AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #21 Del Skrevet 18. mai 2024 Bare si at du må dra på butikken å handle til du får besøk, kjøp noen boller så lyver du ikke så mye 😅 Anonymkode: 8cc76...772 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #22 Del Skrevet 18. mai 2024 Tips nr 1: Ta aldri med noen hjem, vær den som blir med hjem og dra når du vil. Anonymkode: 4b823...d32 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #23 Del Skrevet 18. mai 2024 Han dro akkurat nå. Endelig😭😭 - TS Anonymkode: 59928...98f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #24 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Han dro akkurat nå. Endelig😭😭 - TS Anonymkode: 59928...98f Hva gjorde dere i hele dag? Oppførte han seg som hjemme? Anonymkode: e345c...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. mai 2024 #25 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Han dro akkurat nå. Endelig😭😭 - TS Anonymkode: 59928...98f Når treffes dere igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. mai 2024 #26 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis man liker den man har med hjem så lite at man vil ha de ut fortest mulig, hva er egentlig vitsen med å ta de med hjem? 😄 Anonymkode: 612f7...a4a Ja det lurer jeg også på 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #27 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis man liker den man har med hjem så lite at man vil ha de ut fortest mulig, hva er egentlig vitsen med å ta de med hjem? 😄 Anonymkode: 612f7...a4a Du har aldri endre mening om noen når du møter de i edru tilstand, enn da du møtte de på fest? Jeg har møtt folk på fest som jeg kan le, skravle og ha det moro med, og i edru tilstand må jeg lirke hver minste lille enstavelsesord ut av dem.... Det er ikke så sjarmerende... Jeg selv har egentlig mest lyst til å være alene dagen derpå, spesielt hvis jeg er sliten eller i bakrus. Jeg har rett å slett ikke lyst på selskap, ikke av en ons, ikke av en date, ikke av en venn. Jeg vil være alene... Anonymkode: e81cf...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #28 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Typisk norsk. Kleint å sitte sammen på sofaen men ikke kleint å kline og ha sex. Anonymkode: 34827...a9a Nei, typisk norsk? Hvor har du det fra? Kanskje typisk vestlig, muligens. Men jeg kan love deg at vår lille befolkning på 5 mill neppe kan gjøre hevd på å ha funnet på one night stands… Kanskje begrepet også tyder på at dette er velkjent i andre land? 😂 Bare London har to ganger så mange innbyggere som hele Norge…. Slutter aldri å forundre meg over kunnskapsløse og provinsielle mennesker som tror alt mulig rart er «typisk norsk». Anonymkode: 8cce2...682 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #29 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror det er typisk i alle nasjonaliteter Anonymkode: ace56...54f Absolutt ikke!!😂 Anonymkode: c7626...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #30 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du har aldri endre mening om noen når du møter de i edru tilstand, enn da du møtte de på fest? Jeg har møtt folk på fest som jeg kan le, skravle og ha det moro med, og i edru tilstand må jeg lirke hver minste lille enstavelsesord ut av dem.... Det er ikke så sjarmerende... Jeg selv har egentlig mest lyst til å være alene dagen derpå, spesielt hvis jeg er sliten eller i bakrus. Jeg har rett å slett ikke lyst på selskap, ikke av en ons, ikke av en date, ikke av en venn. Jeg vil være alene... Anonymkode: e81cf...c62 Man sørger som regel for å undersøke hvordan de er på privaten og edru før man inviterer dem hjem uten en retrettmulighet 😂 Anonymkode: c7626...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #31 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man sørger som regel for å undersøke hvordan de er på privaten og edru før man inviterer dem hjem uten en retrettmulighet 😂 Anonymkode: c7626...731 Mange møtet fremmede i fylla. Og er ikke sikkert du har god kjemi med noen på tomannshånd i edru tilstand, eller bare dagen derpå, eller når sexen har lagt seg og du er klarere i hodet, å det selv om du kjenner dem fra før, det vet du ikke før du er i den situasjonen med dem. Dette var et ons fra ts sin side, så noe annet enn ff. Har du aldri ønsket å være alene, bare sånn generelt? Det kan jeg til venner også, det er så godt å endelig få huset for segselv igjen. Anonymkode: 5780e...d55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #32 Del Skrevet 18. mai 2024 Onsen var nok skuffet fordi det ikke ble pulings, men kun klining. Han drøyde sikkert med å dra fordi han kanskje håpte på at ts skulle åpne Romeriksporten for han. Anonymkode: 5d37e...2b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #33 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man sørger som regel for å undersøke hvordan de er på privaten og edru før man inviterer dem hjem uten en retrettmulighet 😂 Anonymkode: c7626...731 Det er snakk om en ons, ikke en date... Anonymkode: e81cf...c62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå