AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #1 Del Skrevet 18. mai 2024 Hei! Noen som vet om det blir toll på forsendelser Levi's? De har nettside for Norge og det står at VAT er inkludert i prisen, men vet ikke om dette stemmer. De er ikke VOEC registrert, men har også opplevd at nettbutikker ikke er registrert der men at toll fortsatt er inkludert i prisen. Så er det noen som har erfaring med å kjøpe derfra og vet om det blir toll? Anonymkode: caa8f...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #2 Del Skrevet 18. mai 2024 Mener du tollbehandling, moms eller begge deler?. Hvis nettsiden er på norsk og det betales til norsk konto så skal moms være inkludert, men det er rart at nettsiden skriver VAT i stedet for MVA. Du får sende de en e-post og spørre. Anonymkode: 49402...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #3 Del Skrevet 18. mai 2024 Tenker på mva (som er vat på engelsk tror jeg?), nettsiden er på engelsk men det er en norsk avdeling så blir litt usikker. Hadde tatt sjansen hvis det var noe billigere, men en bukse til 1000kr blir jo 250kr mva + tollbehandling på 49kr så da tør jeg ikke. Tenker jeg skal sende en mail og spørre, men ville sjekke her først om noen har handlet defra før og vet hvordan det er:) Anonymkode: caa8f...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #4 Del Skrevet 18. mai 2024 Link til nettsida? Anonymkode: 99747...abc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #5 Del Skrevet 18. mai 2024 Virker tvilsomt, bestill fra Carlings, de har 20 % rabatt på alle Levis nå Anonymkode: f1904...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trengersolbriller Skrevet 18. mai 2024 #6 Del Skrevet 18. mai 2024 Her er link https://www.levi.com/NO/en/ Carlings har ikke det jeg leter etter, den ene buksen jeg vil ha er utsolgt i min størrelse og den andre har de ikke 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #7 Del Skrevet 21. mai 2024 Bestillte fra den nettsiden rundt januar, og var ikke noe toll da vertfall. I tillegg fikk jeg fri frakt på grunn av at jeg handlet for en over en viss sum 👍 Anonymkode: e4571...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #8 Del Skrevet 22. mai 2024 Jeg har også handlet der, kjøpte en buksemodell som jeg ikke kan finne i noen butikker. Ingen toll, levering tok noen dager. Anonymkode: 8d7eb...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trengersolbriller Skrevet 23. mai 2024 #9 Del Skrevet 23. mai 2024 Takk for svar! Da tar jeg sjansen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå