Del Skrevet 20. mai Drar det opp vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 20. mai #15 Del Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 14.16): Drar det opp, holder det godt med hånda (rundt livet) mens jeg tisser så det ikke skal komme i veien, og så ned igjen når man er ferdig og har tørket seg. Anonymkode: eec66...5ff Oi,det var spesielt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #16 Del Skrevet 20. mai kaiturid skrev (6 timer siden): Oi,det var spesielt 😂 Hva var spesielt med det? Løfter man skjørtet, så må man jo holde det mens man gjør seg ferdig. Misforstod du det hun skrev? Anonymkode: 7b5cf...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 20. mai #17 Del Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva var spesielt med det? Løfter man skjørtet, så må man jo holde det mens man gjør seg ferdig. Misforstod du det hun skrev? Anonymkode: 7b5cf...99b Ironi.. trodde de fleste klarte det uten så detaljert beskrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #18 Del Skrevet 20. mai Hvis skjørtet er litt trangt som en bukse så ned på lårene, er det mer kjoleaktig så rundt livet og opp, er det langt holder jeg det fast med haka mens jeg drar opp truse osv. Legger det ALDRI ned på gulvet. Anonymkode: 5f0c8...677 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai #19 Del Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 15.10): Jeg stapper det oppunder puppene til jeg er ferdig. En av fordelene (dobbel pun) med hengepupper. Anonymkode: 5de55...e70 BH-båndet funker også fint som skjørteholder. kaiturid skrev (4 timer siden): Ironi.. trodde de fleste klarte det uten så detaljert beskrivelse. Eksistensen av denne tråden er jo bevis på at enkelte trenger detaljerte beskrivelser. Anonymkode: 50e40...fb4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå